DÁP lettem, de a magyar nyelvet még nem értem...

A regisztráció a vártnál kevésbé volt kalandos. Kormányablakban időpontra menve alig háromnegyed órát kellett várakoznom, s máris sorra kerültem (mi lett volna, ha nem időpontra megyek?). Az aktiválásról szóló push üzenet alig fél óra múlva, még hazafele útközben meg is jött, így otthonomba már mint digitális állampolgár léphettem. El is szontyolodtam, hogy hát nekem már senki se akarja megkeseríteni az életemet? Szerencsére mire hazaértem, az Ügyfélkapu is értesített, hogy át nem vett hivatalos iratom érkezett. Nosza, be is léptem a tárhelyre, már az Idomsoft csodálatos mobilappjával, QR-kóddal. Mint a nagyok :-)

Megnyitva a levélkét, a következő mondat fogadott:

Az IdomSoft Zrt. értesíti Önt, hogy a Rendelkezési Nyilvántartásban Kapcsolattartási rendelkezés ügyben létrehozott 2024xxxxxxx azonosító számú rendelkezés érvénybe lépett.

Nem is ragozom tovább. Ha van itt jogi végzettségű fórumtárs, esetleg kifejthetné, hogy miért kell az állampolgárok életét ilyen fasságokkal keseríteni? Ha az én cégem így kommunikálna az ügyfelekkel, feljelentenének a fogyasztóvédelemnél, a felügyeleti szerveknél, de még a Kazinczy Nyelvművelő Társaságnál is, mint a magyar nyelv szándékos kerékbetörőjét. Az állami szférában dolgozó jogászok viszont mintha kéjes örömmel gyártanák az ilyen és hasonó elmebetegségeket.

Hozzászólások

Szerkesztve: 2024. 11. 14., cs – 23:58

hja, épp most nyomták fel a szervereiket. Ezek még hadászati dolgokat sem tudják megvédeni. Miért aktiválsz egy olyan rendszert, ami kiszolgáltatottá tesz? 

"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"

Szerkesztve: 2024. 11. 15., p – 02:21

Ha már tecső... https://www.youtube.com/watch?v=ZL2IGT2Pr10

De amúgy igen. Lehetne központozni, tördeléssel segíteni a megértést. De ez valahogy sose cél.

A kedvencem, amikor nem tagolják a számokat (vagy azonosítókat, számlaszámokat,stb.), és másolni se lehet, szóval át kell gépelni az egyik ablakból a másikba hogy 534236632423.