Fórumok
Sziasztok!
Hátha valaki emlékszik mit kell tenni!
A hiba kiváltója az, hogy ha az új programverziót nem a szerveren adminként telepítik elsőnek, hanem valamelyik kliens gépen a normál felhasználó indítja, akkor az adatbázis frissítés nem fut le. Ha ilyenkor a szerveren befrissítem és megpróbálok belépni, akkor a fenti hibaüzenet fogad.
Egyszer vagy 10 éve belefutottam ebbe és az üsz mondta (tudásbázisban nincs benne!), hogy milyen plusz billentyűk lenyomása mellett nyomjak ENTER-t, ami kikényszeríti a folytatást
Végigpróbáltam CTRL,SHIFT,ALT, AltGr teljes kombinációit, de nem megy tovább.
Itt szívok ezzel éjfél környékén...
Pontosítás: Az Ügyvitel Prémium progiról van szó
Hozzászólások
Részvétem.
Ötlet:
Szerintem keres friss fájlokat, hátha csak a lock fájlt hozott létre.