- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Kéne egy Twitter-HUP gateway:
Engem az érdekel, hogy egy áltlátszóságért küzdő "civil" szervezet miért nem 101%-ban átlátszó. Oh wait ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A beszámolóik több évre visszamenőleg megtalálhatóak a honlapon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://atlatszo.hu/wp-content/uploads/2024/07/Kiegeszito-melleklet-202…
Akkor lesz itt baj. Külföldi pénzeket szereti az átlátszó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Orbánék is szeretik a külföldi pénzeket (Paks II, Bp-Belgrád vasútvonal, stb). Kíváncsi leszek, hogy a Szuverenitásvédelmi Hivatal hogyan fog elszámolni a költségeivel, mennyire lesz "átlátszó" a költségvetésük. Jelenleg 4.1 milliárd HUF a bevételük, ez mégis mire költik el? Autópályát építenek?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kíváncsi leszek, hogy a Szuverenitásvédelmi Hivatal hogyan fog elszámolni a költségeivel...
Így: https://telex.hu/belfold/2024/07/04/naih-szuverenitasvedelmi-hatosag-vi…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A hivatal a Megafont is fogja vizsgálni? Oh wait…
A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt nem arról van szó, hogy mi mit vizsgál, hanem arról, hogy egy átlátszósággal haknizó szervezetnek 0. lépésben önként mindent is átláthatóvá kellene tennie az köz felé. Nem kellenének ide semmilyen hivatalok ha ez alap lenne a részükről.
Ha ezt nem teszik, a hitelességük egy ésszel gondolkodó számára zéró.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért? Nem politikai párt, gyakorol közhatalmat, nem jelölő szervezet. Akkor mi a probléma? Először mutassanak példát a fidesz-közeli véleményvezérek.
A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az idén, csak a Facebookon 2 milliárd forintot költött el a Megafon reklámra. Szerintem az Átlátszó még a teljes működése során nem kapott ennyi pénzt. Lenne mit vizsgálni az előbbinél, ha már az arányokat nézzük.
A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt a whataboutism szálat nyugodtan elvarrhatjuk itt.
Egyik esetben egy külföldi befolyásolás a belpolitikába a téma (minden tetves országban üldözik), a másikban pedig szó nincs ilyenről.
Egy átlátszóságot firtató szervezetnél 0. lépés, hogy a saját működést transzparenssé teszi. Ez hitelességi kérdés. Ha ezt nem teszi meg, akkor egy bohóc.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mivel a Megafon nem hozzá nyilvánosságra a saját adatait, ezért nem tudjuk, hogy ott milyen befolyásolás történik. Ha tisztázni szeretné magát, tegye a dolgát.
A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De azzal egyetértesz, hogy az lenne a helyes, ha minden szervezet elszámolna a támogatással? Főleg, egy átlátszóságot firtató szervezet?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy átlátszóságot firtató szervezetnél 0. lépés, hogy a saját működést transzparenssé teszi. Ez hitelességi kérdés. Ha ezt nem teszi meg, akkor egy bohóc.
Szerintem inkabb az a problema hogy van mirol irnia ;)
Talan idevag a "don't shoot the messenger" kifejezes.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, csak hogy a van miről írnia problémakörben lehet valaki hiteles (mert mondjuk átlátható), vagy egy firkász (megrendelésből firkál).
Ez utóbbi eldöntése az olvasó szempontjából lényeges. Hogy döntöd el? Hogy megad minden infót ahhoz, hogy el tudd dönteni.
Egyébként, ha nincs mitől félnie, mire ez a nagy titkolózás? Vagy ez most a publicitásra megy ki? Egy PR-stunt, hogy beszéljenek róla?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, csak hogy a van miről írnia problémakörben lehet valaki hiteles (mert mondjuk átlátható), vagy egy firkász (megrendelésből firkál).
Ket dolog ezzel kapcsolatban:
- a firkasz szo pejorativ jelzo, nem ertem miert nem lehet ujsagironak hivni amig ki nem derul, hogy hulyeseget ir?
- nem ez a "whataboutism" iskolapeldaja? atlatszo ir valamit, de nem a cikk lesz pellengerre teve a tartalma miatt, hanem az atlatszot cikizi valaki egy egesz mas dolog miatt
wikipedia: "whataboutism is considered a variant of the tu-quoque pattern (Latin 'you too', term for a counter-accusation)"
Egyébként, ha nincs mitől félnie, mire ez a nagy titkolózás?
Ez a fenti mondat rimel a "minek a titkositas? tegyunk kormanyzati kiskaput mindenhova a bunozok miatt, az egyszeru embernek nincs mitol felnie" frazisra. Majd ha lesz mindenhol kormanyzati kiskapu, akkor titkolozas sem lesz. Melyikre szavazol, kiskapu vagy lakat?
Egy PR-stunt, hogy beszéljenek róla?
Ki tudja? En a bejegyzesed miatt megneztem az oldalt, igy +1 page view mar lett :)
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tl;dr:
Egyébként, ha nincs mitől félnie, mire ez a nagy titkolózás?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tl;dr:
Ezt nem tudom ertelmezni valaszkent.
ha nincs mitől félnie
Honnan tudod, hogy nincs mitol felnie? Manapsag mindenkinek telepitenek Pegazust es hasonlo dolgokat vagy az csak valami PR fogas volt?
Gondolom a jo irany az lenne, ha nem nekik kellene feltarni dolgokat, hanem nyilvanos lenne a koz szamara.
[szerk.] A whataboutism-rol szolo kerdest elegansan atugrottad...
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az meg még jobb irány lenne, hogy ha mindenki tudhatná, hogy ki kinek, milyen érdekéből cselekedve tár fel és tálal fel dolgokat.
Hja, ez az USA-ban is így van ám! A FARA, a Foreign Agents Registration Act pont ez a célt szolgálja!
Nem kell itt az álszenteskedés, ez teljesen normális mindenhol.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nos, nekem ez a tl;dr... ugy tudom nem az USA-ban elunk
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy jön ide az USA, hogy a gay helyi helytartója rendszeresen ugat bele, hogy itt mit kéne csinálni (mint a demokrácia exportőre és fő őrzője), miközben náluk pont ugyanilyen szabályozás van. #kettősmérce
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az övéké durvább, ott ugyanis le is sittelnek alkalmasint, itt nem.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom miert kell az USA-t behuzni egy piszlicsare temaba, akkor mar hozzuk az oroszokat is, ott milyen torvenyek vannak ilyen esetekre? De amugy nem igazan erdekel, a topicra reagaltam, nem vagyok jogasz egyik orszagban sem.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egy piszlicsare temaba,
Jaja, ilyen piszlicsáré témába, mint a nemzetbiztonság ... tudod, idegen hatalom beavatkozása szuverén ország belpolitikájába ... :D
Nem tudom miert kell az USA-t behuzni
Ami vélelmezhetően a sztori mögött áll, mint "demokrácia"exportőr :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
idegen hatalom beavatkozása szuverén ország belpolitikájába ... :D
Senki sem tartja vissza Magyarorszagot, hogy kilepjen az EU-bol, felepitse a magyar tuzfalat, bevezesse a sorkatonasagot es fejlessze a hadiipart. Utana mindenki eldegelhet nyugodtan, vedve mindenfele kulso behatastol. Ott van peldanak Eszak-Korea, ezt a kerdest sikeresen(?) megoldottak(?) es boldogan(?) elnek(?).
vélelmezhetően
Ugy latom ez itt a kulcsszo.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
<random baromság skip>
Ugy latom ez itt a kulcsszo.
Igen, ezért is lenne helyénvaló, az ÁTLÁTSZÓSÁG. :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, ezért is lenne helyénvaló, az ÁTLÁTSZÓSÁG. :D
Ha jol ertem, akkor nem az a fontos, hogy ki legyen teregetve a szennyes, hanem az, hogy magyar szennyest magyar teregessen ki? Vagy az, hogy ne is deruljon ki? Nem tudom mit szeretnel.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaja, ilyen piszlicsáré témába, mint a nemzetbiztonság ...
Tehat ha az atlaszot olvassa valaki akkor nemzetbiztonsagi informaciot sziv magaba? Lesznek szigoruan titkos dokumentumok is? Kezd erdekes lenni.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos - ahogy aláírtad - lövésed nincs a témához, így nehéz lesz folytatni. Adtam pár linket, első körben azokat kellene átnézned.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos - ahogy aláírtad - lövésed nincs a témához, így nehéz lesz folytatni.
A politikahoz nem kell agysebesznek lenni es ahogy en sem, mas sem mindentudo.
Adtam pár linket, első körben azokat kellene átnézned.
Annyira nem erdekel a dolog, hogy az USA szabalyait bongesszem, masreszt elegge messze vezet attol a kerdestol, hogy itthon miert nem lehet pl. ilyen dolgokat nyilvanossagra hozni, gondolom allamtitok... (Lecserelheted a linket atlatszosra is, azt nem olvasom, ez meg szembejott).
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor mar hozzuk az oroszokat is,
Szerintem felesleges. Tudomásom szerint az orosz nagykövet nem tiltakozott az ide vonatkozó törvényünk miatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem hát, hisz az ő mintájukat követjük, ellehetetleníteni a kormánykritikus tényezőket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De az is lehet, hogy Ők nem érintettek. (lehet máshogy csinálják, ki tudja?). Nem fizetnek meg médiaipari betanított munkásokat.
Mondjuk még mindig ott tartunk, hogy régen rossz annak az országnak, ahol kormánykritikus tényezők ellehetetlenülnek, ha idegen ország kormányai nem tudják Őket finanszírozni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi a holdkórost jelent az, hogy "ellehetetleníteni"? Nekem állampolgárként minden egyes tetves forint jövedelmemről számot kell adnom, hogy honnan jött. Akkor elvárom, hogy az országban tevékenykedő összes szervezet tegye ezt meg. Miért lenne ez problémás? Ennek alapnak kellene lennie.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Számot is adsz, a fent említett szervezetek is. Az erre vonatkozó törvényi rendelkezések felett dokumentálták milyen bevételeik vannak és mire költik.
Mennyire örülnél neki, ha naponta megjelenne nálad a NAV?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaja, csak az lehet a baj, hogy a bevallott nem biztos hogy egyenlő a valóssal.
Hagyjuk ezt a drámatagozatot. Ez egy kibaszott szervezet, nem magánszemély. Ha naponta akarják ellenőrizni, viselje. Vagy zárjon be.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy zárjon be.
Na, csak kapiskálod, hogy mire megy ki a játék. Gondolom talán azt is megérted, hogy akiket így akarnak "meggyőzni" miért csinálnak ebből problémát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hja, ilyenre nem sok szükség van:
https://hup.hu/comment/3082885#comment-3082885
Eleve haszontalannak tartom az összes Soros-szervezetet.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mit haszontalan.., végtelenül káros és az egész világra nézve!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Butaságot zagyválsz össze vissza. A kormány létrehozott egy sóhivatalt, politikai céllal, a cél nem a szuverenitás, hanem a Fidesz érdekek védelme. Ez könnyedén levezethető abból, ha egy "hivatal" előzetesen véleményeket közöl vizsgálat nélkül (nézz utána).
Ilyen helyről senki semmilyen jót nem várhat. E mellett nincs semmilyen jogosultsága többet kérni mint ami már publikus. Kétszer kérdeztem rá, mi az az adat ami _neked_ hiányzik.
Ilyen pofátlan adatkérést joga elhárítani bárkinek főleg ha az adat rendelkezésre áll.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy említettem, tudom, hogy nincs konkrét mondanivalód.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A whataboutism-rol szolo kerdest elegansan atugrottad...
A whataboutism a részetekről kezdődött, itt, mindjárt az elején (Megafonos terelés):
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A whataboutism a részetekről kezdődött, itt, mindjárt az elején (Megafonos terelés)
Remelem ket nick kozott tudsz kulonbseget tenni es remelem nem kezded el a masvalaki altal nemszerusitett fajtad/stb. cimkezest. A lenyeg: velem kapcsolatban nem kell hasznalnod a kiralyi tobbest es jolenne ha meg tudnad kulonboztetni az en hozzaszolasaimat masoketol.
Mellesleg a kerdesemre a valaszt ujra elegensan atugrottad.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az egész kommented átugortam, mert elve terelés. HTH
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csőlátás vagy mindentudás, majd az idő eldönti ahogy szokta.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyetertek, nem kell mindent tudnom. Nem vagyok olyan pozicioban, ugy tudom te sem vagy politikus.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez az orok klasszikus el szokott hangozni infosecurity kapcsan, es mar ott is vicces.
"Nekem nincs mitol felnem, olvasson bele nyugodtan az emailszolgaltato az osszes dokumentumomba es levelezesembe"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erteni velem a lenyeget, de attol meg szorakoztato az egybeeses.
Amugy felolem legyenek ezek nyilvanosak, de akkor mindenkie, ne csak a "problemas" mediumokra szalljon ra a hatosag. Felolem lehetne nyilvanos a maganszemelyek adobevallasa is, hadd szoljon, "nincs mit takargatnom", ahogy azt mondani szokas. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A helyzet komikumát nem érted. Egy átlátszósággal haknizó, Átlátszó és Transparency nevű szervezet titkolózik :D
Eleve presztízskérdés kellene a részükről lennie, hogy minden is átlátható körülöttük.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2 milliárd forintot költött el
Ezt miből is tudjuk?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen információt hiányolsz?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már megbocsáss, de ez elvi kérdés, jó, hogy cseszteti az Átlátszó (is) a kiskirály ölebeit.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, meg a "Ki őrzi az őrzőket" is egy valid kérdés. Nekem valahogy lábrázásom van attól, hogy külföldről finanszírozott bohócok őrködnek felettünk. Vagyis, az elvi kérdés, hogy valaki figyelje az idegen érdekből pénzelt, itthon tevékenykedő ügynököket.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erre vannak és voltak a titkosszolgálatok. Miért volt szükség még egy szervezetre?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért van szükség rendszermérnök mellé technikusra? Hisz az előbbi el tudná végezni az utóbbi munkáját is. Mert nem ugyanaz a rezsijük.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak ha a technikusnak rendszergazdai feladatokat adsz, akkor előbb utóbb el fogja várni a rendszergazdai jogkört, na meg az ahhoz tartozó fizetést is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mire vagy kíváncsi? Bevallottan kapnak Soros által alapított szervezetektől is (Open Society) és más amerikai szervezettől is pénzt, tízmilliós nagyságrendben.
Ez a soft-ÁVH sóhivatal milyen nagyobb mumust tudna még feltárni mint Soros vagy amerika?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindenre. Az utolsó forintig.
Bevallottan kapnak Soros által alapított szervezetektől is
Dik' csak! Eddig nem az volt, hogy a vén buzeráns nem avatkozik más országok belpolitikájába? Meg, hogy szegény öreg bácsi, tán nem is létezik?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha a magyar kormány avatkozik be más országok politikájába, az oké?
A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért lenne az? Tegyenek ellene nyugodtan ott, ahol ezt vélelmezik. Hajrá!
Szerinted ne?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahol megengedik, ott oké. Az az ő problémájuk, ez meg a miénk, nem? Mindenki a saját szarjával tapasztgassa a háfalat. :)
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindenre. Az utolsó forintig.
Lehet van egy Giga-Soros vagy Ultra-Mega-Giga-Soros akiről eddig nem tudtunk, épp ideje lenne egy edukatív plakátkampánynak.
Részemről amúgy rollbackeljünk mindent amit Sorosnak köszönhetünk, ösztöndíjas ifjúkommunistáival együtt. Vagy ha az okés volt akkor ezt miért ér basztani?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor ezt miért ér basztani?
Más országokban ez nemzetbiztonsági kérdés 1938 óta. Nem ér vagy nem ér kérdése, hanem a nemzetbiztonságé. Amikor - állítólag - az oroszok beavatkoztak az USA választásokba, mekkora raplit csaptak le az amerikaiak? Hmm?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez esetben GOTO rollbackeljünk mindent amit Sorosnak köszönhetünk
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hajrá! Pontosan mit is köszönhetünk neki? CEU-ja elpályázott. Freemail szar volt mindig, most már romjai is alig léteznek. Ez megint az a szál lesz, hogy Orbánt is ő szülte?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Millió és egy képzés, alapítványok anyagi támogatása, nagyon jelen volt a 90-es és 2000-es években is a keleti blokkban. Szerintem Fehéroroszországhoz közelebb állnánk ha nem lenne meg az a réteg aki akkor, azokon a pénzeken képződött.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mekkora teljesítmény! :D
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Millió és egy képzés, alapítványok anyagi támogatása, nagyon jelen volt a 90-es és 2000-es években is a keleti blokkban
Érdek nélküli érzékenyítés?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dik' csak! Eddig nem az volt, hogy a vén buzeráns nem avatkozik más országok belpolitikájába? Meg
Szóval, ha feltárják a korrupciót akkor az beavatkozás nálad, ami ellen meg kell védeni az országot? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ballib szavazó világlátása ...
Elég szelektív az Álátszó & co. feltárhatnékja.
Pl. mire jutottak Lánchíd korrupciógyanús felújításának ügyében?
Ja, megvan:
Lánchíd ügyében csak idáig :D :D :D
Hány rozsdás Lánchidat lehetne felújítani egy üres stadion árából? Nem akarod tudni!
Hallod, annyira átlátszó az Átlátszó ... :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sejtettem, hogy erre ^ válasz már nem fog jönni. Ezek a Soros-szervezetek kb. a ballib+amerikai demokraták bunkósbotszervezetei a szuverenista, "nem úgy táncol, ahogy mi fütyülünk" államok ellen.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen választ vársz? Az volt a kérdés miért baj az, ha feltárja a korrupciót az Átlátszó, csak te nem érted a témát?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem a korrupciót tárja fel, hanem szelektíven használja a korrupció "feltárását" politikai bunkósbotként. A korrupció mindenhol jelen van, szelektív feltárása politikai haszonszerzés céllal egy önző cél, becsomagolva neked társadalmi hasznosságba.
