Például az egyik felhasználó én vagyok. Regisztráltam. Feltelepítettem a telefonra a programot. Elindítottam. Egy „832-es hiba” jellegű (a szám nem ez volt, de a többi stimmel) üzenetet kaptam a lejátszás helyett. Emailben megkérdeztem mit jelent ez a hiba, mert az interenet keresve más hibát kaptak azok, akiknek a készüléke a nem támogatott kategóriában volt. 2–3 hét múlva jött egy „egyenválasz”, amiben a kérdésre nem válaszoltak, hanem kb. 3 bekezdés „ki kíváncsi rá” típusú szöveg után adtak egy linket a FAQ-ra.
Már csak az a kérdés, hogy a 70 ezer duplájából hány hozzám hasonló felhasználó van.
Off: Olyan aktívan véded a T-t, mit gelei az MS-t. Róla tudom, hogy ott dolgozik, így valamelyest érthető a dolog. :-)
-----
(&%;_98\<|{3W10Tut,P0/on&Jkj"Fg}|B/!~}|{z(8qv55sr1C/n--k**;gfe$$5a!BB]\.-