Alza reklamáció

Sziasztok! 

Az Alzától vettem egy Water Cooling Be quiet! Pure Loop 2 ARGB 360mm proceszor hűtőt. Kb. 3 hónap uzán nem volt benne folyadék ára,lás, nem hűtött. Rekláamáció az alzánál, vissza veszik 30 napon belül majd válaszolnak. 
Amikor letelt a 30 nap az utolsó napon közlik, hogy nedm tudták reprodukálni a hibát, így visszaküldik.

 

Szerintetek ha ismét beépítem és nem működik, akkor hogyan tovább?

Hozzászólások

Tanulj meg szivárgás és gázdugó mentes rendszert építeni és rendesen légteleníteni.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Szerkesztve: 2025. 10. 11., szo – 19:50

Szia!

Ha nem működik mérj hőfokot, tesztelj stb, fényképet esetleg videót készíts. Írj nekik egy új bejelentést, hogy a hiba továbbra is fennáll, csatold a bizonyítékokat, és hivatkozz a jótállási kötelezettségükre (151/2003. Korm. rendelet).
1 éven belül nekik kell bizonyítaniuk, hogy a hiba nem gyártási eredetű. Nem neked. Kérj a független bevizsgálást.

https://njt.hu/jogszabaly/2003-151-20-22

Erről eszembe jutott, hogy egyszer vettem egy hazai webáruházból egy strapatelefont. Elvileg az ilyen némileg több fizikai terhelést bír. Pár hét múlva kiderült, hogy nulla fok környékén becsíkozódik a képernyője. Csináltam róla képet, videót (jégakkuval pár másodperc alatt előjött) és visszaküldtem a szervizbe leírással. Ők meg visszaküldték, hogy a szervizes nem tudja reprodukálni a hibát.

A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.