( Breaknet | 2019. 09. 02., h – 10:38 )

A sivatagban hol akarsz kártyával fizetni? Alap, hogyha olyan helyre mész, ahol kritikus, hogy legyen nálad megfelelő formában pénz, akkor nem csak egy prepaid debit kártyát viszel magaddal, hanem más debit/credit kártyát, a sivatagba meg készpénzt is. Arról nem beszélve, hogyha tudsz fizetni kártyával, akkor internet is van. Ha pedig van internet, akkor chat is van, miért kéne, hogy telefonon beszélj az ügyintézővel? A 0-24-es chat éppen olyan jó. Sokszor próbáltam már, kiváló chates ügyfélszolgálata van a Revolutnak, semmi szükség arra, hogy telefonálni is tudj velük. Persze tudom, hogy itt valószínűleg képbe jön a generációs különbség. Van egyébként telefonos elérhetősége a Revolutnak, azt nem tudom, hogy mire terjed ki, kártyát zárolni biztosan lehet itt: +442033228352

Nem 1%-kal olcsóbb a váltás, hanem 3,5-4%-kal (ERSTE és OTP esetében biztosan).

Valójában nincs mit elmagyaráznod, a Revolut tökéletes eszköz arra, hogy sokkal olcsóbban válts pénzt, az átutalásaidat teljesen ingyen intézd, és külföldön is ingyen vegyél fel pénzt ATM-ből. Plusz ott vannak az extra funkciói, pl. a vault, a költségmegosztás és az appon belüli pénzküldés nálam napi használatú funkciók.

Tény, hogy a Revolut nem mindenkinek való, szerencsére senki nem kötelez rá, hogy használd. Én régóta nagyon jól elvagyok vele, soha, semmilyen problémám nem volt, és már százezreket takarítottam meg a használatával, mellette több millió Ft-ot forgalmaztam rajta keresztül. Nincs az az ember, aki meg tudna arról győzni, hogy a Revolut nem egy jó szolgáltató. Ugyanolyan pampogásnak érzem ezt, mint ami annó az e-személyinél volt (jajjj, elveszik az ujjlenyomatomat). De bármely más technológiai újítást is vehetnénk példának, mindig van egy pampogó csoport, akinek valami nem tetszik.

pam pam pam