Az Átlátszó a Lánchíd témát addig követte, amíg a kormányt kellett gyalázni, mikor éppen a számukra kedves erőknek lett volna kellemetlen a "feltárásuk", mindjárt bekussoltak és azóta sem hallani róluk. Ez a probléma, amit te nem értesz.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szelektíven használja a korrupció "feltárását" politikai bunkósbotként.
Ez a te véleményed. De ezzel igazolod azt, hogy valójában korrupciót tár fel, neked csak azzal van bajod, hogy milyen korrupciókat. Az én _teljesen független_ szempontomból úgy tűnik, hogy jól és körültekintően végzik a munkájukat, és részrehajlás mentesen. Ezt több esetben is igazolták. Pl.:
https://atlatszo.hu/kozugy/2017/03/16/mutyigyanus-parkolasi-tender-zugl…
Te pedig vádaskodsz. Mindenfajta tudás és érvrendszer nélkül a politikai preferenciád alapján.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az én _teljesen független_ szempontomból
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Az év vicce!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Cáfold.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mit cáfoljak egy viccen?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem látok itt semmilyen viccet. Te próbálsz személyeskedni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy látszik, a humorérzéktől is függetlenedtél.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez megint az a téma amikor a saját vicceden nevetsz? Tudsz ennek nevet adni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- Nem
- willy - szokása szerint - már megint képzelődik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Saját magát bizonyítja a hozzászólásod hogy az 1-es pontban hazudsz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem az én véleményem, hanem tények. De, várom az Átlátszó és társai aktivitásának nyomait a részedről citálva A-Híd Zrt, Vig Mór (akinek testvére egy Soros-szervezet funkcionáriusa - ehhe, ehhe), Karácsony és városháza, letartóztatott BKK-felügyelő óbudai polgármester ügyekben :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem az én véleményem, hanem tények.
Mik a tények amire itt hivatkozol? Hogy az Átlátszó csak kormánypárti korrupcióval foglalkozna (ez már önmagában nem lenne baj) vagy az, hogy nem foglalkozik (szerinted) kellően egy bizonyos üggyel?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eddig nem az volt, hogy a vén buzeráns nem avatkozik más országok belpolitikájába?
Soros György magyar állampolgár. Szóval ha az ő magánszámlájáról utal zsetont egy magyar szervezetnek az nem hinném, hogy külföldi finanszírozás lenne. Valamint eléggé nehezen lesz eladható a magyar belpolitikába való külföldi beavatkozásnak is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Örülök, hogy a “vén buzeráns” jelzőn nem akadtál fenn :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az, hogy milyen nyelvezetet használsz, és kit hogy nevezel az téged minősít, nem azt aki olvassa.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szóval ha az ő magánszámlájáról utal zsetont egy magyar szervezetnek az nem hinném, hogy külföldi finanszírozás lenne
Ne erőltesd ez! Sosem a saját számlájáról utal, kiépített egy komplett nemzetközi politikai befolyásoló szervezetet erre.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Átlátszó pénzek:
Átlátszónet Alapítvány: 48M HUF
Olvasói adományok: 34.6M HUF
Sigrid Rausing Trust: 180.000 GDP (finanszírozás: svéd emberbarát osztja a pénzt a demokráciáért, amit Amerikából kap)
Stitching Limelight Foundation: 200.000 EUR (finanszírozás: Amszterdamban bejegyzett alapítvány, pénz forrására pár perc keresés után nem találtam semmit)
National Endowment for Democracy: 220.000 USD (finanszírozás: USA kormány)
Prague Civil Society Centre: 48.000 EUR (finanszírozás: EU, Svédország)
Journalism Development Network: 42.700 USD (finanszírozás: Open Society Foundations, Rockefeller Brothers Fund)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehat akkor kb 4-5 kulfoldi atlaginformatikusi ber miatt megy a baszakodas. :D Szegyen. Azt hittem a nagyhalakra mennek inkabb, mint a megafon, meg a tobbi retek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, tévedsz. Az átláthatóság miatt megy a baszakodás.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A munka amit vegeznek az nyilvanos, nem? Egyszerubb lenne azt mondtani, hogy az az ujsag, aki rossz szinben tunteti fel a lopast az legyen betiltva.
De amugy arra kellene koncentralni sztem, hogy mennyi hazugsagot irnak. Ha tul sok hazugsag osszejon egy ujsagnal, akkor zarjak be.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A munka amit vegeznek az nyilvanos, nem?
Az? Pontosan tudjuk, hogy kik és milyen érdekből fizetik őket?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
milyen érdekből fizetik őket?
Pont ez a gond. Ezt a hivatal nem fogja tudni az atlatszon szamonkerni. A palyazatok kiiroit kell szamonkerni es a palyazatok felteteleit kell ellenorizni fuggetlenul mindentol.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha valaki a transzparenciat keri szamon, transzparenciara utalo nevvel, onmaga pedig nem az, azt hogy nevezned?
A megafonnak ugyanugy meselnie kellene arrol, honnet is a zsé. Mindenkinek meselnie kellene, legyen az part. NGO, barmi. Akkor is, ha valami olyan derul ki, ami neked, vagy nekem kinos, mert maskent gondoltad/tuk.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igy van. Osszes ujsag szamoljon el forintra/eurora/usdre/stbre pontosan, hogy milyen forrasbol van penz. Ez amugy onmagaban jo kezdemenyezes lenne, hivatal sem kellene hozza. Elvileg az atlatszonal pont elerhetok ezek az infok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha az atlatszonal megvannak az infok, akkor tegyek kozze. Engem nem zavar, ha tudom, kik penzelik. Azonban az sem okes, hogy ok barmihez viszonyitva felettebbvalonak erzik magukat. A szabalyok nem feltetlen vonatkoznak mindenkire, lehet tiltakozni is. Csak akkor ne csodalkozzunk, hogy pellengerre allitjak oket.
Kiveve, ha ez a cel (megnemertett, mindenki altal tamadott NGO -t sajnaljuk).
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Közzé van téve, azért lehet tudni. Ezek a szervezetek a Szuterénvédelmi (sic!) Hivatal kérdéseit, legalitását vonták kétségbe. Szerintem teljesen jogosan vonják kétségbe egy politikai bunkósbot szerepét a tisztánlátásban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem nem kétségbe vonni kell az ilyet, hanem betartani a jogszabályokat. Tudod, úgy, mint neked vagy nekem. Nem olyan nehéz ám ez.
Ha valakinek ezzel problémája van, mehet is a Helsinki bizottsághoz. Azok majd keményen odacsapnak! :D
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látod, pontosan ezt teszik, betartják a jogszabályokat :)
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem te sem érted, amit leirsz. Tudod, ha egy törvény alapján feljogositott szervezet bekér valamit, azt nem lehet úgy letudni, hogy odabüfizünk valamit a weboldalunkra. Amúgy, mivel ez az ország nem jogallam, soha nem lesz semmi következménye annak, ha nem tartod be a törvényt. Már annak sem volt, amikor egy vizsgálat kellős közepén a déká könyvelési anyaga elégett.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azt nem lehet úgy letudni, hogy odabüfizünk valamit a weboldalunkra
Azok a dokumentumok eddig is szerepeltek az oldalon, semmilyen új információ nem jelent meg
Tudod, ha egy törvény alapján feljogositott szervezet bekér valamit
Pontosan erről van szó, bár miközben engem vádolsz azzal, hogy nem értem azt sem, amit leírtam, mégis neked nem sikerült értelmezned a cikket (esetleg nem is olvastad?)
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem olvastam, de sejtem :
Balogh 3 Csakazertsem Béla eldontotte, miképp száll szembe a rendszerrel. Ennyi történt.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
értem, végül is, a legtöbb dologhoz elég a hit ;) bár ennek tükrében kifejezetten vicces, hogy én nem értek valamit :)
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pontosan. Van, aki messiasokban hisz, minden alátámasztas nélkül. Én abban, hogy egy pár pocskoszoru epét hány, ha a saját működéset veszik gorcso alá.
FYI az összeset el kell szamoltatni. Pártokat, médiát, önkormányzatot, államot. De ez az elszámoltatokra is igaz. Rájuk hatvanyozottan.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor tényleg célszerű lenne belekezdened abba a cikkbe, ha a cím alapján történő ténymegállapításaid nem sikeresek :) Olvasás után visszavárunk ha kérdésed lenne! :)
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem te sem érted, amit leirsz. Tudod, ha egy törvény alapján feljogositott szervezet bekér valamit, azt nem lehet úgy letudni, hogy odabüfizünk valamit a weboldalunkra.
De, lehet :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meglepő dolog jön : pénzügyi beszámoló. Ennek vannak törvényi feltételei. Ezt sem teljesitettek, május 31 határidővel. Magyarul annyira átlátszó, mint a beton :)
Kurva hiteles, nahh :)
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt sem teljesitettek, május 31 határidővel.
