Fórumok
Sziasztok!
Hátha valaki emlékszik mit kell tenni!
A hiba kiváltója az, hogy ha az új programverziót nem a szerveren adminként telepítik elsőnek, hanem valamelyik kliens gépen a normál felhasználó indítja, akkor az adatbázis frissítés nem fut le. Ha ilyenkor a szerveren befrissítem és megpróbálok belépni, akkor a fenti hibaüzenet fogad.
Egyszer vagy 10 éve belefutottam ebbe és az üsz mondta (tudásbázisban nincs benne!), hogy milyen plusz billentyűk lenyomása mellett nyomjak ENTER-t, ami kikényszeríti a folytatást
Végigpróbáltam CTRL,SHIFT,ALT, AltGr teljes kombinációit, de nem megy tovább.
Itt szívok ezzel éjfél környékén...
Pontosítás: Az Ügyvitel Prémium progiról van szó
Hozzászólások
Részvétem.
Ötlet:
Szerintem keres friss fájlokat, hátha csak a lock fájlt hozott létre.
Szia! Megnéztem, fájl szinten csak az install logokat találtam a c:\programdata\ks alatt
a megoldast en nem tudom, de van egy tippem: szerezz egy macskat, olyan billentyukombinaciokat szoktak megtalalni ami nem is letezik!
https://www.kulcs-soft.hu/ugyfeleinknek#ugyfelszolgalat
szerintem ez fizetős szolgáltatás lesz
https://www.kulcs-soft.hu/szolgaltatasok#szolgaltatasi-dijak
A demo is regisztráció után van, így nehéz lesz.
Amit találtam telepítőt ott telepítés után az ILSpy azt mondja van az adatbázisban egy DatabaseVersion nevű tábla aminek van egy UpdateInProgress mezője ami valószínűleg trueba ragadt.
Azt, hogy ezt milyen billentyűzetkombo teszi falsera azt nem tudom. :)
Éjjel kettőkor meguntam, már ott voltam, hogy lesikálom és mentésből visszajövök. De aztán reggel felhívtam az üsz-ot.
Nem a belépő ablakon kell billentyűzetkombinációt nyomva a belépésre kattintani, hanem a felugró hibaablakon kell CTRL+SHIFT+ENTER nyomni, akkor megy tovább.
Kösz a komolyabb és kevésbé komolyabb ötleteléseket.
sz