"És az európa napi jegyet kb 2 perc kikapcsolni a netes ügyfélszolgálaton, ha be van kapcsolva, már a főoldalon virít az "aktív szolgáltatásaid" között"
Melyik telefon melyik fooldalan??? Nem mindenki abban a vilagban el ahol Te. A szuleid is minden telefonalas elott a netre msznak, hogy megnezzek milyen aktiv (altaluk a vasarlaskor nem kert, a szolgaltato altal nem emlitett szolgaltatasok aktivak? - van aki azt sem tudja, hogy van netes ugyfelszolgalat. De nem is ez a lenyeg.
"Azért utazás előtt lehet tájékozódni mi mennyibe kerül majd külföldön az előfizetésedről, ez elég alapvető."
Utazas elott mit kellett volna tennem? Felhivni a Vodafone-t, hogy be fogjak-e a keresem nelkul kapcsoni a napijegyet??? Ezt mibol kellett volna gondolnom? Vegulis feltehetnem a vilag osszes kerdeset nekik elore, mert ki tudja amikor kint leszek mibe futok bele ugye?
Ti forditva ultok a lovon. Ha tudtuk volna hogy ez a szolgaltatas ezzel jar, nyilvan, mar itthonrol kipacsotattuk volna.
Tudom, hogy egyebkent nagyjabol mennyi kintrol kuldeni egy SMS-t, mennyi felvenni kint a telefont, mennyi onnan hivast inditani, a roaming netet meg ki is kapcsoltam, nehogy beleszaladjuk valami veletlen, hatterben torteno kapcsolodasba.
Azert olvassuk mar el, az SMS milyen szepen van megfogalmazva. "A napijegy dìjàt (990Ft) csak akkor szàmlàzzuk, ha hasznàlod a szolgàltatàst" - persze igy utolag en sem tudok belekotni, csak amikor az ember mondjuk autoval atlepi a hatart, meg meg van elotte parszaz kilometer, nem mondatszerkezeti elemzesbe kezd, latja, hogy "csak akkor szàmlàzzuk, ha hasznàlod", es tovabb lep.
Ja, hogy barmit csinalsz a telefonnal, azzal hasznalod a szolgaltatast - gondolom ha ezt igy explicit beleirnak, nem tudnanak annyi embert atverni.
/sza2