Az ilyeneket szintén megérzésből írod, mint a véleményedet a nem olvasott cikkel kapcsolatban? :D (csak csöndben megjegyzem, hogy elérhető a pénzügyi beszámoló)
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor minden rendben van, nem? Ugye nincs semmi titkolni való? Akkor mi az oka az ellenállásnak? Balogh 3 Csakazertsem Béla? Vagy van valami titok mégis, hmmm?
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fentebb már leírtam, olvasás után visszavárunk! :)
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Magyarazkodunk? Nocsak.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebben mi volt a magyarázkodás? :D Legalább a hozzászólásokat olvasd el ha már a cikket nem sikerült! :D
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha egy hivatal nem kap választ, akkor én fogok? Olyan vicces ez az ország, de komolyan.
Van egy hivatal, aminek nincs értelme (szerintem sincs), van egy vizsgálat, amit meg lehet tagadni. De én, ki...tt wladek1, én baszki majd kapok választ, mert nekem baszki az átlátszó transzparens. Kemény!
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mutass már rá arra a kommentre, amiben bárki bármi hasonlót állított, hogy neked kellene begyűjtened az információt. Az egyetlen dolog amire rávilágítottam, hogy talán el kellene olvasni a cikket ha érdemben reagálsz rá
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:) .) Van egy magyar találmány : üvegbeton.
De komolyan.
https://karpatalja.ma/sorozatok/magyar-feltalalok/magyar-feltalalok-los…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sokadjára merül fel a kérdés, milyen adatot hiányoltok. Senki semmilyen választ nem képes adni. Mit szólnál, ha holnap én kérném tőled személyesen az adatokat amit ki kell tenned a beszámolóportálra (mindezt pofátlan formában). Jogosan mondanád, hogy takarodj.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rákerestem az első külföldi támogatóra:
The Trust's grant-making is organised into three main grant-making programmes: Human Rights and the Rule of Law; Open Societies; and Environment.
Jól gondolom azt, hogy a világon szétszórt támogató szervezetek nagy része hálózatba szerveződve támogatják a nyílt társadalom eszméjét, és mindezt kvázi a népakarattól függetlenül?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>>a népakarattól függetlenül?
ellenében
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Összetéveszted a népakaratot a saját véleményeddel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak emlékeztetőül: Német Demokratikus Köztársaság. Mindegy, mi a név, az álszentség határtalan ezen a féltekén.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Koreai Népi Demokratikus Köztársaság smafu? Hat Bastya elvtars mar szart sem er?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van ilyenunk nekunk is: "Demokratikus" "Koalicio"
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
átlátszó melléknév -an, -bb
3. (átvitt értelemben, kissé rosszalló) Olyan <beszéd, terv, cselekedet>, amelynek rejtett igazi célja könnyen felismerhető.
bingó
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt állítod, hogy nem átlátszóak? A kért adatok egy részét a hivatal (hivatal jellege miatt) alapból eléri, ha akarja. Más részét önként közzéteszik a honlapjukon.
Az, hogy egy feltehetően illegális kérésre konkrétan nem válaszolnak, az nem átlátszóság kérdése, hanem kiállás a jogaikért.
Mivel is van bajod akkor?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kért adatok egy részét a hivatal (hivatal jellege miatt) alapból eléri, ha akarja
[...]
Mivel is van bajod akkor?
Hogy én is szeretném elérni. HTH
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Goto honlap. Ott van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, ami ott van. Feltételezem, valahonnan megneszelték, hogy nem csak ezek léteznek ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"feltételezem" :D
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, igen. Így működnek a dolgok. Gyanúnak hívják jogi nyelven. Nem jogi nyelven meg valószínűleg lehallgatásnak, titkos információgyűjtésnek.
Ja, mielőtt ebbe nagyon beleéled magad: kb. minden szuverén ország titkosszolgálatának feladata az idegen ügynökök felderítése 🤷♂️
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze, de a törvény egyértelműen meghatározza az adott szervezet jogkörét. Itt az egyetlen kifogásolt dolog az, hogy a törvény alapján az adott szervezetnek egyáltalán nincs joga ilyen adatokat bekérni, ha pedig megteszi, teljes joggal mondhatod neki azt hogy fuck off.
Más törvényi feltételeknek megfelelő hatóságnak pedig szemmel láthatóan megküldik a szükséges adatokat, sőt, az adatok egy részét publikusan elérhetővé teszik.
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy hívják ezt, hogy az alapos gyanú beigazolódott.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebben a szálban eddig azt boncolgattunk, hogy az átlátszó-tól törvényesen kértek adatot, vagy sem, erre bedobsz egy TI-vel kapcsolatos dolgot, ami még csak nem is tartozik ide, ráadásként tartalmaz egy logikai bukfencet:
"hogy minden adatuk nyilvános, ez tételesen nem igaz" vs. "a kérdezett adatok zöme eddig is bárkinek elérhető volt a szervezet honlapján"
Úgy tűnik, hogy újabban a zöme az mindent is jelent, de az index cikk helyett a magyar nyelv érzelmező kéziszótárát is linkelhetted volna a "zöme" szóra.
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mi ebben a terelés? melyik része az, ami nem fedi a valóságot?
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt úgy kell érteni nála, hogy a témához (amiről épp szó van) nem tud hozzászólni. Engedd el.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elnézést, Virág elvtárs, ez az ítélet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A gyanú ítélet? Rendőrség, hatóság, NAV, anyámkínja mi alapján vizsgálódik? Hmm?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A te 'feltételezésed', ami természetesen alap nélküli, egyszerűen azért, mert utálod őket. Egy biztos: nem rólad fogják megmintázni az elfogulatlanság szobrát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát, úgy érted, hogy a Szuverenitásvédelmi Hivatal az én "feltételezéseim" miatt kért adatokat az Átlátszótól? Ittál, Friczy? :D
Mi lesz a következő? Hogy a Szuverenitásvédelmi Hivatal az én előterjesztésem nyomán jött létre?! :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Feltételezem, valahonnan megneszelték, hogy nem csak ezek léteznek ...
Ezt ugy nem a Hivatal írta? Erről ennyit.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lánczi Tamás azt is mondta, hogy a Transparency szerint a kért adatok nyilvánosak, ez azonban szerinte nem igaz. „Egész egyszerűen nem állja meg a helyét, amit a Transparency állít, hogy minden adatuk nyilvános, ez tételesen nem igaz” – mondta Lánczi.
[...]
A TI jogi igazgatója, Ligeti Miklós korábban azt nyilatkozta: a kérdezett adatok zöme eddig is bárkinek elérhető volt a szervezet honlapján.
[...]
Látod Friczy, még ők maguk sem állítják, hogy minden adat nyilvános .... Hint: zöme
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért is kellene minden adatnak ott lenni? Annak kell ott lenni ami a törvényi előírás, plusz amit ők meg szeretnének osztani. Viszont az új hatóságnak sincs több jogköre mint a _nyilvános_ adatokat elkérni. Itt a tévedésed, hogy ennek a sóhivatalnak semmilyen vizsgálati jogosítványa sincs. Sima Budai "turbó" Gyula szitu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még mindig várom, hogy megmond mi az az adat amit hiányolsz. Konkrétumok hiányában csak csapkodsz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
konkrétumot írjál.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>A TI jogi igazgatója
A TI jogi igazgatojanak mi koze van az Atlatszohoz?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinte nem igaz. Ehelyett fel kéne sorolni legalább néhány konkrét példát. Egyébként én az Átlátszóról beszéltem végig, ahogy a topicnyitóban is van.
És amikor a fagyi visszanyal:
https://magyarnarancs.hu/belpol/elso-fokon-arra-kotelezte-a-birosag-a-s…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Semmi sem nyalt vissza, ezek a Soros-szervezetek ilyen tyúkperekkel tartják fent a feléjük irányuló, amúgy sem túl nagy figyelmet.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez most a legujabb narrativa?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Legújabb? Tyúkper szóra keress rá a hup.hu domain-ben. :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szoval megint vissza a jo oreg tereleshez. #worksforyou
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért reméljük, hogy lesznek érdekes nevek azon a listán. (Persze előbb hatszor fellebbeznek, és végül az Alkotmánybíróság kell kimondja, hogy jobban belegondolva a közügyek nem is tartoznak az állampolgárokra.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez most melyik narratíva? Amikor a bíróságok meg vannak véve (nektek nem tetsző az ítélet), vagy éppen a "független bíróság nekünk kedvezőt döntött"? :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nana, speciel pont az Alkotmánybíróság egy tisztességes, őszinte, külföldön és belföldön is elismert pártszerv.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A sima nem? Evekig Szajer "felesege" (*) nevezte ki a birokat es dontott az elomenetelukrol.
(*): Ertve ezalatt a fogalom legtagabb ertelmezeset. A pedofilok elfernek a NER-ben, de egy buzi meg egy leszbikus inkabb osszeall, mert kulonben nem fogadnak el oket.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A pedofilok elfernek a NER-ben
Szépen felmondod a propagandát, de szeretnélek figyelmeztetni, hogy a pedo izétől a baloldal bűzlött, mielőtt politikai kampányt nem csináltatok belőle ... mondjuk, azóta is, csak azt nem éneklitek meg.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A csatorna nekem sem tetszik, de ebben a videoban eleg jol ossze vannak szedve az adatok. Egyebkent kiderult mar, miert kapott Konya kegyelmet? Meg mindig lapitanak ezzel kapcsolatban..
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem azok, mert alapítványok hálója van a támogatók mögött.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagyis a támogatók listája elérhető, a támogatók támogatóit pedig keresd a támogatóknál :)
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudod, hogy n. lépés szponzi pénze mi célból megy. Simán lehet az atlatszo mogott is egyetlen egy szervezet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
vagyis ami egészen pontosan kiderülne ha válaszolnának a jogtalan kérdésre: a nagy büdös semmi :)
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Átlátszó, független, hiteles, semleges, objektív.. Úgy általában nem értem, kinek akarják/tudják még eladni ezeket a kamu jelzőket? Egyik ennek a szószólója, a másik meg annak. Az egyiket innen pénzelik a másikat meg onnan. Számít?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
444 elmondta:
független*
*kormánytól független
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kérdés: melyiktől?
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már régóta mondom, a civil szervezetek, azt jelenti, hogy azok nem a saját kormányzatától függő szervezetek.
Találhatunk rá valami frappáns rövidítést is. Kezdjük pl. NoGO
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És vajon azok a szervezetek, amik egyszerre több kormányzattól is függenek (pl. Kakadu által vezetett, és a Lavór által ellenőrzött külügy), azokat hogyan hívjuk? Pl. GoGo? És ilyen esetben mit jelent a szuverenitás?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak érdekelne, mikor az USA lehallgatta Mutti Angélat, akkor hogyan nevezted a német államot? És a szuverenitás mit jelentett akkor? És az északi áramlat felrobbantása az szuverenitási kérdés?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na, pontosan ezért van nekünk Saját Szuverenitásvédelmi Hivatalunk™, hogy meg tudjuk védeni a saját szuverenitásunkat! Hangzatosan! Melldöngetve! Nehogy a mi áramlatunkat merjék felrobbantani az imperialista mocskok!
Lehet játszani az "ő fingott!!!!" játékot. Miközben a kormánymédia orosz propagandát sugároz, és a KGB bocsánat FSZB ki-be jártkál a magyar külügyminisztérium (és egyéb állami szervezetek) rendszereiben, és még Kakadu is tud róla, orosz oligarchák gyorsított eljárásban kapnak magyar állampolgárságot, a covid vakcinaregisztrációs oldal orosz szervereken volt, és még sorolhatnám.
Tuti azért nevezték így az új hivatalt, hogy Medgyessy ne tudja kiejteni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak azt próbáltam érzékeltetni, hogy a világ erős államai játszanak a kis államokkal, Magyarország sem kivétel. Kihegyezheted ezt o1g-re, de attól tartok ez a hozzáállás eléggé gyerekes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mar csak az a kerdes, hogy ezek a bekelteto utazasok Magyarorszag vagy valamelyik nagyobb jatekos erdekeit szolgaljak? A kicsi a bors de eros elve itt nem nagyon fog ervenyesulni. Nem hiszem, hogy a tavoli nagykutyahoz dorgolozes es kozben a szomszedokba harapas jo taktika-e. Vajon Magyarorszagon ki hallgatozik (vagy kik hallgatoznak)?
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A szomszédokba harapás az tényleg valós-e, vagy éppen ők harapnak belénk?
Az látszik ha egy politikai platformon vagy a brüsszeli többséggel akkor minden ok, ha antiliberálbolsevista vagy akkor minden baj. Nézd meg a lengyeleket, ott az élő példa. Politika ez, nem kell túlspilázni. A gazdasági dolgok más platformokon is zajlanak…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A szomszédokba harapás az tényleg valós-e, vagy éppen ők harapnak belénk?
Gondolom nezopont kerdese, de ha osszealltunk veluk akkor legalabb fujjuk mar az o notajukat ha meg nem tetszik akkor ki lehet lepni aztan utana okoskodni.
Nézd meg a lengyeleket, ott az élő példa.
Nem tudom mire celzol veluk kapcsolatban.
Politika ez, nem kell túlspilázni.
Hja.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az EU egy kvázi szövetkezeti rendszer, az EU tanácsában egy tag egy szavazat, nem kft! kisebbségi tulajdonrésszel. Az EU parlament pedig előkészítő terep, nem pedig döntéshozó testület. Az, hogy a szövetkezeti rendszert meg akarják puccsolni, az más kérdés.
Arra pedig semmi nem kötelezheti pl a magyarokat, hogy érdekei ellen menjenek ( pl migráció ). Ha az EU többség migrációt akar az meg nem jelenti azt, hogy nekünk el kell fogadni ezt, de ok tagállami szinten úgy nyalják az illegális migráció seggét ahogy azt a finanszírozók diktálják. Semmi gond evvel, ha a választok is ezt akarjak.
MO-t a kormány képviseli, migrációs érdekünk pedig a nemzeti konzultációban eldőlt. Nincs kérdés hiába vagyunk az EU tagjai.
Haboru kérdésében pl Franciaország a világ második legnagyobb fegyverexportőre az USA után, és cca 1500 km-re van az ukrán határtól. Más neki a háborús érdek és más a magyaroknak. Az EU adja a globális fegyverexport 25%-t a britekkel együtt. Szerinted a főbb exportőröknek mi az érdeke főleg úgy, hogy Kelet-Európa ott van az oroszok és a nyugat között?
A lengyelek már akkor hozzájutottak a befagyasztott forrásokhoz, mikor kormányváltás volt. Nem tettek semmit, hisz idő sem volt rá. Tusk miatt jönnek a források, nem pedig a tettek miatt. Schiffer értekezett erről hosszan, a yt-n megtalálható.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arra pedig semmi nem kötelezheti pl a magyarokat, hogy érdekei ellen menjenek ( pl migráció ). Ha az EU többség migrációt akar az meg nem jelenti azt, hogy nekünk el kell fogadni ezt, de ok tagállami szinten úgy nyalják az illegális migráció seggét ahogy azt a finanszírozók diktálják. Semmi gond evvel, ha a választok is ezt akarjak.
Ez rendben van (mondjuk nem tudom kik a "finanszirozok", ha erre indulunk el akkor erdekes lehet hogyan jutottak el a menekultek a finn hatarra, biztos nem a kedves orosz vezer baratunk segitsegevel). Egyebkent a migransok itt vannak/lesznek. Korbe lehet keriteni az orszagot es homokba lehet dugni a fejunket, de attol meg itt vannak, akar akarja valaki akar nem.
Haboru kérdésében pl Franciaország a világ második legnagyobb fegyverexportőre az USA után, és cca 1500 km-re van az ukrán határtól. Más neki a háborús érdek és más a magyaroknak. Az EU adja a globális fegyverexport 25%-t a britekkel együtt.
Olvasd el ezt a cikket, amibol kiderul hogy Magyarorszag is bonyolithatott volna zsiros uzleteket ha lett volna mivel es pl. Franciaorszag nem szallithat fegyvereket "problemas" orszagokba.
Szerinted a főbb exportőröknek mi az érdeke főleg úgy, hogy Kelet-Európa ott van az oroszok és a nyugat között?
Nem tudom, szerinted? Ha exportot akarnak novelni akkor felfegyverzik az oroszokat, ok tudnak fizetni mindenfele nyersanyaggal :)
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Putyin érdeke a felforgatás az ellenséges országokban, ez egyébként régi KGB-s taktika ( ahogy az USA is lázítja folyamatosan a volt szovjet utódállamokat ). Ezen felül az oroszok is folyamatosan küzdenek a migracióval. Logikus, hogy tolják a migránsokat az EU-ba, én is ezt tenném. Semmi csoda nincs. A kérdés: az oroszok felől érkező emberek közül mennyi a fedett orosz ügynök?
Az illegális migrációt meg lehet állítani, de ha nem akarja valamelyik ország megtenni amit tudna, akkor az ő döntésük. Nem hiszek abban, hogy ne tegyünk semmit, mert úgyis vesztünk.
A háborús üzlet minden része nem ismert. Az, hogy a franciák a 2. exportőrök és a magyarok a fasorban sincsenek ez magyarázza az érdek forrását. A francia elnök folyamatosan kelti a háborús indulatokat, lefordítva: növeli a keresletet a fegyverekre.
Az oroszok felé fegyverek helyett inkább műherét kellene exportálni, mert mint tudjuk Putyinnak hiányzik legalább egy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az illegális migrációt meg lehet állítani, de ha nem akarja valamelyik ország megtenni amit tudna, akkor az ő döntésük. Nem hiszek abban, hogy ne tegyünk semmit, mert úgyis vesztünk.
Valoszinuleg nem kerites epitessel lehet megallitani, hanem a forrasnal. Mellesleg nem mi vagyunk a celorszag.
A kérdés: az oroszok felől érkező emberek közül mennyi a fedett orosz ügynök?
Na igen, es vajon mennyi azok kozzul a ukrajnai "magyarok" kozzul akik ellenorzes nelkul kaptak utlevelet :(
Ezen felül az oroszok is folyamatosan küzdenek a migracióval.
Szerintem ezt a gondjukat most megoldottak a fronton...
Az oroszok felé fegyverek helyett inkább műherét kellene exportálni, mert mint tudjuk Putyinnak hiányzik legalább egy.
Igaz, lehet ha meglenne neki akkor nem erofitogtatassal probalna potolni a hianyat.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valoszinuleg nem kerites epitessel lehet megallitani, hanem a forrasnal. Mellesleg nem mi vagyunk a celorszag.
A kerítés is egy eszköz, ami azt mondja az illegális migránsoknak: ne jöjjenek. Gondolj bele, ha szárazföldi útvonalat nyitnánk nekik….Volt rá példa, biztos jó érzés volt a Keletinél az AlahAhbar.
Nem mi vagyunk a célország MÉG! A politika egyik fontos kérdése az előrelátás. A német, svéd, brit, olasz, spanyol, francia példa alapján nem kell nagy képzelőerő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
biztos jó érzés volt a Keletinél az AlahAhbar.
Ha Jehova tanui téritenek vagy a Krisnasok zenelnek az miben kulonbozik egy masik vallastol?
Nem mi vagyunk a célország MÉG! A politika egyik fontos kérdése az előrelátás. A német, svéd, brit, olasz, spanyol, francia példa alapján nem kell nagy képzelőerő.
Ugy erted a felsorolt orszagokban sokkal rosszabb elni?
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valoszinuleg nem kerites epitessel lehet megallitani,
Ez nyilván függ a kerítéstől is. Volt nekünk anno vasfüggönyünk, azon azért olyan sokan nem mentek át. Csak tűzparancs, és megfelelő mennyiségű taposóakna, és lőszer kérdése az egész.
Mellesleg nem mi vagyunk a celorszag.
Ez hol előnyként, hol hátrányként említitek. Most melyik van érvényben?
Ha előnyként, akkor mit kell tennünk, hogy így is maradjon?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak tűzparancs, és megfelelő mennyiségű taposóakna, és lőszer kérdése az egész.
Igaz. Arra is gondoljunk neha, hogy magyarok is menekultek mar (pl. 56-ban).
Most melyik van érvényben?
Tenykent is lehet kozolni?
mit kell tennünk, hogy így is maradjon?
Szerintem semmit :)
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igaz. Arra is gondoljunk neha, hogy magyarok is menekultek mar (pl. 56-ban).
Szóval, a "nem tudunk ellene tenni semmit, vannak és kész" -ből átváltottál a "de hát nekünk is segítettek" mantrára. (miután beláttad, hogy az első szervád out lett. Mondjuk ez is becsülendő, mert pl.Jaku nem látta volna be).
Erre lehetne mondani, hogy az 56' os történet, az jelenlegi ukrán menekülteknek felel meg.
Én inkább azt mondom, hogy az 56' osok közül (mondjuk 4 év elteltével) hányan dolgoztak, és vettek részt tevékenyen a befogadó országok életében (hajtottak hasznot) . És a jelenlegi nem európai migránsoknál ez mekkora arány? Csak, hogy lásd, a két történet nem ugyanolyan lefolyású. A mennyiségi kérdésről nem is beszélve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szóval, a "nem tudunk ellene tenni semmit, vannak és kész" -ből átváltottál
En nem mondtam, hogy nem tudunk ellene tenni, csupan megjegyeztem, hogy nem sok ertelme van a jelenlegi intezkedeseknek, mert hosszabb tavon semmit nem oldanak meg. Tenni lehetne maskepp, de az valoszinuleg hosszu tavu dolog, sok penzbe kerul, stb. Szoval nem vonzo bevallalni a politikanak, igy egyszerubb felhuzni a keritest.
Erre lehetne mondani, hogy az 56' os történet, az jelenlegi ukrán menekülteknek felel meg.
Ja, vonhatunk parhuzamot, sot a magyar hozzaallas is olyan mint amit mi kaptunk akkor a nyugattol. Egyebkent a tobbiek nagy resze nem a haboru elol jott?
Én inkább azt mondom, hogy az 56' osok közül (mondjuk 4 év elteltével) hányan dolgoztak, és vettek részt tevékenyen a befogadó országok életében (hajtottak hasznot) . És a jelenlegi nem európai migránsoknál ez mekkora arány?
Szerintem ez a kerdes osszetettebb minthogy csak igy ossze lehessen hasonlitani a ket idoszakot/embereket/szituaciot...
- regebben egyszerubb volt elhelyezkedni ketkezi munkaskent
- a kulturalis/nyelvi kulonbsegek kisebbek voltak annakidejen (a magyarok nem Sziriaba menekultek, arabul sem kellett tanulniuk, vajon olyan helyzetben mit csinaltak volna 4 ev alatt?)
- stb., stb.
A mennyiségi kérdésről nem is beszélve.
Ez gondolom az adott orszag/regio lakossagszamatol fugg, pl. emlitetted Ukrajnat, 4x annyi lakosa van/volt mint Magyarorszagnak, ok is siman tudnanak okozni mennyisegi felfordulast. Sziriaban "csak" kb. 2-3x annyian laknak/laktak mint M.orszagon (osszehasonlitaskeppen).
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így látom vallatóra fogtál minket. Ez eléggé egyirányú beszélgetés: folyamatosan nyomod a a kérdést, és mikor választ kapsz rá, akkor jöhet egy másik kérdés, a régit elintézve, hogy “akkor sem”. Értem én a beszélgetés irányát: pl. nem kell a kerítés, úgy sem ide jönnének, oda mennek ahol jobb, a nyugaton sokkal jobb …. stb. ezzel én nem tudok mit kezdeni, ezerszer lerágott csont.
pl folytathatnád azt mikor azt mondtad a kerítés nem jó semmire…..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így látom vallatóra fogtál minket.
Titeket? Egy embernek szoktam valaszolni egyszerre, hacsak nem tobb nicked van.
pl folytathatnád azt mikor azt mondtad a kerítés nem jó semmire…..
Szerintem azt irtam hogy nem jo mint hosszu tavu megoldas. Szerinted a keritessel el lett intezve minden migracios gond egyszer es mindenkorra?
és mikor választ kapsz rá, akkor jöhet egy másik kérdés, a régit elintézve, hogy “akkor sem”.
Ezt nem igazan tudom ertelmezni, mire irtam, hogy "akkor sem"?
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Titeket? Egy embernek szoktam
Mobilon nézem, Bdede-nek is írtál velem párhuzamosan, de lehet, hogy csak mobil miatt látom így.
Szerintem azt irtam hogy nem jo mint hosszu tavu megoldas
A kerítés egy hirtelen megoldás, hogy megállítsa a migrációs nyomást, és üzenje azt: erre ne gyertek. Ezután a Szijjártó elment Afrikába, és próbáltak tenni az ellen, hogy jöjjenek, pl Csád esetén. Nem követem nyomon pontosan mi történik, mert nincs idom és kedvem sem, mindazonáltal én is tűzparancs híve vagyok, vagy az aknazáré…. de mivel nem dhat a president ezért más dolgok történnek.
Szóval mi a te verziód?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
velem párhuzamosan
Szekvencialisan irtam ket embernek, parhuzamosan nem tudok :)
A kerítés egy hirtelen megoldás, hogy megállítsa a migrációs nyomást
Egy "workaround", ideiglenes "megoldast", szerintem a megoldas szot nem nagyon lehet itt hasznalni, de ertem mire gondolsz.
és üzenje azt: erre ne gyertek.
Ezt meghalljak par ezek km-re? Nem.
Amikor ideernek megallitja oket? Nagy reszuket igen, felteve ha egy rakat hataror jarorozik es foltozza a kerirest 24 oraban.
Miutan kikerultek nyugodtan bejohetnek az orszagba? Igen.
Ezután a Szijjártó elment Afrikába, és próbáltak tenni az ellen, hogy jöjjenek, pl Csád esetén.
"Magyarország kétszáz katonát vezényel Csádba a helyi kormánnyal együttműködve a hadsereg támogatása, s ezáltal az újabb migrációs hullámok megelőzése érdekében."
mindazonáltal én is tűzparancs híve vagyok, vagy az aknazáré….
Gyakorlatilag visszahoznad a vasfuggonyt, az annyira bejott neked?
Szóval mi a te verziód?
Nem az en feladatom ennek a megoldasa, ott vannak az EU orszagai es valasztott vezetoik. Nem egyszeru feladat, de ezert vannak megvalasztva es fizetve, nekem nem ez a munkam.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát továbbra is vallatás történik, az én álláspontomat kritizálod, de nem mondasz helyette semmit. Nem a te dolgod a migráció kezelése, és az enyém sem, azt hittem megismerhetek valami új álláspontot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azt hittem megismerhetek valami új álláspontot.
Vannak otleteim, de sok ido es eroforras, de ez a dolog nem kezelheto gyorsan. Beintegralni a tarsadalomba olyanokat akik messzirol jottek idobe kerul. Min. 2 generacio. Ahol elek ott megoldottak, termeszetesen semmi sem 100%-os hatekonysagu, de lehet mukodo megoldas ha van ra akarat.
Egyebkent minden korabbi gyarmatosito birodalom kuzdott ezzel a problemaval, talaltak ra megoldast. A magyaroknak nem voltak ilyen gondjaik, de tanulhatnank masoktol.
[szerk.] Mellesleg sok hasonlo problema van amit vagy megprobalsz megoldani vagy "bekerited".
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És hol van az az “ott élek” ahol megoldották?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És hol van az az “ott élek” ahol megoldották?
Nem tudom mennyire relevans, egyebkent Hollandia.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Majd ránézek…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mert hosszabb tavon semmit nem oldanak meg.
Egy durva aknazár híre, azért elég gyorsan elterjedne. És -szerintem- hosszútávra elvenné a kedvét az agresszív határátkelőknek.
Egyebkent a tobbiek nagy resze
Itt nem teljesen világos számomra a többiek alatt kiket értesz.
regebben egyszerubb volt elhelyezkedni ketkezi munkaskent
Ebben szerintem nem értünk egyet. Hirtelen a covid alatti románok reptetése -hogy valaki kiszedje a földből a spárgát- jut eszembe. Nem egy Hi'tech feladat, mégse találtak a több mint egy millió életerős férfiből pár repülőnyi olyat, aki el végezte volna. Maradtak a román öregasszonyok (pár repülőnyi).
a kulturalis/nyelvi kulonbsegek kisebbek voltak annakidejen
Ezen jót röhögtem. Szerintem is igazad van. Csak olyan migráns szabad beengedni Európába, aki ismeri a kultúránkat rendelkezik egy, az Európában is használható szakmával, és legalább egy, minimum 30 millióan beszélt európai nyelvet ismernek, megértenek, beszélnek. Ha ez, mint fő követelmény működne, az egész kérdést akár okafogyottnak lehetne nyilvánítani.
A mennyiségi kérdést szerintem félreértetted. Én arra akartam utalni, hogy nagyon nem mindegy, hogy párszázezer, vagy több millió menekült érkezik egy országba. S mint eggyel feljebb írtam, lehet-e őket valamire használni, vagy sem. Az '56 magyarok jelentős többségét lehetett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És -szerintem- hosszútávra elvenné a kedvét az agresszív határátkelőknek.
A gombaszoknak es kiranduloknak is elvenne a kedvet :)
Itt nem teljesen világos számomra a többiek alatt kiket értesz.
Nem Ukrajnabol menekuloket.
Maradtak a román öregasszonyok (pár repülőnyi).
Erre valami link? Mellesleg ha eppen nem sparga szezonban jon valaki akkor mit ajanlasz helyette?
Ha ez, mint fő követelmény működne, az egész kérdést akár okafogyottnak lehetne nyilvánítani.
Na ja, csak azt nem migracionak, hanem agyelszivasnak hivjak es ebben Magyarorszag nem a legjobb :)
Én arra akartam utalni, hogy nagyon nem mindegy, hogy párszázezer, vagy több millió menekült érkezik egy országba. S mint eggyel feljebb írtam, lehet-e őket valamire használni, vagy sem.
En is erre utaltam, hogy ha mondjuk Ukrajna negyede (lakossag) hirtelen az orszagban landolna, akkor az orszag lakossaga duplazodna :)
Az '56 magyarok jelentős többségét lehetett.
Ha a mostani tiktokker generacionak kellene menekulni lehet masok lennenek az aranyok :) Mellesleg nem meglepo ha egy elmaradott orszagbol jovo nem a diplomaja bemutatasaval kezdi, azert jon elvileg, mert ott nincs lehetosege/haboru van/eheznek/stb. Az 56-osok nem ilyen helyzetben voltak, nem meglepo ha el tudtak helyezkedni.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az EU tanácsában egy tag egy szavazat, nem kft! kisebbségi tulajdonrésszel.
Ez ebben a formában nem igaz. Vannak olyan döntések, amelyek konszenzust igényelnek, itt valóban egy tag egy szavazat, és vannak többségi valamint minősített többséget igénylő döntések. Ezeknél vegyesen számít az adott ország népessége és az országok száma.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ok, ez így igaz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi mindig is kicsik voltunk és igazodnunk kellett másokhoz. Ezeréves történelmünk során volt, amikor olyanokhoz dörgölőztünk, akikkel sikeresek lehettünk, sokszor olyanokhoz, akik miatt nagyon meg lettünk szivatva.
Én úgy vélem, hogy o1g és díszes kompániája jelenleg úgy gondolja, ügyesen tud táncolni a késélen (magyar virtus? nárcizmus), de ha kenyértörésre kerül a sor, mindig az ilyenek hullnak először a porba. Mi a főgeci személyes ambícióinak vagyunk az eszközei, ha beledöglünk is. A gazdasági és egyéb mutatók is azt mutatják, hogy valamit nem jól csinálunk, legalábbis a környezetünkhöz képest (biztos ügyesebbek vagyunk mint pl Csád...) Nekem ez nem tetszik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi mindig is kicsik voltunk...
Őőő... nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mikor nem voltunk kicsik?
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valoszinuleg elfelejtette, hogy Nagy-Magyarorszag erosen tobb nemzetisegu volt, bar teruletre ketsegtelenul nagyobb.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jó, de az államszövetség volt, ha így nézzük, most nagyobbak vagyunk mint akkor :D
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem ez nem tetszik.
Szíved joga. Csináld jobban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Voltak vállalkozók, de hát a NERmaffia uralkodik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az nem ugy van, hogy amirol a hatosagnak egyeb forrasbol tudomasa van, vagy azt beszerezheti, azt az ugyfeltol o nem kovetelheti...
Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az altalad linkelt cikkben szerepel egy ilyen mondat:
„Válaszunkban felhívtuk a Szuverenitásvédelmi Hivatal figyelmét arra, hogy az atlatszo.hu Közhasznú Nonprofit Kft. társasági szerződése és pénzügyi beszámolói közhiteles nyilvántartásokban bárki számára hozzáférhetőek” – írja a portál.
Akkor most hozzaferhetoek az informaciok vagy nem?
Ez a cikk pedig a fentiek utan eleg vicces :)
"...a legfrissebb, májusi adatok szerint pedig már több mint 4,1 milliárd forint a hivatal éves büdzséje. Ez azt jelenti, hogy a Szuverenitásvédelmi Hivatal az idén több pénzből gazdálkodhat, mint a 130 munkatársat foglalkoztató Alkotmánybíróság"
Gondolom sokba kerulhet kikuldeni par email-t kulonbozo portaloknak, a fentiek alapjan ebben merul ki a tevekenysege a hivatalnak.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valóságban proxy alapítványokon keresztül érkezik a pénz, így azt megállapítani, hogy a konkrét guruló dollár honnan jött, csak nagy valószínűséggel lehet, aminek az értéke nem 100%.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LOL
Ez olyan, mintha a NAV az ellenőrzés alá vont embertől elfogadná egy A4-es papíron leírva, hogy "T. NAV! Minden rendben csináltam! Üdvözlettel, Áfacsaló János"
Akkor most hozzaferhetoek az informaciok vagy nem?
Azt hivatott eldönteni egy vizsgálat, hogy minden fel van-e ott tüntetve.
HTH
(PS: ti tényleg ennyire együgyűek vagytok?)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt hivatott eldönteni egy vizsgálat, hogy minden fel van-e ott tüntetve.
Szerencse, hogy ezekre a vizsgalatokra van 4 milliard (ado)forint.
HTH
Mar masodjara irod ezt, igy kezdek kivancsi lenni mit jelent.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerencse, hogy ezekre a vizsgalatokra van 4 milliard (ado)forint.
A nemzetbiztonságot és a szuverenitást nem lehet forintosítani. Van, ami egyesek szerint (nyilván nem szerintetek) nem eladó. Ezek biztosítására nem összeg a 4 milliárd. Minden állam költ ennyit erre, sőt.
Mar masodjara irod ezt, igy kezdek kivancsi lenni mit jelent.
IMHO az internet segíthet! BTW, ezer éves rövidítés.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A nemzetbiztonságot és a szuverenitást nem lehet forintosítani. Van, ami egyesek szerint (nyilván nem szerintetek) nem eladó. Ezek biztosítására nem összeg a 4 milliárd. Minden állam költ ennyit erre, sőt.
