( VaZso | 2019. 08. 15., cs – 02:04 )

Nekem is zárolták 1-2 hete. Vásárolni szerettem volna valamit minél gyorsabban - gondoltam, áttöltöm az összeget rá és onnan fizetem ki.
A pénz átment, de rögtön jött az üzenet az app-ban, hogy a fiókot blokkolták, nevezzem meg a pénz forrását.
Volt három lehetőség: kereset, megtakarítás és nem tudom még, mi.

Jó, legyen kereset, elvégre abból van... mellékeljem nekik a banki kivonaton látható fizetési átutalást, az utolsó három bérpapírt és az utolsó évi adóbevallásomat...
Némileg felbosszantottak vele... feltöltöttem egy képet, amin látszik az utalás, a többivel nem foglalkoztam.
Ekkor azt írta az app, hogy az ellenőrzés folyamatban, a pénzt elkölthetem, viszont az ellenőrzés befejezéséig nem rakhatok rá újabb összeget.
Tehát a vásárlást be tudtam fejezni.

Ezt követően írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy mi történt, mit küldtem, és mégis, mi ez... az első élő ügyfélszolgálatos kérte, hogy maradjak "vonalban", de eltűnt. Később jött egy másik (talán fél-egy óra múlva), az azt mondta, hogy ránézett, mindent rendben talált és engedélyezte újra a fiókot.

Nem vagyok meggyőződbe róla, hogy akkor is ilyen gyorsan/egyszerűen megoldódik a dolog, ha nem írok az ügyfélszolgálatnak.
...mindenesetre nem igazán tetszett ez az adatigénylés...