Világos érvek. De mégis volt egy több éves időszak amikor valamiért mégis kihozták a linuxos változatokat. Általában nem libwine-al, hanem rendes natív linux port formájában. Akkoriban szerintem még kisebb volt a linux piac. Mégis láttak benne valamiért fantáziát.
Az 1-2% teljesítménykülönbség ma már szerintem nem számít annyit mint régen. Ha egy játékfejlesztőben van életösztön, akkor ma már nem az aktuális csúcs hardvert célozza meg mint egy évtizeddel korábban. Ma már nem szokás csak úgy berohanni a kockaboltba egy új 3D kártyáért, gyorsabb prociért vagy pár extra ram-modulért. A PC-k között ma már a notebookok vannak többségben, azokat nem lehet úgy bővíteni mint kisebbségbe szorult asztali társaikat. Nyilván nem fogják tömegesen fél évente cserélni a notebookokat a játékvásárlók egy új game kedvéért. És egyébként is ott van a konzol mint olcsó és tartós megoldás.
Nem érdemes olyan drága játékot fejleszteni amihez kevés a konzolok hardvere.