Az otthonról végzett munka jelentős egészségügyi előnyökkel járhat - állítja egy The Guardian által bemutatott tanulmány. Az otthoni munkavégzésnek köszönhetően az emberek egészségesebben étkeznek, kevésbé stresszesek és alacsonyabb a vérnyomásuk egy széleskörű tudományos publikációkat figyelembe vevő kutatás szerint.
További részletek:
https://www.theguardian.com/business/2024/feb/17/working-from-home-can-…
- 3961 megtekintés
Hozzászólások
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már az önmagában előny, hogy az itthoni alapanyagokból úgy étkezem és akkor, ahogy én szeretnék / ahogy megtehetem pl: ételintolerancia / ételallergia / krónikus betegség stb. miatt. Egyik nap 11:30-kor ebédelek, másik nap 12:00-kor.
Arról nem is beszélve, hogy szétszedhetem az ebédet 2 időpontra is: pl: 11:30-ra és 14:30-ra. Így nincs kajakóma.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A lelki egészségre kártékony a szocializáció hiánya.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kierőszakolt szocializáció ugyanolyan káros tud lenni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha valaki nem érzi jól magát a munkahelyén, akkor a HO a megoldás?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, van olyan, hogy ez egyfajta megoldás vagy a megoldás része lehet. Némely embert nagyon zavarni, sőt, fárasztani tud a szocializáció nevű játék.
Engem például roppantul zavar a kézfogás. Bemutatkozáskor még rendben, de az, hogy egyes kollégák ellenállhatatlanul kezet akarnak minden reggel fogni....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
karantén alatt, az extrovertáltak megkattantak és csak azért kutyát vettek hogy kimehessenek...
nekem a karantén egy átlagos hétköznap volt...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amúgy kovid után Buksi-t visszavitték, vagy mi lett azzal a sok kutyával?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kínai kajáldákban akciós lett egy időre a kacsahús, az történt. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kormány meg ehhez asszisztált, engedve a kutyatenyésztő-lobbi nyomásának. A kutyatenyésztők meg csak gazdagodtak és gazdagodtak, százmilliókat kaszálva a COVID-on.
A szomszédok meg viseljék el a neveletlen, egész nap ugató, korcs vakarcs lakáskutyák ugatását a társasházakban, amiknek joguk sincs megtiltani a kutyatartást, még ha a lakógyűlések megszavazzák, akkor sem.
Mi sem szimbolizálta jobban ezt az egészet, mint amikor kijárási tilalom alatt én csak a munkahelyemre mehettem be (különengedéllyel), a környékről meg minden nyomorult hozhatta a kutyáját az ablakom alá ugattatni.
Remélem, hogy azoknak, akik emellett lobbiztak, létezik egy elkülönített hely a pokolban, ahol a pokol kutyáinak ugatását kell az örökkévalóságig hallgatniuk, egy másodperc nyugalom nélkül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Extraprofitadót kivetni a kutyatenyésztőkre! Dögöljön meg a szomszéd tehene kutyája is!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minimum.
Plusz minden kutyatartást kötelezően kutyaiskolához kötni, külön (szigorúbb) kategóriába sorolva a társasházi kutyát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Plusz minden kutyatartást kötelezően kutyaiskolához kötni.
Ezzel viszont egyetertek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hat, attol azert nem tartok, hogy tenyesztotol* jottek volna ezek a kutyak, leginkabb azert, mert
- sok fajtanal eleve varolista van
- tenyeszto nem adja "csak ugy" oda a kutyat, hanem pl. elmegy kornyezettanulmanyra a vasarlohoz
- 400k-1m egy torzskonyves kutya
* Ertelemszeruen valodi tenyesztokrol beszelek, nem arrol, aki "elfelejti" ivartalanitani a kutyait, es utana hagyja, hogy minden tuzeleskor szuljon egy almot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdekes módon a kijárási tilalom alatt 2x annyi embernek lett lakáskutyája a környéken.
Tenyésztő, kereskedő, teljesen mindegy.
Aki lobbizott ezért és extraprofitot realizált ezen, az pokolra való.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En nem tudom, ki lobbizott erte, szerintem az emberek csak felmentek Facebook Marketplace-re, es elhoztak az elso "ingyen elviheto" kiskutyat, hazavittek a kis nemetjuhasz-agar-kuvasz kevereket a panelba, es ott addig nyomoritjak a kiskutya eletet, amig a kovetkezo balek be nem jelentkezik erte, vagy a kutya ki nem ugrik az ablakon.
Engem is felcseszett a dolog, de nem az extraprofit, hanem a kutyak miatt. En nem a tenyesztok veret szivnam, tobbsegeben normalis, allatszereto emberek, ilyen balfaszoknak sosem adtak volna oda amugy sem a kutyaikat. (Megint csak, tenyeszto vs szaporito, nem ugyanaz.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mégis volt elég tenyésztő, akik ellátták a lakosságot a panelkutyákkal a COVID alatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
erről van valami statisztika? én ahol élek nem lettek plusz kutyák. vagy ez valami olyan mint mikor több millio gepet dobnak a kukaba?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En ezt kivitelesen hajlando vagyok bemondasra elhinni, ha nem is lett 2x annyi, azert sokan lettek akkoriban kutyasok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
erről van valami statisztika?
Igen, van: https://univet.hu/en/felveteli/felveteli-2024/mal_2022_01_3-12/
Lényeg: A kutyatartók számát a teljes lakosságra levetítve sikerült a COVID-időszakban 20%-kal megnövelni (30%-ről 50%-ra).
vagy ez valami olyan mint mikor több millio gepet dobnak a kukaba?
Az ilyen: https://www.reuters.com/technology/microsoft-ending-support-windows-10-…
Csak néha nem árt levenned a szemellenződ. Kíváncsi vagyok, ha már ott lesz a szeméttelepeken a 240 millió PC, akkor mi lesz a kifogásod vagy a mindenjóahogyvankodásod apropója.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha megnézed a statisztikát, a kutyáknak 28,4%-a vásárolt kutya csak, a többihez más módon jutottak hozzá a gazdák, ki is emeli az általad linkelt statisztika is ezt, hogy ez az arány amúgy alacsony.
A szabadon adott válaszokat kategorizáltuk. Amelyik válaszoló több kutyát tart,
minden kutyájára külön választ adhatott. A pénzért (törzskönyvvel vagy törzskönyv
nélkül) vásárolt kutyák aránya (28,4%) kevés a más módokon „megszerzettek-
hez” (71,6%) képest.
Szóval ez az egész nem arról szólt, hogy lobbiztak a kutyakereskedők érte, hogy extraprofitjuk legyen. Az egész arról szólt, hogy rengeteg az egyedül élő, magányos ember Magyarországon, és kutyatartással próbálják ezt egyensúlyozni:
Bár releváns magyar kutatás nem, vagy alig áll rendelkezésre, nemzetközi tanulmányokból
az olvasható ki, hogy a karanténidőszak elmagányosodását sokan társállatok
magukhoz vételével igyekeztek ellensúlyozni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>2x annyi embernek lett lakáskutyája a környéken.
Legalább megpróbálhattak volna kimenni: engem egyszer se kaptak el. Igazán felesleges lett volna ezért kutyát venni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
4 éve (főleg az első 6 hónapban) még nagyon másról szólt a kovid is, meg az ellene hozott intézkedések betartatása is, mint később az ukrajnai háború alatt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha az abonyiak (Pest megye) átmentek Szolnokra bevásárolni (Jász-Nagykun-Szolnok megye), akkor a határnál megbüntették őket a rendőrök.
Ez akkor történt, amikor az első covid tavaszán nem lehetett elhagyni Bp és Pest megyét, ha ott laktál.
Munkatárs szomszédját 300k-ra(?) büntették, mert engedély nélkül elhagyta az otthonát a hivatalos karanténjának utolsó napján.
Szóval voltak bajok. Neked szerencséd volt :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> büntették, mert engedély nélkül elhagyta az otthonát a hivatalos karanténjának
jol tettek. a karanten nem vicc
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A legjobb az utcai kotorék, minimum 6 fajtából összeválogatva! -50 és +50C között jól érzi magát, még a Dino fsssziliát is megzabálja. A pszicho szomszédot meg nemkómálja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pontosan, mivel a tenyésztő nem egyenlő a szaporítóval.
