Azért azt érted, hogy ez nem kis kavarodást tud okozni.
Például van 10 sales-es és 500 párhuzamosan futó ügy. Ezeket ugye szét kell válogatni, mert ám az ügyfél sem zseni, hogy a levélre válaszoljon vagy hivatkozási számot adjon. Egészen biztosan problémák lesznek az ügyfélkezelésben.
Mi van akkor ha a levélcím nem publikus? Tehát a sales@ceg az igen, de a kis.klara@ceg nem (ez bevett gyakorlat egyébként). Azonban miután az ügyfélnek az adott sales-es lett a kapcsolata, akkor ő már a kis.klara@ceg címmel levelez. Mivel ismerősök ezt a címét nem ismerik Kis Klárának, hiszen nem küld levelet róla magán célra, ezért erre nem hivatkozhat. A cég pedig "jóhiszeműen" jár el, amikor beletekint a levelezésbe, hiszen csak munka levelezés lehet benne, mert a szerződésben elő van írva, hogy magáncélú levelezés nem engedélyezett, így nem is feltételezi ennek jelenlétét.