Az Alzától vettem egy Water Cooling Be quiet! Pure Loop 2 ARGB 360mm proceszor hűtőt. Kb. 3 hónap uzán nem volt benne folyadék ára,lás, nem hűtött. Rekláamáció az alzánál, vissza veszik 30 napon belül majd válaszolnak.
Amikor letelt a 30 nap az utolsó napon közlik, hogy nedm tudták reprodukálni a hibát, így visszaküldik.
Szerintetek ha ismét beépítem és nem működik, akkor hogyan tovább?
- P3nész blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 378 megtekintés
Hozzászólások
Tanulj meg szivárgás és gázdugó mentes rendszert építeni és rendesen légteleníteni.
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerelés normális volt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szia!
Ha nem működik mérj hőfokot, tesztelj stb, fényképet esetleg videót készíts. Írj nekik egy új bejelentést, hogy a hiba továbbra is fennáll, csatold a bizonyítékokat, és hivatkozz a jótállási kötelezettségükre (151/2003. Korm. rendelet).
1 éven belül nekik kell bizonyítaniuk, hogy a hiba nem gyártási eredetű. Nem neked. Kérj a független bevizsgálást.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erről eszembe jutott, hogy egyszer vettem egy hazai webáruházból egy strapatelefont. Elvileg az ilyen némileg több fizikai terhelést bír. Pár hét múlva kiderült, hogy nulla fok környékén becsíkozódik a képernyője. Csináltam róla képet, videót (jégakkuval pár másodperc alatt előjött) és visszaküldtem a szervizbe leírással. Ők meg visszaküldték, hogy a szervizes nem tudja reprodukálni a hibát.
A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni