Ha ehhez hozzáteszed azt, hogy az ISP-k kis hazánkban 72 órás javítást vállalnak* a szerződésben, akkor nem is olyan rossz az a zúgó doboz.
*: Ez azt jelenti, hogy 72 órán belül megkezdik a hibaelhárítást. Aztán majd valamikor jó lesz. T-Home taktika: Ha csütörtökön bejelentesz egy hibát, akkor pénteken felhív „a szakember”, és közli veled, hogy hétfőn délelőtt legyél otthon, mert megnéz majd valamit. Mást nem tehetsz, rábólintasz. Erre 10--20 perc múlva kapsz egy SMS-t, hogy a TE kérésedre hétfő délelőtt 10 óráig felfüggesztik a hibaelhárítást. Így aztán nem lépik túl a 72 órás időkeretet. Persze lehet verni az asztalt, hogy neked a hétfő nem jó. Nem probléma, akkor majd kedden jön (, és keddig a TE kérésedre felfüggesztik a hibaelhárítást). Nekem ezt már többször volt alkalmam megtapasztalni. Meg lehet próbálni vitatkozni, de azt jó tudni, hogy gyakorlatilag esélyed sincs a nyerésre.
-----
A kockás zakók és a mellészabások tekintetében kérdezze meg úri szabóját.