Talan jo lett volna egy ilyen bizottsag amikor kilora vettek a magyar utleveleket azok akiknek nem jart volna. Olyanok akik egyaltalan nem jelentenek (nemzet)biztonsagi kockazatot de szukseguk volt ra, pl. bunozok, ugynokok. Dehat nyilvanvalo, hogy egy internetes portal sokkal veszelyesebb 🤷
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi a pontos bajod? Az Átlátszó a téma. Most te mit szeretnél sugallni? Csak a hülye nem látja, hogy a Szuterén(sic!)védelmi Hivatal egy politikai és nem közigazgatási intézmény. A célja sem az ország szuverenitásának védelme, mert arra a jogosítványai nem teszik alkalmassá. Ez egy turbó Budai Gyula, pontosan ugyanannyi eredményt fog elérni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egy hálózat :D
Az ilyesmi felderitese nem a titkosszolgalat dolga? Felteve ha tenyleg veszelyeztet valamit... Mondjuk ez nagyon ugy hangzik, hogy ha valakinek mas a velemenye, akkor hallgattassuk el.
Nem ertem mi ez a vehemens felelem. Ha pl. az atlatszo igazat ir akkor tajekoztatja a kozvelemenyt, ami jo, nem? Ha meg hazudik, akkor azt egyszeru megcafolni...
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen félelem? Ilyen hivatal minden valamirevaló országban van. Pont a kettős mérce az, ami megint az ember szemét bántja. Hogy ideküldik okoskodni a Homok Dávidot az USA-ból, hogy ossza az észt ezzel kapcsolatban is, miközben az USA-ban 1938 óta van ugyanilyen hivatal, ugyanilyen törvény, ugyanilyen céllal.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen félelem? Ilyen hivatal minden valamirevaló országban van.
Oroszország számít valamirevalónak? Mert akkor tényleg van egy :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez nagyon ugy hangzik, hogy ha valakinek mas a velemenye, akkor hallgattassuk el.
Pl. ti az elmúlt bő 14 évben nem hogy nem lettetek elhallgattatva, hanem a kormánypártok felismerték, hogy az érdekeiket szolgálja, ha minél többet beszéltek. Ti miért nem ismertétek még fel, hogy a szövegelésetek az érdekeitek ellen van?
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne legyen majd szomorúság ha véget ér a dinom-dánom, fejleszted a modult arra az időre is?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meta: gondolom, az első az kellene legyen, hogy Trey olvtárs közzéteszi az adóbevallását és vagyonnyilatkozatát, mielőtt azt követeli, hogy az Átlátszó tegye nyilvánossá az adatait.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért is?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csavarj vissza a topiknyitó felvetéshez, és tedd hozzá ugyanezt a kérdést.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, barátom abban semmi titkos nincs és ez meg is fog történni abban a szent pillanatban, amikor minden magyar állampolgáré - a tiéddel együtt - megjelenik online. De ahhoz, hogy ez jogszabályi / törvényi szintre emelkedjen, fabrikálnod kéne valami észszerű magyarázatot arra, hogy ez hogyan jön a témához, mert különben nehogy ápoltként végezd valahol, vagy honfitársaid húzzanak fel az első oszlopra, hogy ilyet szeretnél :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
meg is fog történni abban a szent pillanatban, amikor minden magyar állampolgáré - a tiéddel együtt - megjelenik online.
Nos nincs is semmi más elvárás, ha minden (még mindig nem derült ki mi az amit hiányolsz) olyan adat ami szükséges és több mint a jelenleg kötelezően nyilvános adat _minden_ társadalmi szervezet számára. Kötelező legyen. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
(még mindig nem derült ki mi az amit hiányolsz)
De, kiderült. Ide is leírom neked: a "zöme"-n kívüli részt.
olyan adat ami szükséges és több mint a jelenleg kötelezően nyilvános adat _minden_ társadalmi szervezet számára. Kötelező legyen. :)
Elmondtam: állok elébe. Keresd a kérdéssel a képviselődet, szerezz mögé társadalmi felhatalmazást és szavaztasd meg 🤷♂️
Így működik ez willy a demokráciában ... :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nincs ezzel gond. Csak te se várd el mástól, hogy többet adjon mint amit kell. Ezek a szervezetek _önként_ többet adnak. Amit nem adnak az a saját diszkrét joguk megtenni. Ha nem érted akkor nincs miről beszélünk.
Amikor feloldod a "zömén" kívüli részt akkor lehet róla beszélni van e közöd hozzá. (nem, a szuterénvédelmi lózungnak sincs több joga)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ROTFL
Willy, te maszatolsz. Keresd ki a kommentjeim: USA, nemzetbiztonság, hivatal, 1938
Vad dolgokat beszélsz, szerintem magad sem hiszed, amiket állítasz.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már megint nincs semmi konkrétum amiről lehetne vitatkozni, levegőbe szór általánosságok. Nem lepődök meg, csak közlöm.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt te állítottál valamit: azt, hogy csak az kérhet számon "átlátszóságot", aki maga is "átlátszó". (Azután rögtön meg is cáfoltad ezt a tételedet, amikor felvetettem, hogy rád is vonatkozik-e.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt te állítottál valamit: azt, hogy csak az kérhet számon "átlátszóságot", aki maga is "átlátszó"
Hol állítottam?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valószínűleg rossz helyen nyomtam a [Válasz] gombot, elnézést kérek. Trey olvtárs topiknyitóban írt tételére gondoltam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaja, magánszemély és külföldi ügynök. Ízlelgesd a különbséget.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
TL;DR: a NER lényege, hogy a közpénz elveszítse közpénz jellegét -- aki ezt korlátozni vagy ellenőrizni akarja, az nyilván ellenség, és megérdemli, hogy a rendszer trolljai betámadják. (Természetesen nem a köztiszteletben álló Szuterénhivatalra gondoltam.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaja, kivéve, ha Lánchíd, Karácsony, Városháza, Víg Mór, Transparency stb. szavak vannak benne, AZAZ bármi ami a jelenlegi ellenzékre nézve kellemetlen lenne, mert akkor ugye megy a kussolás.
Hát, ezért gondoljuk azt, hogy nem egy jóságos ügynök, hanem egy politikai bunkósbot.
:D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> AZAZ bármi ami a jelenlegi ellenzékre nézve kellemetlen lenne, mert akkor ugye megy a kussolás.
Tényleg? Nincs olyan hatóság vagy sajtótermék, ami tudna/merne ezekkel foglalkozni? Például itt van a Metropol, az olyan jól Lokalizálódott, hogy nap mint nap hoz egy "Meddig folytatja még Karácsony a kánikulát?!" szerű cikket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A bunkósbot csak addig jó, míg Viki kezében van. Ha valami nincs a kezében, akkor létrehoz egy valódi politikai bunkósbotot, amivel aztán megpróbálja mások kezéből kicsapkodni a többit. A "whataboutism" is csak addig ellenség treynek is, míg nem az ő érdekeit szolgálja, nem csoda, hogy ennyire szimpatikus neki ez a felállás :)
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát, akkor tulajdonképpen elismered, hogy az Átlátszó is csak egy politikai bunkósbot, csak egy jól fabrikált whataboutism-mel próbálod relativizálva szalonképessé tenni? Mcsiv haver is válaszolhat erre ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De ha még ebből sem értjük, hogy mi a célja és értelme az orwelli Szerethatóságnak Szuterenitásvédelmi Hivatalnak, akkor itt tájékozódhatunk: https://telex.hu/techtud/2024/07/17/szuverenitasvedelmi-hivatal-elemzes…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olyan ez a SZVH akkor mint a HUP olvasói közösség. Ti. ez utóbbi is raplizni szokott, amikor a HUP tényeket közöl mondjuk az "éppen bántcsák''-jukról ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Off: azért van, akinek nincs félnivalója a Szuvenírügyi Hivataltól, pl. https://telex.hu/direkt36/2024/07/18/rogan-exfelesege-ismet-kiugro-uzle…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vannak jó hírek is, pl.: https://telex.hu/belfold/2024/07/19/orban-viktor-fizetes-unios-atlag-fi…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na, a dolog mai állása hogy a sóhivatal vesztett pert az Átlátszóval szemben, LOL.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt pont nem találom, de azért a közpénz jó helyre megy: https://telex.hu/belfold/2024/07/22/kozep-europai-oktatasi-alapitvany-f…
Szerk: na leltem egy ilyet:
https://atlatszo.hu/kozadat/2024/07/22/elsofoku-birosag-ki-kell-adni-a-…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az Átlátszó által peres úton megszerzett dokumentumok szerint túlterjeszkedni látszanak a szervezet törvényi felhatalmazásán azok a kérések, amelyekkel a Szuverenitásvédelmi Hivatal fordult több állami intézményhez és köztestülethez. A hivatal több levélben folyamatos információgyűjtésre hívott fel több állami szervet. A központi banktól például szuverenitásvédelmi „szemszögű” kimutatásokat kértek a kereskedelmi bankok ügyfeleinek számlájára érkező utalásokról.
Innen: https://atlatszo.hu/kozugy/2024/08/12/kiperelt-keresek-maganszemelyek-b…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugye nem felejted el, hogy itt élünk és a nyomon követhető korrupció meg a feltárt korrupció közt van némi különbség, főleg az undorító "törvényesített korrupció"-t nézve?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem is értem, hogy miért nem idézték be az indikátor leírását. Ja, de.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni