( aga_et | 2016. 03. 08., k – 14:27 )

Azért ez nem ennyire egyszerű, innen nézve akkor a kínai gyártók nyernek.

A jelenlegi VR több mint a sok évvel ezelőtti ormótlan sisakoké, és semmi köze nincs az olyan statikus 3D-k hez mint ami a tévékben vagy a moziban van.
Azt nem bírja mindenki elviselni, mert egy olyan biológiai „hibát” használ ki, ami nem kindenkinél van meg.
Itt ezek miatt szoktak rosszul lenni tőle az emberek: alacsony a képfrissítési ráta, ami ilyen közelről jelentősen zavaró, van minimális, de már éppen pont zavaró lag, ilyen közelről nagyon látszódnakna pixelek ha nem bitangnagy a felbontás és a képpontsűrűség. Ezek összessége az, ami miatt az embereknek nem tetszhet, rosszul lesznek tőle, sosem lehetne mainstream. Nomost, jelenleg -és ebbe belevehetjük a következő öt évet is- az összes telefonos VR hozza a fenti diszfunkciókat.
A valódi, direkt erre tervezett eszközök, mögöttük egy telefonhoz képest brutális számítási teljesítményű PC-vel ki tudják küszöbölni mindet, a felhasználók valószínűleg inkább elvesztik majd velük a realitásérzéküket. Ellentétben a telefonos megoldással, amit pár hét mókázás után biztosan leraknak.

☆☼♫♪♫♪☼☆
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)