Az egyik barátom vett 70k-ért egy labradort szaporítótól, mondván olcsó és majd jó lesz a gyerekek mellé. Eltel 1 év és kiderül, hogy a szerencsétlen kutya annyira diszpláziás, hogy műteni kell, jelenleg csak a jobb hátulját, de később majd a balt is. (Aki nem tudná ez egy tipikus túltenyésztés miatt kialakult genetikailag öröklődő betegség, tehát már a szüleinek is volt). Több százezerbe fog kerülni oldalanként és nem teheti már meg azt, hogy "akkor altassuk el", mert a gyerekek már megszerették.
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na, ezek mentek covid alatt is, nyugi, nem az 1-3 ezer euros torzskonyvezett labradorok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hülyeség!:D
menhelyről hozták el a kutyákat, ami ahhoz vezetett hogy sok menhely inkább leállította az örökbefogadást...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az nem a csapat(le)építő tréning? KKV szektorban részben megúszható, mert a vége úgy is kollektív lerészegedés, el lehet sunnyogni :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nincs rosszabb a részeg kollégáknál.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert ha bunkó és pofánvered, neked lesz bajod; ha meg bunkó és nem vered pofán, akkor megszokja, hogy veled bunkó lehet. Ez a türelmes ember örök dilemája: "Legyek én bunkó, vagy ő lesz velem paraszt?"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, de csak jozanul. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dehogy nincs, a józan, aki ellopja a maradék piát, ami bizományban volt :D (based on true story...) Ami bontatlan volt, visszavette volna a beszállító, de azt éjjel kipakolták :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Neked lehet. Nekem egészséges ha nem kell ún. szocializációt játszani. Én régebben volt, hogy egy hétig el se hagytam a lakást... nem volt lelki bajom az biztos.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szóval a gyakran említett HO ellenességed egy féltő és alkalmazottaidért aggódó szívet takar?
Vagy összetévesztlek valakivel? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt nem értem, hogy miért analóg a bejárás a szocializációval? Én többször megyek be az irodába, mint kötelező lenne (0 kötelező, havi 2-4 alakalom a valóság) és semmivel sem vagyok szocializáltabb bent, mint otthon.
Pont azokkal az emberekkel, pont ugyanarról, pont ugyanannyit beszélek magamtól, mint HO-ban. Az összes többi (small tallkok, pletyik, konyha stb) csak a stresszfaktorom, ami jobban jelentkezik az irodában...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pontosan. A karantén alatt ugyanannyit beszéltem a kollégáimmal, mint amikor be kellett járni. Ez a szocializáció legfeljebb egyes pályakezdő junioroknál probléma, akik eddig sehol sem dolgoztak, és fogalmuk sincs a munkahelyi szokásokról.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"A lelki egészségre kártékony a szocializáció hiánya"
Ezt tapasztaltad, vagy csak valami idióta háeres cikkben olvastad? Mert ott szoktak ilen álpszichológiai bullshiteket pufogtatni.
Az én lelki egészségemre a bejárás hat kártékonyan. Ha nem jön a pandémia miatti HO, már rég felmondtam volna, mert a hócipőm tele volt, hogy a bejárós napokon nem haladtam a melóval, és egyheti munkát a pénteki HO-ban kellett összelapátolnom, ami gyakran belecsúszott a hétvégébe.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Komoly érv a HO mellett. Nem lehet, hogy valamit szarul csinálsz?
Ne vedd támadásnak! Én, nagyon is introvertált vagyok. Nagyon jól elvagyok mindenféle szocializálódás nélkül is.
De amit írsz, hogy a bejárós napokon nem tudsz dolgozni, csak ha otthon vagy. Nekem ez nagyon sántít!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne sántíts. A napjaink jelentős része megbeszélésekkel, értekezletekkel telik. Amíg bejárós volt, addig ezek személyesek voltak, ide-oda rohangászva az irodaépületek között. A pénteki nap volt nyugis, amikor érdemben lehetett haladni olyasmikkel, amikhez nem kellett gittegyleten rohadni. Ez nem csak nálam volt így, hanem sok más kollégámnál is. Voltak, akik előbb felmondtak, és vannak azok, akik halogatták, hátha jön valami változás.
Most annyiban más, hogy sehova nem kell rohangálni, és ez annak ellenére is jobb időkihasználást jelent, hogy péntekekre is becsúszik egy-egy gittegylet. Továbbá a HO miatt jobban tervezzük a melót, és így egy kicsit jobban kordában tarthatóak a mindenről is meetinget tartani akaró agyatlan népek is. Nincs már olyan, hogy valamelyik projektvezető elindul a saját kis agymenésével, és mindent felborít mert ha nem fér bele az időbe, akkor simán el lehet őt zavarni azzal, hogy nézze meg jirában a heti tervet, és nézze meg a prioritási listát, hogy hová van betervezve a projektje.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De ezt természetesen az irodában is lehetne csinálni ;)
Igazából egészen úgy hangzik, hogy az addigi cső fos munkaszervezést és felügyeletet megcsináltátok kicsit jobban, mert a managereknek a bent ücsörgés és a rabszolgák szemrevételezése elég volt, hogy jól érezze magát, szóval effektív most jobban manageli a munkát, mint korábban :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szövegértés? Minek csináljam az irodában, ha a HO megspórol nekem 2,5 óra ingázást? Azt az időt részben munkára, részben a magánéletre, sportolásra fordíthatom úgy, hogy a stressz-szintem is elfogadható szinten marad.
Egyébként amit a munkaszervezésről írtál, az igaz. Voltak már elképzelések a normálisabb, szervezettebb működésre, amelyeket a pandémia végül kikényszerített.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szövegértés?
Az valóban segít, bár szerintem most nem nekem hiányzik :) Szó nem volt a hozzászólásomban ingázással töltött időről (meg a tiedben sem korábban), annyit akartam mondani, hogy az alapvetésed, ami kb "nem lehetett haladni a melóval bent, mert fiszem faszom meeting, meg baszogatás, most meg igen, mert jobban van szervezve, szóval a HO jobb" sántít, mert valójában alapvetően a normális munkaszervezéstől jobb, azt pedig az irodában is meg lehetett volna csinálni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szoktam én is mondogatni: "sikerült elvégezni a feladatot annak ellenére, hogy bejöttem dolgozni".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez max a hibrid mellett erv, a heti 5 ebresztoora es 10 tomegkozlekedes mellett semmikeppen sem az.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a munkahelyre dolgozni "jar" az ember nem szocializalodni. a lelki egeszsegre ott vannak a baratok, ismerosok. veluk lehet potolni a szocializacio hianyat.
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tessék ezt a mondatomat önmagában értelmezni és nem többet belelátni.
Szocializáció != barátok
A szocializáció az a folyamat, amely során az egyének elsajátítják a társadalom normáit, értékeit, szokásait, és a társadalomban való részvételhez szükséges ismereteket és készségeket. Ez a folyamat élethosszig tart, és különböző életszakaszokban különböző formában jelenik meg.
### A szocializáció főbb jellemzői:
1. **Társadalmi Normák és Értékek Átvétele:**
- Az egyének megtanulják, hogy mi tekinthető helyesnek és helytelennek a társadalomban, és kialakul bennük a társadalmi viselkedés mintája.
2. **Szereptanulás:**
- Az egyének megtanulják a különböző társadalmi szerepeket (pl. családtag, barát, munkavállaló), és hogyan kell ezeket a szerepeket betölteni.
3. **Kulturális Ismeretek Átvétele:**
- Az egyének megismerik a saját kultúrájuk hagyományait, szokásait, nyelvét és hitét.
4. **Identitás Formálása:**
- Az egyének saját identitásuk kialakításában is részt vesznek, beleértve a nemi, etnikai, vallási és más társadalmi identitások kialakítását.
### A szocializáció színterei:
1. **Család:**
- A szocializáció elsődleges színtere, ahol az alapvető normák, értékek és viselkedésminták elsajátítása történik.
2. **Iskola:**
- Az intézményesített oktatás során az egyének további társadalmi normákat, tudást és készségeket sajátítanak el.
3. **Kortárscsoportok:**
- A barátok és más kortársak közössége, ahol a szocializáció során nagy hangsúlyt kap a csoportnyomás és az azonos korúak által közvetített normák.
4. **Média:**
- A szocializáció egyik modern színtere, ahol a televízió, internet, újságok és más médiaforrások befolyásolják az egyének nézeteit és viselkedését.
5. **Munkahely:**
- A felnőttkori szocializáció egyik fontos színtere, ahol az egyének elsajátítják a munkakörökhöz és szakmai környezethez kapcsolódó normákat és viselkedési szabályokat.
### A szocializáció típusai:
1. **Elsődleges szocializáció:**
- A gyermekkorban zajlik, főként a család által, és alapvető normák és értékek elsajátítását jelenti.
2. **Másodlagos szocializáció:**
- Későbbi életszakaszokban történik, és az egyén különböző társadalmi intézményekben és közösségekben szerzett tapasztalatain alapul.
3. **Anticipatív szocializáció:**
- Az a folyamat, amikor az egyén előre felkészül egy jövőbeni szerepre vagy státuszra (pl. egy diák, aki felkészül a munkavállalói szerepre).
4. **Re-szocializáció:**
- Az a folyamat, amikor az egyén új normákat, értékeket és viselkedési mintákat sajátít el, általában egy jelentős életváltozás során (pl. börtönből szabadulás, új munkahelyre lépés).
A szocializáció tehát alapvető szerepet játszik abban, hogy az egyének hogyan illeszkednek be a társadalomba, és hogyan alakítják ki saját társadalmi identitásukat és szerepeiket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Első körben az igényesség kezd leépülni:
Ha a cégnél egy szöszmösz mackó, kinyúlt póló, Crocs papucs kombóst látsz szembejönni, az tuti home office-os, csak valamiért éppen betévedt/berendelték ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LOL. érdekes, én még ilyet nem láttam az ország keleti részén. Nálatok győrben geci nagy gáz lehet akkor. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
most is bent vagyok. :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálatok mindenki igénytelen, ezért fel sem tűnik. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hát ahogy trey leírását olvasom meg hisztijeit a témában, úgy látom hogy itt nálunk mindenki igényesebb. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nincs itt semmiféle hiszti, tök nyugodtan olvasom a rantjaitokat meg a nagy HO-védő háborútokat :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hagyjuk mar, a zokniszandalos meme egyidos az IT-val, meg azt sem tudtuk, mi fan terem a home office.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Marmint mi kellemetlen?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt csak engem hagy hidegen, hogy otthon a magányában ki milyen ruhát visel, vagy nem visel?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Innen indultunk:
Ha a cégnél egy szöszmösz mackó, kinyúlt póló, Crocs papucs kombóst látsz szembejönni,
Az infó lényegi részét hol vesztetted el?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Maugli és HO. Annyira még te sem lehetsz hülye, hogy komolyan gondold, hogy valaki papucsban caplat be az irodába. Hacsak nem magadra gondolsz, mert számodra a HO és az Iroda egy sétálásnyi különbséget jelent. A többségnek ez tömegközlekedést vagy autóba ülést, és bennem fel sem merül, hogy ne ingben menjek be amikor irodás nap van. Az, hogy benned felmerül, az téged jellemez. Vagy a környezetedet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hülye gyerek, a folyosón látom :D :D :D
Most jön az, hogy rosszul ... :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Vagy a környezetedet."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
troll on:
- trey bejár
- trey a folyosón Mauglit lát/talál.
a levonható logikus következtetés: a bejárás Mauglivá tesz.
az ebből levonható további következtetése kidolgozását a többi trollra hagyom
troll off
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha Trey rád néz az irodában, már attól Mauglivá válsz. Aznapra. Másnapra elmúlik. De újra kezdődik, ha Trey megint meglát az irodában. :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy gyíkká változtat. De elmúlik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jo bazdmeg de marineni is azt hiszi hogy Felsotolgyesmakkos a vilag, mert meg nem ment a kocsman tul. Igy marineni vilagaban a nyugat hanyatlik, a HO-ban mauglik ulnek, nem letezik hogyu a vasrepulo tenyleg repul, az hogy AI az nem is letezik, a BigData-ra vett mar kenocsot a falu fuvesemberetol, a felhobol csak az eso gyun es kesz, stb stb :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
lehet hogy akkor a Szintézis Informtika belső policyje a gond? nálunk van valamiféle dress code. bár ez nincs leírva, sem rákényszerítve senkire. valahogy mindig mindenki normálisan öltözik. az ügyfeleinknél sem találkoztam még ilyennel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, meg olyan törvények is vannak pl. hogy "ne lopj" és mégis tele van a börtön tolvajokkal ... Nahát! BTW: az ilyen viselet a babzsákfejlesztők sajátja általában, nem az ügyféloldaliaké.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egyáltalán nem kötekedésből írtam. mostantól jelölöm mikor kötekedek és mikor nem. gondoltam, hogy nem ügyféloldal, mindössze megjegyeztem hogy még ott sem láttam ilyesmit.
vezető vagy, told be a hétfői nagy meetingre, hogy ne lehessen zsiráfos pizsiben kakaós bögrével rózsaszín mamuszban megjelenni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Troll on:
A zsiráfos pizsi maradjon csak meg! A Micimackót és barátait ábrázolót tiltsuk ki!
A bögrére pedig legyen kötelezően rászitálva a tulajdonos neve (lásd: Tesla bögreeltűnés Németországban). :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tartoznak hozzám babzsákosok, és nem szokásom másoknak tanácsot adni arról, hogy hogyan kellene az embereiket vezetni.
Ilyen jellegű vezetőikre sem járok, ugyanis műszaki területen alkalmaznak.
Ha kikérik a véleményem ilyen kérdésben, akkor természetesen szívesen elmondom.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
természetesen szívesen elmondom.
Mint mindenről is.
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te pedig minden egyes kommentemről szívesen elmondod a véleményed. 🤷♂️
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak megadom neked azt a figyelmet, amit amúgy is követelsz magadnak.
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
amúgy is követelsz magadnak
Ezt hogy lehet csinálni? Megbabonáznak az írásaim, hogy a home office magányában állandóan rájuk mész akaratod ellenére? :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
(nem kötekedés!) egyébként én mindig azt hallottam, hogy nyugatabbra az emberek jobban leszarják az öltözködést. jó nekik a zsiráfos pizsamában kimenni az utcára. lehet túlságosan nyugatra kerültél. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hogy nyugatabbra az emberek jobban leszarják az öltözködést
Linkek?
jó nekik a zsiráfos pizsamában kimenni az utcára. lehet túlságosan nyugatra kerültél. :D
Ja, láttuk az olimpiai megnyitón. Nyugaton is színeset okádtak tőle, nyugi.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Linkek?
ez azt jelenti hogy nem tulajdonítanak neki annyi jelentősséget. mint tapasztalhatod te is a céged folyosóján. válts céget, menj át az MVM Informatikához vagy a 4ig-hez. ott csupa jobb oldali Orbán fanatikus dolgozik. szolgálhatod a hazádat. nem kell ilyen ratyi piaci alapon működő cégnél dolgozni. sokkal jobb az állami munkahely, de hát ezt tudod is, ezért szereted az államosítást. <3 :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elég lett volna egy "fogalmam sincs, csak a szám járt, ahogy szokott" is ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
10+ barátom van aki kiment külföldre, és ezt tapasztalta. szegények ott szopnak a hanyatló nyugaton!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mit tapasztalt? Hogy emberek zsiráfmintásban járnak?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem, a te munkatársaid járnak vállalhatatlan ruhákban. mint ahogy fentebb is jelezted.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Általánosítasz. Az munkatársaim nem így járnak. Dolgoztak itt ilyen HO betyárok és betyárnők, akik ritkán megjelentek a központban Crocs papucsban stb. Egy részük már nem dolgozik itt (nem elég woke a cég biztos), a másik része meg nagyon ritkán kerül elő HO-ból.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
dolgoznak???? pedig megszakertetted hogy hoban csak lazsalni lehet! :DD
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Linkek?
