( Hiena | 2015. 01. 14., sze – 09:39 )

Én a másik csapatban játszom, így nem igazán vagyok illetékes, hogy miről írnak az oldalon. Annyit megjegyeznék, a gyalogos detektálás, sávtartás, akadálykikerülés nem autonóm kontroll, hanem asszisztív technológia.
Az általad "üres, sávnélküli, nagy kontrasztú úton megy végig az autó" rendkívül jól hangzó állítás, mindaddig míg nem kezdesz tisztán gépi látással és képfeldolgozással foglalkozni. A probléma, hogy a számítógépnek nem létezik "üres, sá vnélküli, nagy kontrasztú út". Még bonyolultabbá teszi a dolgot, hogy egy, olcsó kamera képét kell feldolgozni egy olcsó processzorral, másodpercenként 10 alkalommal.
Ami nem jött le neked a videóból, hogy nem azt demonstrálja, hogy milyen state of the art önvezető autót lehet építeni, hanem azt, hogy megfelelő szoftverrel, lehet nagyon drága szenzorok és nagyon komplex rendszerek nélkül ugyanilyen járművet létrehozni.
De mint korábban megjegyeztem, a lehetőség nyitott előtted is, hogy bizonyítsd, tudsz olcsóbb és jobb rendszert építeni.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "