( uid_16401 | 2011. 04. 14., cs – 00:28 )

Lehet újdonság számba megy, de idézek a 3 éve ott virító adatokból:

"Ügyfélszolgálatunk munkanapokon reggel 9 óra és délután 17 óra között áll az érdeklődők segítségére általános kérdésekben. Ügyfélszolgálatunk kizárólag számlázással, és megrendeléssel összefüggő kérdésekben tud felvilágosítást adni.

Amennyiben szakmai jellegű kérdései, vagy problémái merülnek fel, műszaki támogatást írásban kérhet. Kollégáink igyekeznek a legrövidebb időn belűl technikai támogatást biztosítani Önnek. Kérjük szíves türelmét, mert a beérkezés sorrendjében válaszoljuk meg a leveleket.

A gyorsabb ügyintézés érdekében látogassa meg Online Ügyfélszolgálatunkat!"

Nekem most egy Neosurge VPS-em van. Árban hasonló, a sávszélesség viszont legalább harmada mint a ezeknél volt. A VPS teljesítménye szintén folyamatosan szarabb a Neosurge-nél mint itt. Gyakran van, hogy be ssh-zok, aztán várok 15-20 sec -et a promtra. Próbálkoztam a TecTonic-al is 2 hónapig, de az még ezt sem hozta átlagban. Erősen hezitálok azon, hogy ismét tőlük fogok rendelni egy évre VPS-t másodlagos NS-nek.
Volt még tapasztalatom a server4you-val is, de azok meg ad-hoc kedvük szerint változtatták a beállításokat. Azért hagytam ott őket.

---
Song of the 2nd Moon http://youtu.be/MSoAzONw-a4