- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1209 megtekintés
Hozzászólások
Bár a UNIX-hoz
FYI:
Már a 0. perctől kezdve vannak az oldalon "Játék" stb. témakörök, már az előtt voltak, mielőtt az oldalnak valaki javasolta volna a Hungarian Unix Portal nevet. Amit én személy szerint sosem tartottam teljesen illőnek, de mivel ingyen kaptuk a hup.hu domain-t ajándékba, nem néztem a fogát.
Ontopik:
Ez a voxel az a voxel, mint amit az Outcast is használt?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az outcast is voxeleket használt de abban egy felülnézeti height-map határozta meg a pontok helyét és nem lehetett két pont egymás alatt, az enyémben már nincs ilyen megkötés mert van memória bőven.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szép munka!
Elképzelni sem tudom, hogy mi meló lehet egy ilyet összerakni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönöm, igazából a ray tracing sokkal egyszerűbb mint a raszteres megjelenítés, csak az adatstruktúrákkal/ütközésvizsgálattal kellett sokat tökölni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hany fps ez?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2:25 körül írja
[insert line here]
B.C. 3500 - DIY Vehicle / A.D. 30 - DIY Religion / A.D. 1991 - DIY OS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A zenbookomon 1200x800-ban 10 fps, meg kéne néznem valami komoly GPU-n is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Letezik olyan hw ma, amibol ki lehet csiholni 4K 30/60fps koruli sebesseget?
Csak hogy pariban legyen a poligonos motorokkal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem 4080-nal nagyon jó az fps!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
respect
a zene is passzol
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönöm, a Panzerfaust nagy kedvencem mostanában,tényleg illene egy ilyen játékhoz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A hagyományos 3D technológiákhoz képest ennek mi az előnye? Emlékszem a Voxelre még talán a Comanche játék kapcsán, de hát ez már több mint 20 éve volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez engem is érdekelne.
Bontható pályáknál talán van előnye, de igazából a mai játék-motorok - ha nagyon bonyolultan is - de meg tudják oldani tesszelációval. Az implementáció voxelekkel nyilván egyszerűbb lenne, csak kérdés megéri-e.
Tomografikus (belső szerkezetet ábrázolni tudó) modelleknél van egyértelmű előnye, de játékoknál szerintem ennek kevés a relevanciája (néhány effektusnál jól jön, de nem igazán látok olyan játékmenetet, ahol a játékos számára átlátható lenne az egész pálya tomografikus jellege). Ez inkább az orvosi és mérnöki tervezőszoftverek területe.
Régóta vágyok én, az androidok mezonkincsére már!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, főleg a 32GB-os kártyára gondolok hogy az úgy elég sok, közben egy Cyberpunk 2077-et simán játszok egy 8GB-os kártyával, 4K-ban, AI-al felskálázva, elképesztően látványos minőségben.
Vagy esetleg ilyet, nyilván erősebb kártyával:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
játékélmény szempontjából az előnye hogy szabadon lehet változtatni a pályát/modelleket játék közben ( lyukak a falon, karaktereken, gödrök, átjárók nyitása ( ez poligonokkal nagy szopás ), technológiai előnye pedig a nagyon gyors ray tracing az octree-vonal ütközésvizsgálat egyszerűsége miatt, hátránya a sokkal nagyobb memóriaigény még úgy is hogy a belső struktúra nincs tárolva csak felületi voxelek vannak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Steam statisztika alapján a játékosok 70%-nak 8GB vagy kevesebb videó kártya memóriája van. Ha hozzáadjuk a 12GB memóriát, akkor már a játékosok 90%-át lefedjük.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Wow! Nagyon király! Mikor először olvastam a raytracingről még gimis koromban, akkor azt gondoltam, hogy ez tetszik, ezzel fogok játékot csinálni. Aztán kiderült, hogy akkor azzal játékot biztosan nem fogok, mert órák alatt jön ki egy kis felbontású képkocka. Levelezős sakkra végülis alkalmas lett volna. Végül persze egyáltalán nem csináltam egy játékot se :-(
Ez a technológia is megvalósult azóta játékban! Szép!
Játékfejlesztésben dolgozol?
Ha csinálsz belőle egy teljes játékot, akkor mire elkészülsz, addigra a legtöbb gamernek lesz olyan videókártyája, amin lehet futtani. Legalábbis ahogy néztem ilyen indie fejlesztők videóit több évig tart egy játékot elkészíteniük.
Jól értem, hogy az online demo browser technológiával megy? webgl vagy webGPU? Ezen a gépen ki se várom a letöltést, nincs értelme. Az izmosabb gépemen sincs 32GB GPU RAM. Kisebb RAM-mal mit fogok látni amikor majd kipróbálom?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én egy 8GB memóriás videókártyával próbáltam ki, és igazából játszható volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem is 8GB-s a kártyám. Szerintem Nouveau driverrel működik jelenleg, és a demót Firefoxszal indítottam el. Betöltött az oldal, és a szöveges leírás mögött láttam a képet. De a gép úgy belassult, hogy az egeret se lehetett mozgatni. Kicsit mozgott, de másodperces késéssel. Mélykonzolba lementem és kill firefox-szal tudtam csak rendet tenni. Egyelőre itt tartok a kísérletezéssel. Ha lesz több időm, akkor felteszem a rendes NVidia drivert és kipróbálom úgy Chrome-mal és Firefoxszal is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mélykonzol... régi szép idők! :))
Debian - The "What?!" starts not!
http://nyizsa.blogspot.com
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gratula!
Tökéletesen simán fut egy régebbi kártyával is (AMD Radeon RX 7600) egy Ryzen 9 9900X-en, Arch-on, Brave browser-rel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni