- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 580 megtekintés
Hozzászólások
Bár a UNIX-hoz
FYI:
Már a 0. perctől kezdve vannak az oldalon "Játék" stb. témakörök, már az előtt voltak, mielőtt az oldalnak valaki javasolta volna a Hungarian Unix Portal nevet. Amit én személy szerint sosem tartottam teljesen illőnek, de mivel ingyen kaptuk a hup.hu domain-t ajándékba, nem néztem a fogát.
Ontopik:
Ez a voxel az a voxel, mint amit az Outcast is használt?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az outcast is voxeleket használt de abban egy felülnézeti height-map határozta meg a pontok helyét és nem lehetett két pont egymás alatt, az enyémben már nincs ilyen megkötés mert van memória bőven.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szép munka!
Elképzelni sem tudom, hogy mi meló lehet egy ilyet összerakni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönöm, igazából a ray tracing sokkal egyszerűbb mint a raszteres megjelenítés, csak az adatstruktúrákkal/ütközésvizsgálattal kellett sokat tökölni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hany fps ez?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2:25 körül írja
[insert line here]
B.C. 3500 - DIY Vehicle / A.D. 30 - DIY Religion / A.D. 1991 - DIY OS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A zenbookomon 1200x800-ban 10 fps, meg kéne néznem valami komoly GPU-n is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
respect
a zene is passzol
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönöm, a Panzerfaust nagy kedvencem mostanában,tényleg illene egy ilyen játékhoz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A hagyományos 3D technológiákhoz képest ennek mi az előnye? Emlékszem a Voxelre még talán a Comanche játék kapcsán, de hát ez már több mint 20 éve volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez engem is érdekelne.
Bontható pályáknál talán van előnye, de igazából a mai játék-motorok - ha nagyon bonyolultan is - de meg tudják oldani tesszelációval. Az implementáció voxelekkel nyilván egyszerűbb lenne, csak kérdés megéri-e.
Tomografikus (belső szerkezetet ábrázolni tudó) modelleknél van egyértelmű előnye, de játékoknál szerintem ennek kevés a relevanciája (néhány effektusnál jól jön, de nem igazán látok olyan játékmenetet, ahol a játékos számára átlátható lenne az egész pálya tomografikus jellege). Ez inkább az orvosi és mérnöki tervezőszoftverek területe.
Régóta vágyok én, az androidok mezonkincsére már!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, főleg a 32GB-os kártyára gondolok hogy az úgy elég sok, közben egy Cyberpunk 2077-et simán játszok egy 8GB-os kártyával, 4K-ban, AI-al felskálázva, elképesztően látványos minőségben.
Vagy esetleg ilyet, nyilván erősebb kártyával:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni