( Charybdis | 2018. 10. 04., cs – 18:34 )

Amit jobban tudnak eljuttatni a fogyasztókhoz, az lesz a legsikeresebb, legyen az sajtótermék vagy fogyasztási cikk. Az emberek azt veszik, amit megtalálnak a Lidl-ben vagy a Tescóban, aminek legjobb a reklámja. Sajtóterméknél is ugyanez a helyzet, az olvassák, nézik, hallgattják, ami a legjobban eléri a fogyasztókat, ehhez pedig pénz, pénz, pénz kell. Plusz a magyar emberek széles tömegének nem az a legnagyobb gondja, hogy kiválassza, melyik sajtótermékből tájékozódjon, hanem hogy hogyan éljen meg egyik napról a másikra, a lakosság 70%-a nem keresi meg az átlagbért (a medián kereset sokkal alacsonabb, mint az átlagbér), nemcsak Budapestből áll az ország. Illetve vidéken a nyomtatott helyi lapokat sokan olvassák. Több millió embernek nem az a gondja, hogy interneten keresgélve utána járjon a TV-ban vagy az újságban látott tartalom valóságalapjának, hanem hogy hogyan fizesse ki a lakbért és a rezsit, hogyan éljen meg hónapról hónapra.