Személyes tapasztalatom szerint tényleg így van, bár az utóbbi tíz-tizenöt évben már itthon is sokkal lazább lett a dresscode.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Személyes tapasztalatod home office-ból? Reggeli tükörbenézés? Vagy hogy kell érteni?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha pedig nem kérik ki, akkor szívtelenül mondod el. Vagy idehozod a témát a HUP-ra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem úgy kezdődött, hogy ti kezdtétek el idehordni a nem szakmai témákat is?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudsz egyetlen nem szakmai témát mutatni, amelyet én hoztam ide?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Friczy, nem követem a munkásságod itt, de te csak egy vagy 20+ ezerből. Semmit sem jelentene, ha egy sem lenne.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Legfeljebb annyit hogy a 'ti kezdtétek el' nem igaz. Rám legalábbis, vagyis ez a szöveg részedről csak egy szokásos üres handabanda.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rám legalábbis, vagyis ez a szöveg részedről csak egy szokásos üres handabanda.
Jaj, de unalmas ez már. Ti, olvasók. Ez egy értelmes halmaz. Akkor is, ha te állítod, kivétel vagy.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, ha vagy te és mindenki más ti, akkor ez egy valid halmaz. Persze attól még semmi értelme, és csak azt jelzi, hogy ennél finomabb gondolkodásra képtelen vagy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A ‘Ő’ meg egy üres halmaz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Maugliva az IT tesz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bocs, de ez nem igaz. Nem mindenki igénytelen szar, aki az IT-ban dolgozik.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy az sem, aki HO-ban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Higul a szakma
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
El kell döntened: A ruha a fontos vagy az elvégzett munka?
Az igényesség meg sok okból leépülhet, sőt, a kor előrehaladtával természetesen épül le. A feleslegesnek tűnő dolgokat az ember elengedi. Persze sokan átesnek a ló túloldalára is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
3-al ezelőtti főnököm mesélte mikor 2006-ban voltak kint redmondban a mikroszoft kampuszon valami partnereknek szóló privát bemutatón: azt mondta tele volt az iroda papucsos szakadt indiánokkal, akiket normális helyen a pincében rejtegetnének, nemhogy külsős cégek szeme elé engednének. Azt is mondta egyik-másik olyan lenőtt visszakunkorodó lábkörmös igénytelen volt, akik még a nógrád-borsod-szabolcsi cigányputri háromszögben is gázul néztek volna ki. Nemhogy a szoftverfejlesztés nyugati fellegvárában.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A minimum hàrom kontinensen elfekvõ multiknàl eddig is az volt a norma , hogy mindent online intèzel. Ez a norma, amit el kell sajátítani. Jegyek, email, teams megbeszèlès, idǒzònàkra vigyàzni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"A lelki egészségre kártékony a szocializáció hiánya."
Ezt írtam. Mi ezzel a baj? Mi köze van ahhoz amit te erre a szálra írtál?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogy nem érted a fogalmat, amit írtál. A digitális együttműködés HO-ban egy normarendszer, amit mindenkinek meg kell tanulnia -tehát szocializálódnia kell hozzá. Ahogy hozzá kell szokni majd ahhoz is, hogy a munkatársaid egy részének nem emberi intelligenciája van. Mondanám, hogy ez a jövő, de nem lenne igaz. Ez a jelen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arra van másik 8 óra a munka és az alvás közötti időszakban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Normális ember a munkahelyen kívül él szociális életet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tobbieket nem zavarja bent, hogy paran hangosan szocializalodnak korulottuk? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez itt nem cigánytelep, ahol 100 ember van beboxozva 70 négyzetméteren. Mifelénk 1-2-3 max. 4 fős szobák vannak.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na de munkaidőben a munkahelyen dolgozni kell, nem szociális életet élni, nem így van?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy érted, hogy amíg "tolja a csíkot a telepítő", nem tudok egy viccet elmesélni a szemben ülő kollégának? Fals dolgok élhetnek a fejedben ... :D Mi nem kóderek vagyunk fülessel a fejünkön.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ne mesélj viccet munkaidőben ameddig a telepítő tolja a csíkot. home officeban se legyél, hiszen ha beindítasz egy mosást otthon ameddig a telepítő csík megy akkor az már nem munka.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne hazudozz arról, hogy csak ilyenek vannak, a haverjaid elmondták, hogy boltba járnak HO-ban. Meg gyerekért az óvodába. Olyankor milyen munka folyik?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha el van végezve a munka, azt csinál amit akar.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos ezt nem tudhatjuk, mert ha akkor akarnak neki új munkát adni, amikor a boltban van éppen, akkor az probléma. Ezért is van az, hogy sok helyen bevezetik a hívásra/ticketre/levélre max. x percen belül válaszolni kell _érdemben_.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebédidő nincs fizetve, szóval ne basztassanak.
Azt csinálok, oda megyek, ahova akarok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebédidő nem számít bele a munkaidőbe. Vagyis ha neked nyolc órányi munkát fizetnek naponta ki, akkor egy napi 30 perces munkaidő esetlen napi 8:30 percet kellene dolgoznod.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha 8 órát fizetnek ki, akkor 8 órát kell dolgozni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van. Tehát, ha 8-kor kezdesz, 30 perc ebédidővel, akkor 16:30-ig van a munkaidőd (8 óra 30 perc). HTH
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen.
De miért ismételted el újra, amit írtam?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Okkal. Bizony! :D
Eleve a szálad terelés, nem ebédidő 30 percében lógnak.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A szálban hol volt kikötve, hogy mikor mennek a boltba?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a multiknál már 25 éve is így volt. Sőt, fejlettebb multiknál a line manager feladata volt szúrópróbaszerűen ráírni az available chat állapotban levő IRODAI dolgozókra, és arra másodperceken belül válaszolni kellett.
Tudok olyan service deskről, ahol bónuszmegvonás járt, ha telefont az X-edik csörgés után nem vették fel a rabszolgák.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sőt, fejlettebb multiknál a line manager feladata volt szúrópróbaszerűen ráírni az available chat állapotban levő IRODAI dolgozókra, és arra másodperceken belül válaszolni kellett.
Az be is baszna, ha masodperceken belul kene valaszolni. Ott senki nem dolgozott, csak azt varta, hogy mikor ir ra az ellenor?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem szeretném lejáratni a céget, így csak halkam mondom neked: a British Telecom nevű szuperfejlettmulti csinálta ez olyan 2010 körül és ez csak egyike volt a sok fejlettségnek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én most azt hallottam, hogy Teams készenlétben kell lenni és ellenőrzésre a kamerát majd be kell kapcsolni :D
Nem, nem a kitakart háttérrel :D Lesz majd sivalkodás biztos ... csak nem tom' miért, amikor folyamat otthon dolgoznak, nem? Nem?!?! :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyenge megoldás, normálisabb cégek egész nap veszik a dolgozókat már vagy 15 éve.
Szerintem a legkirályabb az lenne, ha valami okoskarkötőt is kellene hordaniuk, job control méri, mennyire gyorsan nyomkodja a billentyűzetet és rángatja az egeret, és ha nem elég hatékony kedves dolgozó, egyre nagyobb erejű áramütésekkel jelzi ezt a rabszolga felé. Ugyanez történik, ha elhagyja a munkavégzésre kijelölt zónát, vagy ha 5 percnél tovább ül a vécén. Vannak még ötleteim rengeteg, de azok már fizetősek.
Meg vannak olyan szar helyek, mint az enyém, ahol egy feladat-felelős-határidő csv-vel dolgoznak együtt digitálisan emberek, különböző kontinenseken, különböző időzónában.
