( sipiatti | 2017. 10. 15., v – 06:57 )

Kiscsillag, az a gond, hogy a bp csinált egy klubot, ami fizetős, csak nyitva hagyott egy kaput, ami kb. egy sétálóutcára néz, aztán ha valaki érdeklődve belép, pénzt akar szedni tőle belépődíjként, persze ez nincs feltüntetve jól láthatóan, csak egy kis füzetke van felakasztva az ajtófélfára, ahol megemlítik, hogyha ide belépsz és nincs klubkártyád, lenyúzzuk rólad a vagyonodat. A kíváncsi turista meg a kapu feletti táblát nézi, a füzetet észre sem veszi. Legalább egy nagy táblát raknának, hogy "belépés csak klubtagoknak".

Értelmes klubnál mágneskártyás vagy kódos ajtó van, és a fizető tagság kap klubkártyát. Ha akkora kibebaszott fejlesztő a bpisten-tulajdonos-úr mi a jó bránerért nem csinált egy csak a bp-ben elérhető loginklienst, hogy illetéktelen még csak ne is lássa az ajtót??? Aka klubkártya?
Egy sétálóutcán nyitva lévő üzletekbe betérnek az emberek, ha valaki odatesz egy zártkörű klubot, legyen már annyi esze, hogy akkor az ajtaját lezárja, vagy odaállít egy kétajtósszekrény-bodyguardot...

Egyébként kedves bpisten, semmi személyeskedés, de ha én már bp felhasználó lennék, és ezzel a viselkedéseddel szembesülnék, amit itt letoltál, meggondolnám meddig maradjak még az. Annyira nem lehet überkirály a cuccod, hogy ne lehetne lecserélni barátságosabb szemléletűre. Gyökér cég termékét a boltban sem veszem meg, keresek másikat (pl. nem veszek semmit, amin unilever logó van, bármi is az), de ez az én döntésem.
---
Why use Windows, if you have open doors… to Linux