Vannak felnőtt emberek, akik dolgoznak, meg van egy csomó gyerek, akiknek ehhez kell a szupervízió. HO-ba z előbbi csoport küldhető, ha elég introvertálak hozzá (mérnökök inkább azok, de ez sem feltétlen igaz), a többiek meg irodában is felügyelet alá szorulnak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bocs báttya, de nekem és a csoportomnak nincs szükségem ilyenre, ticketing rendszerrel bőven elvagyok, de hallom a HR-estől, hogy mikkel küzdenek ... számos cégnél. Helye van bizony ott elmondásuk alapján az ellenőrzésnek, főleg, amilyen mutatószámokat produkálnak ezeken a területeken. Biztos nem létezik a probléma, csak úgy haluzzák, de ha nem létezik, akkor biztos csak azért generálják világszerte, mert az ingatlanok ... :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A valóság az, hogy ez megszervezhető, ha ért hozzá a cég:
https://www.google.com/search?q=work+from+anywhere+companies
A szarnak és a májnak el kell válnia egymástól, ez az élet rendje. Ha nem értetek hozzá, hogyan kell HO-t működtetni:
- Tanuljátok meg.
- Vegyetek fel valakit, aki ért a megszervezéséhez.
- Vonjátok globálisan vissza, mint Lázár a MÁV csoportnál.
Persze lehet tovább csinálni, ami nem működik, és sírni, mint a fürdőskurva, engem nem zavar.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaja, alig várom a csörtét, amikor az okoskodásaidat megküldöd mondjuk Musk-nak és a többinek.
Majd a linket a szálra ne felejtsd el ide copypastelni! 🍿
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt valamit hasonlítasz össze valami mással, az ilyen körkörös állítások nem működnek. Te azt állítod, hogy a HO-ban könnyebb lógni. Én pedig azt, hogy ameddig a főnök úgy gondolja, hogy a munka el van végezve, addig tök mindegy mit csinál munkaidőben.
Ha te nem tudsz valakinek "munkát adni" mert épp a boltban van, akkor akkor sem tudsz neki munkát adni ha a munkahelyén van. Ez nem lokáció függő.
Ezért is van az, hogy sok helyen bevezetik a hívásra/ticketre/levélre ... _érdemben_
Nem tudom, te hol dolgozol, de ilyen két dolog miatt nem működik, egy maga a munka nem végezhető el ennyi idő alatt, vagy az "érdemben" kifejezésnek nincs értelme.
Ahol egy dologra _x percen_ belül érdemi választ tudsz adni az azt feltételezi, hogy az adott problémára _dedikált_ erőforrás van. Ha valaki ilyen munkát végez, akkor az a probléma egyszerű, sok esetben nem kell hozzá ember, azaz automatizálva van (akár a teljes folyamat, akár a probléma felderítés megkezdése).
De ebben ha valaki ilyen szomorú helyzetben van, hogy automatizmust helyettesít, akkor a munkája _nincs_ elvégezve, ha nem válaszol időben.
A való világ pedig csak egyszerűen tagadja amit mondasz, az én megfigyeléseim szerint legalább.
Az aktívan kerüli a feladatot nem hiába kifejezés, és nem kell hozzá HO.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindig csodálattal tölt el, hogy felteszel egy hamis dilemmát, vagy állítást, majd arra építed az egész kommented :D
a te nem tudsz valakinek "munkát adni" mert épp a boltban van, akkor akkor sem tudsz neki munkát adni ha a munkahelyén van.
ROTFL, ez mi a bánat? :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ROTFL, ez mi a bánat? :D
Ez az eredménye a beszűkült ismereteidnek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aha, ha hirdetnek idén szűk látókörű világbajnokságot, nevezz rajta :)
Ugyanis erről beszélünk, nem az erőltetett szkenárióidról:
Te azt állítod, hogy a HO-ban könnyebb lógni. Én pedig azt, hogy ameddig a főnök úgy gondolja, hogy a munka el van végezve, addig tök mindegy mit csinál munkaidőben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aki a gyerekért megy, az azokon a napokon annyival hamarabb kezd.
Néha akár hajnal 6-kor is, ha muszáj neki.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Figyi, minden munkakerülő kifogást _is_ ismerek, előbb kelj fel, ha meg akarsz vezetni :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Semmi gond.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az semmi, de Trey álítólag masszásra jár meló alatt magántávollét címszóval, szóval...
https://hup.hu/comment/3087497#comment-3087497
Normális ember nem jár el boltba HO munkaidő alatt, én legalábbis nem szoktam. A mosást zokszó nélkül berakom, mert az 5 perc, de ha közben felhívnak, felveszem, a szennyes megvár. Ha vis maior van, és menni kell gyerekért, vagy valami, akkor azt nem stikában csinálom, hanem lebeszélem a főnökkel, és nyilván bepótolom. Ezek közel sem olyan gyakori dolgok, hogy problémát okozzon engedélyt kérni erre, legalábbis én eddig mindig megkaptam az engedélyt.
HO alatt munkaidőben csak akkor nem voltam otthon, ha nyomós okom volt rá. Egy kényelmi dolog, egy masszázs miatt én nem bonyolítom mások életét. HO alatt mindig elérhető vagyok és munkaképes, akárcsak az összes többi HO -ban lévő kollégám. Elhiszem, hogy ez hihetetlen azok számára akik bejárnak, hogy munkaidőben a monitorozó monitorok egyikén filmet nézzenek a főnökükkel együtt, számomra ez inkább kínos lenne, mint élvezetes. Szerencsére nem vagyunk egyformák.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A magántávollét nem számít bele a munkaidőbe. Ezért magántávollét.
Normális ember nem jár el boltba HO munkaidő alatt,
Jaja, csak a nem normális. Ha csak normálisak lennének, ezek a beszélgetések nem is léteznének.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hány olyan embert ismersz, aki HO alatt vásárol be?
Mármint nem reggelit, mert az irodás napokon nálunk sokan lemennek a sarki Lidl -be, én is. HO alatt viszont nem ugrok ki itthon az ALdiba pedig bicajjal nincs messzebb, mint a melóban gyalog.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Irodabol kimenni masszazsra = minden rendben, magantavollet
Otthon felallni 3 percre a geptol, hogy atrakd a mosogepbol a szaritogepbe a ruhakat = a kozveszelyes munkakerulo megkarositja a cegtulajdonost
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Otthon felallni 3 percre a geptol, hogy atrakd a mosogepbol a szaritogepbe a ruhakat = a kozveszelyes munkakerulo megkarositja a cegtulajdonost
Ez duma. A 3 perc is. Kihúzod magad olyankor magántávollétre?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nalunk ilyen fiktiv dolgok nincsenek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha kimegyek wc-re 3 percre, akkor kihúzzam magam magántávollétre vagy sem?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pontosan tudjuk mindketten, hogy ezek nem 3 perces mosógép bepakolások. Hanem parkból belógatott Teams kliensek mobilról, mintha dolgozna, de kamerát sose kapcsol, meg hát ha megszólítják válaszolni sem válaszol.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Pontosan tudjuk mindketten, hogy ezek nem 3 perces mosógép bepakolások."
Nekem azok, bár én 5 percet írtam, mert az közelebb áll hozzá. Ha neked ennél hosszabb idő bepakolni egy mosást (opcionálisan szétszedve világosra, sötétre, színesre) akkor még gyakorolj, vagy kérj meg egy nőt, ha úgy érzed, te kevés vagy ehhez.
A mosás végeztével átdobni a szárítógépbe a cuccost, az tényleg nincs még 3 perc se, még akkor sem, ha útközben kiszedi az ember a halomból azt, ami nem szereti a szárítást, pl. a gyerekeknek azok a pólói, amin vasalt minta van.
Hmm. Ezt amúgy úgy szoktam, hogy laptop félrerak, kimegyek a szobából, benyomom a kávéfőzőt, átrakom a ruhát, mire végzek, cirka addigra melegedik be a kávéfőző. Megnyomom a gombot, lejön a kávé, tejet teszek bele, megiszom, ennyi. Vagyis a szárítós truváj az konkrétan egy kávéfőzésnél is kevesebb. Azta, hogy mik vannak! :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát ez a "kamerát kapcsol" megoldás ezer sebből vérzik. Fals pozitív és fals negatív eredményekkel. Egy álmegoldás egy problémára, ezt te is tudod.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha valaki nem érti egy módszer lényegét, elkezd szabályozni, egyre értelmetlenebb szabályokat alkotva. Nálunk ezt úgy oldják meg, hogy aki több órára eltűnik HO-ban, azt először figyelmeztetik, ha a probléma visszatér, visszaveszik a HO-t és ezt a legelején írásban rögzítik.
Ha egy szervezet mint munkáltató, mint munkavállalói oldalról nem elég érett ahhoz, hogy megértse: a munka az, amit csinálsz, nem pedig az, hogy valahol vagy, Oregon kedvéért: nem képes szocializálódni egy ilyen munkahelyhez, ott egyszerűen el kell venni a HO-t és kész.
Egy nagy multinál eleve sokkal megszokottabb, hogy a vezető fejlesztő Svájcban ül, a devopsosoknak csúfolt AWS adminok Indiában, a fejlesztők itthon, cseheknél meg Belgiumban, és amerikai nagyfőnöknek reportál mindenki, ilyen közegben eleve felejtős a "megbeszéljük az irodában" kedves, hatékony, emberi, csak éppen megvalósíthatatlan megközelítés, itt jóval könnyebb implementálni a HO/hibrid munkavégzést, mert meg van a kulturális alap: hogyan kell remote együttműködni úgy, hogy tartsuk a határidőket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kapálódzásaitok, ahogy húzzátok a picsátok, nehogy megszűnjön/szigorodjon nálatok is, minden egyes kommentet megér. EV témával lehet még benneteket ennyire triggerelni 😄
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Volt nálunk is ilyen, természetesen ha volt munka rendesen, akkor legfeljebb WC-re meg ebédelni hagytam el az irodát, vagyis hetekig ugyanazt a három-négy embert láttam, nagy néha egy-két másikat, aki valamiért betévedt. Valóban, ezért érdemes bejárni. (ja, nem egészen)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez egy tény. Már csak az a kérdés, hogy mi köze ennek a home office-hoz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kiveve az intoveltaltaknak :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Yet remote workers are also more likely to eat snacks, drink more, smoke more and put on weight, the study found.
Akkor?
Többi részét nem látom, mert paywall mögött van
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Yet remote workers are also more likely to eat snacks, drink more, smoke more and put on weight, the study found. And employers who believe that people working from home are lazy should think again – they are less likely to take time off sick, tend to work longer hours and to work evenings and weekends.
Hát, egyik sem az egészséget támogatja, az biztos :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
People on higher incomes often enjoyed home working more, but those with more responsibilities at home such as childcare or housework – often women and those living alone – tended to be more stressed.
Minél tovább olvasom, annál jobb :) 🍿
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
One of the studies reviewed found that 46.9% of employees working from home had gained weight, and another put the figure at 41%. Most of the papers reviewed showed that homeworkers were more sedentary.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyetlen egészség-pro dolgot találtam a cikkben:
Effects on health were clearer. The transition to home working during Covid was linked “with an increase in intake of vegetables, fruit, dairy, snacks, and self-made meals; younger workers and females benefited the most in terms of healthier eating,” the paper said.
Hát, ez meg nem a HO-nak volt köszönhető, hanem annak, hogy az emberek a Covid alatt beszartak, hogy megdöglenek, ezért egy ideig vitaminokat, meg zöldséget zabáltak. Csak, hogy a Covid véget ért és visszatért a pizzazabálás.
Ez a tanulmány kb. megerősíti: a HO kevésbé egészséges ... Sorry ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Meglepetés", hogy erre a szálra semmi sem jött 🫢
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Talan, mert nem sikerult megfejteni, hogy mit irtal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak elolvastam a nyitóban levő cikket és kiderült, hogy nem az jön ki a cikkből, amit ti itt szeretnétek bizonygatni (hogy az otthon tespedés egtészségesebb), hanem az ELLENKEZŐJE :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem akartunk zavarni, miközben magadban beszélgetsz. Nem illik. 🙂
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szokása. Régen nem csinálta, de a kor miatt már hajlamos vérre menő vitákat folytatni saját magával is.
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg par ev, es indulhat az USA elnokvalasztason eszerint. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyébként tényleg az a szánalmas ha valakinek csak a munkahelyén sikerül szocializálódnia.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem szánalmasnak hívnám, hanem szomorúnak. Az igazán szomorú, amikor ez az egyén "rácsimpaszkodik" a kollégákra, akik idővel fulldokolni kezdenek a kolléga nyomulásától.
Ennek alverziója, amikor a férfi kollégák megrohamozzák a csinos női kolléganőket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valamit ti nagyon benéztek. Nem ezt jelenti a szocializáció.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak az a jobb amikor a főnök ilyen és folyamatosan nyomatja, hogy csapatépítés, pizzázás, stb. munkaidő után.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2 féle főnöktípust emelnék ki ennek kapcsán:
- Családos: Ő általában nem fog ilyeneket erőltetni. Tudja, hogy a másiknak is lehet / van családja és inkább tölti az idejét a családjával, barátaival, mint a kollégáival.
- Családtól menekülő: Ő csak papíron családos. Szó szerint menekül otthonról a férj/feleség/gyerekek elől. Imád 12-14 órákat dolgozni. Ezt persze el is várja a kollégáitól.
Én nagyon nem vagyok híve az erőszakos csapatépítésnek. Annak magától kell jönnie. Ráadásul csak kis méretben működik jól tapasztalataim szerint.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem egy cég lehetőséget és pénzt/eszközt adjon hozzá és döntse el a csapat, hogy akar-e építkezni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Évi egyszer hajlandó vagyok ilyenen részt venni munkaidő után.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én inkább azt veszem le - és lehet, hogy a HO-huszároknak ez nem jön le magukról -, hogy a Covid óta kurva sok antiszociális, szociopata ember lett. Ennek szerintem köze van a HO-s leépüléshez. Egyébként, az IT-sok közt amúgy is sok aspergeres, autista egyéneknél ez még csak rátesz egy lapáttal. Az a baj ....
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Szeretem", amikor egyesek olyan fogalmakkal dobálóznak, amiknek a konkrét jelentését se ismerik. Antiszociális != szociopata. Főleg a vezetők nagy részére illik az antiszociális és/vagy szocipata és/vagy pszichopata jelző.
Link: https://www.webbeteg.hu/cikkek/psziches/11642/antiszocialis-szemelyiseg…
Szóval a jövőben inkább az aszociális kifejezést használd. Kevésbé leszel közröhej tárgya.
Aspergert és autizmust összemosni a HO pártisággal....
A Covidnak semmi köze ehhez. Csak felszínre hozta, hogy bátran felvállalja az ember, ha nem extrovertált, partiállat. Nem akar napi 14+ órát embertömeg között lenni, nem akar folyton jópofizni, trécselni, pletykálni.
Továbbá nem akar pszichomókust játszani a kollégák között. Pszichomókus: nem szakképzett pszichológus, mégis mindig mindenki hozzá fordul az egyéni problémáival, mert meghallgatja őket (nehezen tudja elhajtani őket).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
otthon lenni és munka közben dolgokat csinálni amik nem befolyásolják a munkát az iJen: RÓSZ
irodában ülni egy helyben 8 órát a zILYEN: LYÓ, EGÉSSÉGES!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze, meg 3-tól azt várni, hogy végre 16:30 legyen, hogy léphessen az ember.
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az javít az egészséügyi állapotodon. c vitamint termel na meg profitot. az irodában az is munka amikor nem csinálsz semmit. otthon meg bármit csinálsz az nem munka sajnos. :D:D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az itt kommentelők többsége HO-ban van. ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
HO-ban nem erek ra kommentelni, akkor melo van. Ma bent voltam szocializalodni. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem sajnos...
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebből a H igaz rám, csak az O nem. ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arra is kivancsi lennek, hogy trey naponta hany kommentet ir meg arrol munkaidoben az irodaban, hogy munkaidoben az emberek HO-ban lognak...
Biztos az is mind magantavollet :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az biztos, hogy ő sem tölti ki a napi 8 óra munkaidejét.
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom azt is bekonyvelik magantavolletre (egyebkent valaki mondja mar el, mi az, lehetoleg Mt. referenciaval), amikor a tevet nezik, amit beszereltettek maguknak az irodaba :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Treytalálmány
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem is volna igényem rá. Az Mt azt szabályozza mikor lehet elhagyni a munkahelyet és nekem nem rémlik, hogy abban bármilyen döntése van a munkavállalónak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erre tessék:
https://adozona.hu/munkajog/Munkaido_alatti_tavollet_M42ZRU
(a rugalmas munkaidő részt tessék alaposan átolvasni, ha megvan, majd mehetünk tovább)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Neked ez az Mt. ? Első mondat: "elengedi"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elolvastad a szöveget? Milyen Mt.? Dobálózol nekem itt a tudományosnak ható faszságokkal :)
Kötetlen munkarend esetén a rendes és rendkívüli munkaidőről nem kell nyilvántartást vezetni, de a munkáltató azt megteheti ilyen jellegű kötelezettség hiányában is.
[...]
Rugalmas munkarend esetén a munkáltató csak részben engedi át a munkavállalónak a munka- és pihenőidő beosztásának jogát. Ennek során a munkáltató meghatározza a törzsidőt, azaz, hogy a dolgozónak naponta mely időszakokban kell a munkavégzés helyén tartózkodni (péládul 10–14 óra között), valamint kijelöli a peremidő kezdetét és végét (például 8–19 óra), mely alatt a munkavállaló szabad döntése szerint dolgozhatja le a munkaideje másik részét.
Ha nem tartja nyilván, hogy mennyit volt magánon, honnan a fogja tudni, hogy mennyit dolgozott le egy hónapban?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudlak követni. Milyen nyilvántartás? Arról értekeztem, hogy a munkaidőt default a munkáltató szabályozza. Vannak kivételes esetek, ahol kap némi rugalmasságot a munkavállaló, de a munkahely elhagyásáról (munkaidőben) nem a munkavállaló dönt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen munkaidőben? Törzsidőben. Törzsidőn, peremidőben kívül ki a fasz döntene róla, ha nem a munkavállaló? :D
Törzsidő: amikor a munkavállaló megmondja, hogy kötelező a munkahelyeden lenni mondjuk reggel 8 és 12 közt, mert ekkor vannak a meeting-ek stb.
Amikor a törzsidő lejárt, elmész saját belátásod szerint vagy
- hivatalos távollétre (beleszámít a munkaidőbe)
- magántávollétre (nem számít bele a munkaidőbe)
A peremidő az, amin belül le kell dolgoznod a magánt. Heti 40 óra, havi 160 minimum.
Ha nem tartja nyilván, hogy mennyi volt a magán, hogy a faszba lesz számonkérve?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Törzsidő: amikor bent kell lenned
Munkaidő: [t+8h] zárt intervallum, innen csak vezető engedélyével mehetsz el
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindjárt megyek magánra. Gyorsan írd a választ ... :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálunk ez a gombnyomogatós - kimentem magántávollétre - dolog elég hamar átváltott becsületkasszáva. Magyarul a törzsidőn felül rugalmas volt mindig is, és a némi ellenörzéssel, az emberekre volt bizva a rugalmasság. HO-ban is ugyanúgy van, becsületkassza, nyilván a meetingeken megjelensz, hogy kapcsolunk-e kamerát az lényegtelen, helyzettől függ. (Azért mindig megfésülködök értekezlet előtt).
@trey: Ugye ha vkinek 42 óra jön ki egy héten munkával töltött időre -szigorú elszámolás mellett - akkor alap - minden további kérdés nélkül -a túlóra kifizetése?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugye ha vkinek 42 óra jön ki egy héten munkával töltött időre -szigorú elszámolás mellett - akkor alap - minden további kérdés nélkül -a túlóra kifizetése?
Minálunk a rendkívüli munkavégzést kifizetik. Ahogy a törvényben le van írva. A 40 óra nálunk nem nagyon értelmezhető, készenléttel együtt mindig többre jön ki.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, egyrészt
- vezetőként rám nem vonatkoznak a gyalogokra vonatkozó szabályok, ez a munkatársakra nem, kizárólag az én főnökömre tartozik
- teljesen más munkarendben dolgozom, mint egy 5-9-ig ember
- teljesen más mérési rendszerben vagyunk - ticket, SLA, illetve egy üzemi eredményhez kötött jutalmazási rendszer ... legyen annyi elég, hogy ha megtermeljük az elvártat, azon felül jutalmaznak (funfact: az elmúlt 8 évben minden évben volt jutalom, tehát a mérőszámok teljesültek)
Amúgy, ha ezeket nem vesszük figyelembe, akkor majdnem célba is ért az okoskodásod.
Probléma olyan helyeken szokott lenni, ahogy sem számszakilag, sem ticketileg, sem kitűzött mérföldkőileg nem teljesülnek az elvártak. Na, ott éppen jó okkal firtatják, mi a retkes fasz történik a HO-ban ;)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tehát te nem nyomod 9to5ba mer neked ne mondja meg senki
ezzel szemben te keresztes hadjáratot folytatsz azok ellen akik nem akarnak 9to5ba dolgozni
trey hipokriota fasz felvonás 45624 xD
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem gazsi, azért nem 9to5-ba nyomom, mert ebben a szakmában az kb. NEM LÉTEZIK. :D :D :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig egy managernek (bocs, CTO!) nem létezik. Arra vannak az agyonhajtott rabszolgák alattad (akik akár infarktust is kaphatnak), utána pedig majd pótolod az elhalt szívizmot egy pizzával grillezéssel.
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, aki infarktust kapott, az biztos nem a nagy hajtásban kapta, mert nyugdíj előtt állóként évek óta könnyített munkakörben dolgozik, ráadásul ő pont 9to5. :D
Mellé.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Probléma olyan helyeken szokott lenni, ahogy sem számszakilag, sem ticketileg, sem kitűzött mérföldkőileg nem teljesülnek az elvártak. Na, ott éppen jó okkal firtatják, mi a retkes fasz történik a HO-ban ;)
Pontosan az, mint az irodaban. Csak igy a kavet nem a ceg fizeti, hanem a dolgozo.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezek szerint mégsem, mert van, ahol teljesülnek az elvártak (5% HO arány), van, ahol meg nem (95% HO arány).
:D :D :D :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha az elvaras az, hogy ott legyel, es nem HOban?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az utolsó bekezdésedben kimondtad azt, amit mi már hónapok óta mondunk neked: Ha a vezetőség balfasz, nem elég érett a HO-hoz, akkor ne csodálkozzunk, hogy szétesik a cég HO-ban.
Az, hogy a legtöbb főnök képtelen mérni a beosztottjai teljesítményét, annak semmi köze a HO-hoz. A HO csak felszínre hozta rengeteg főnök alkalmatlanságát a vezetésre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Természetesen, mert csak akkor kell dolgozni, ha ostort csattogtatnak a fejed felett. Ez valami Z-generációs balfaszság?
Mesélj róla ... ezek szerint mégis létezik a HO-probléma?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Épp arról beszélt, hogy te azt a beszűkült álláspontot képviseled fönt, hogy aki HO-ban van az tuti lóg. Ezt valószínűleg saját (kis és hibás minta) tapasztalat támasztja alá. Ez rólad is sugall más dolgokat is :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor leírom érthetőbben: Nem a HO a probléma. A balfasz főnökök a probléma, akik a HO-ra mutogatnak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én felettesemnek semmi baja a HO-val. lehet azért mert dolgozok is. 😎
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1.
Sőt, én még jutalmat (extra pénzt) és dicséretet (tényleges vice president szintről, nem kamu VP-től) is kaptam. Pedig full HO-ból nyomtam az adott projektet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Természetesen, mert csak akkor kell dolgozni, ha ostort csattogtatnak a fejed felett. Ez valami Z-generációs balfaszság?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát szerinted csak akkor dolgozik valaki, ha ostort csattogtatnak a feje felett. Ez valami boomer faszság? :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most mondtad, hogy a sikeres HO titka a jól ellenőrző főnök.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jól ellenőrző != ostort csattogtató, kémkedő, monitor mögött a dolgozót bámuló
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
vezetőként rám nem vonatkoznak a gyalogokra vonatkozó szabályok, ez a munkatársakra nem, kizárólag az én főnökömre tartozik
Nem kellet sokat várni, hogy visszatérjen amit írtam, picit alternatív formában, ezt nehéz röhögés nélkül bírni :)
"ameddig a főnök úgy gondolja, hogy a munka el van végezve, addig tök mindegy mit csinál munkaidőben."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bocs, de én régóta nem olvasom a zavaros kommentjeidet. Megnyugat a tény, hogy ezzel nem vagyok egyedül a HUP-on 🫢
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt észrevettem, hogy nem olvasod (hint, megértés esetén ez a kezdet) Csak válaszolsz rájuk irreleváns baromságokat, és véded a védhetetlen beszűkült baromságot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaja, mindig szórakozatnak az olyanok mint te, akik ahelyett, hogy hagynák a "beszűkült baromságokat", csak reagálnak rájuk, mert pontosan tudják, hogy nem baromságok.
Vagy, igazi balfasz vagy, hogy baromságokkal töltöd az időd jeletős részét.
Majd ezt te beosztod magadnak 🫢
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De te honnan tudod ezt ha el sem olvasod amit írok? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, így random rájuk néztek, aztán a hatodik szó után "áhh, bazmeg ... és megyek tovább" ;)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezért tolsz rá egy baromságot, majd csodálkozol, ha beszólnak.. ugye.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, willy, az nem baromság. A baromság az, amire válaszolok.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kb 3 hozzászólással feljebb bizonyítottam, hogy el sem olvasod amit írok, majd leírod ugyanazt a saját nyelvezetedben. Persze előtte fogod magad és kritizálod amit én írtam. Ezen kívül amit fent írsz teljesen invalidálja amit előtte írtál. Így.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem willy, én a zavaros körülírásaid nem bírom elolvasni, de ahogy néztem flame-jeidet másokkal, mások pont így vannak ezzel 🤷♂️
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez mind nem változtat azon, hogy válaszolsz, és mint ahogy mondod, ha nem olvasod el(te írtad), így értelmeset sem tudsz írni rá (következmény). Nem lehet, hogy ezek a "mások" is csak szimplán hasonló tünetekkel szenvednek és képtelenek olyannal vitatkozni akinek érvei és nem csak érzelmei vannak?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Willy, természetesen válaszolok, hiszen szórakoztatsz. Majd ha látok a részedről 1%-nyi befogadási hajlandóságot arra, amit írok, majd lehet, hogy elolvasom amit írsz.
Ugyanis Willy, már csak statisztikailag is lehetetlen, hogy neked mindig igazad van, nekem meg sose, de amíg ezt a balfaszságot képviseled, addig én is így állok hozzád: szórakozással
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugyanis Willy, már csak statisztikailag is lehetetlen, hogy neked mindig igazad van, nekem meg sose,
Ühüm, mert ugye én _mindenhez_ hozzászólok :) Statisztikus is vagy? :) Hint, az ilyen jellegű általánosítások egyre jók. Hogy bemutasd az érveid gyengeségét. A konkrétumoknál gyere elő érvekkel és ne csak érzelmekkel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Willy = 0.8 evone
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem ezt elszámoltátok fiúk!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te is el szoktál csöndesülni, amikor számokat hozok elő, itt ez a példa is jól mutatja, a számokat szereted érzelmek alapján definiálni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Forrast is szoktal hozni azokhoz a szamokhoz? Netan olyat, ahol nem hibas a modszertan?
Csak mert emlekszem rengeteg tenyszeru allitasodra, amire keresre se adtal forrast...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen. Szoktam hozni. Mutass olyat mikor nem hoztam. (ezt a terelést nem is értem, mert számok konkrétumok arra lehet mondani, nem igaz MERT de a hagygőzös "szerintem" érzelmi reakcióitokra nem igazán mert az érzelem az érzelem)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A bizonyos helyeken való beszédes hallgatás is válasz, willy. 🤷♂️
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nem tévedek, ez egy brit lap. Gondolom a kutatás helye is az.
sok cikk foglalkozik az elhízással. Egyből idézek “A brit felnőttek több mint 60 százaléka számít elhízottnak vagy túlsúlyosnak a Public Health England népegészségügyi szolgálat szerint,”
kicsit erősnek tűnik a 60%, de biztos magas.
Amerikát 35-re teszik teljes lakosságra vetítve, és top 10-ben van.
Szerintem összetett probléma van itt, nem tisztán a HO.
Kb olyan, mint aki sok almát eszik, egészségesebb.
igen, aki almát eszik, bizonyára több zöldséget és gyümölcsöt eszik. Odafigyel az étkezésre. Nem az alma az egyetlen ok-okozati összefüggés. És ha nem almát eszik, hanem sok körtét, ugyanitt van. Nem jelenthető ki, hogy csak az alma a helyes út.
Épp így HO-ban is lehet fittebb az ember. Döntés / lehetőség kérdése.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ingyen csoki, keksz és kávé van az irodában, nagy a kísértés. Meg ugye télen, sötétben kinek van kedve munka után este még konditerembe menni. De jó lenne napközben menni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ingyen csoki, keksz
Egyértelmű jelzése, h. minek tartja a munkáltató a saját munkavállalóit (segítek: hülyegyerekeknek, akiket csokival kell becsalni a málnásba irodába).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Utána meg jön belőle a hiszti, hogy miért fogyott el az összes csoki már az 1. vagy 2. héten (sok helyen 1 hónapra előre veszik / rendelik a finomságokat).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen hely ez? Ilyennel sosem találkoztam :) Mondjuk egy gyümölcs tálnak jobban örülnék.
Volt, hogy a cégnél mindig volt a hűtőben tej. A kávét latte formában iszom. Többek is. Szóval rendesen fogyott. Ezután megszűnt a központi tej ellátmány. Hozzon mindenki magának. A cég csak az üzleti vendégeknek biztosít. Most már örülünk, ha szemes kávé van a kávédarálóban :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A vodafonnál mondták az ex-kollégák, h. a konyhában a tea eltünésekor még nem, de mikor elkezdték a budipapírt is lecserélni normális 2-3 rétegűről az 1-rétegű legócskább legolcsóbb azonnal átlyukadós fajtára, az volt a jel, h. ideje új munkahely után nézni.
Nem azért, mert pfujj 1-rétegű budipapir, hanem mikor már annyira szarul megy h. az offisz kiadásokon kell így spórolni, akkor ott már csak hetek-hónapok kérdése h. jön a nagy kirugdosás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem azért, mert pfujj 1-rétegű budipapir, hanem mikor már annyira szarul megy h. az offisz kiadásokon kell így spórolni, akkor ott már csak hetek-hónapok kérdése h. jön a nagy kirugdosás.
Mar nem jon, mar a quiet firing a divat. Eloszor csak addig cserelgetik a budipapirt*, amig a jobbak (es dragabbak) maguktol lelepnek - ha ez nem eleg, akkor jon csak a layoff.
* Ertsd jol, itt a budipapir csak allegoria.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Quiet firing, quiet quitting, coffee badging... https://www.youtube.com/watch?v=r1T9-1L2GAI
(ez a legújabb, múlt héten hallottam róla először, btw. ez van itt is)
Kovid 4 év alatt több corporate bullshitet kitermelt, mint előtte az evolúció 30 év alatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es amugy full logikus, itt is irta valaki, hogy berendeltek az irodaba oket, bement, nem volt szabad asztal, ugyhogy hazament. Ezt ketszer-haromszor beszopnam, utana mar en is csak a forgovillaig mennek, csippantani egyet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arra nagy a kísértés, hogy egyél belőlük, ha már úgyis bementél dolgozni. Otthon nincs ilyen gond, mert sosem vennék ilyesmit magamtól. Emiatt remélhetőleg senki sem jár be dolgoznilébecolni (mert az irodai munkavégzés kevésbé hatékony).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
(lol csak összekevertem a két topikot :D)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát ugye! Szokatlan, hogy egy oldalon az egyik, meg a másik vélemény is olvasható! :D
Még ha a végén kiderült az is, hogy valójában egy vélemény van, a másik meg egy félreértés volt :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A nemzetközi kamionsofőr évtizedek óta HO-ban nyomja… Nem túl egészséges!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a "Megy a csiga hazafelé" típusú viccek már '89-ben is gázok voltak ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem vicceltem!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni