Hozzászólások
🍿
Kicsit szokni kell a vegán bőrt, a műszarfal túlságosan csiri-vili, a formát meg szokni kell még. De jó lesz ez a füstösök ellen. :D
A német prémium márkák, meg vakargathatják a buksit, hogyan lehetne több TFSI mildhibridet eladni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De a gumija biztos vékony lesz!!!444
A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem a BTR-80-ét kapja meg az is biztos.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es kiloni is sokkal konnyebb. Nincs beepitett fustgeneratora, mint a belsoegesu motoros autoknak.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vegre egy normalis elektromos auto, mondjuk a sok kepernyo nem adja annyira es az ajto dizajn is eleg szokatlan.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kár, hogy nem lesz felnőtt méretben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+27% ÁFA
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De itthon nem a kínai ÁFÁ-t kell megfizetni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, de b2b nem is a bruttó árral kell számolni, szóval abból az árból lejön az ottani áfa. Aztán arra jön rá a vám, meg áfa, meg a szállítás költsége, meg az árrés.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Extrapolálsz egy adókedvezmény igénybevételére jogosító termék belföldi áráról egy vélt export árra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-13% és + 27% ÁFA.
De idehaza nem forgalmazzák.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Inkább egy MX5.
Ez az MG majdnem kétszer olyan nehéz.
"Everything fails, all the time."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez az MG majdnem kétszer olyan nehéz.
A teljesitmenye pedig 2x vagy 3x annyi - modelltol fuggoen - mint az legujabb MX5-nek.
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az önmagában nem sokat számít, kivéve ha egyenes úton gyorsulgatsz vele.
A kéttonnás elektromos ólomszánkó leesik majd az útról az első szerpentinen. Fék-gumi nagyon hamar elmelegszik ekkora tömeggel.
"Everything fails, all the time."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fekezesnel gondolom ez is visszatermel, mint a legtobb, szoval a feket kevesbe terheli, mint a benzines, ami nem termel benzint lejton. Az akkupakk a legnehezebb resze, ami a padlolemeznel van, szoval nagyon alacsonyan van ezeknek a sulypontja, eleg stabilan tartja magat az uton. Nem ugy, mint az SUV-k (javorszarvasteszt).
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az akkupakk a legnehezebb resze, ami a padlolemeznel van, szoval nagyon alacsonyan van ezeknek a sulypontja, eleg stabilan tartja magat az uton.
Közel 2x akkora tömeg ugyan akkora tapadási felületen. MŰkedvelők kiszámolhatják...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az osszes kettonnas auto lerepul a szerpentinekrol? Tudtommal van par tipus.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amíg tapad, addig 2x nagyobb tömeg 2x jobban tapad... (2x nagyobb az erő függőleges komponense). Szerinted miért van szárny az ultrakönnyű versenyautókon? Gyorsulni a könnyű tud, kanyarodni meg amelyik le van szorítva az útra
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak megjegyeztem. Benzines kabriom van, majd akkor lesz villanyos ha nem lesz mas valasztasom :)
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az MX5 teljesítménye nem azért annyi amennyi, mert nem tudnának sokkal többet beletnni könnyedén. Hanem azért, mert az élvezetes vezetéshez könnyű kocsi, jó váltó, szuper kormány és ennyi teljesítmény is elég.
Ha villanyautóból szeretnének ugyan ilyen csinálni, akkor semmi akadálya, csak 70 kWh helyett inkább 7 kWh akku kell bele. Akkor a súlyuk közel azonos lesz és a vezetési élmény is. Cserébe a hatótáv lecsökken. Vagy feltalálnak egy sokkal könnyebb nagy kapacitású akkut és akkor lehet hatótávot növelni azonos élményfaktor mellett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az EV-knek sokkal jobb az kanyarstabilitása, mert alacsonyan van a súlypontjuk. Most nem akarom előhozni a Tesla Model X aktív felfüggesztését, de pl egy sima Model 3-al simán bemegyek olyan kanyarba és akkora sebeséggel, ami pl. egy MX5-öt simán zavarba hoz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én általában értem amikor az EV mellett kampányolsz, de egy nehéz EV pont ugyan úgy nem sportos, ahogy egy S8-as Audi vagy S65 AMG Merci nem sportos annak ellenére, hogy sportverziók.
Erősek, meg lehet velük gyorsan menni kanyarban, de az nem az az élmény amiről az MX5 szól...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én általában értem amikor az EV mellett kampányolsz
Nem kampányolok semmi mellett.
EV pont ugyan úgy nem sportos, ahogy egy S8-as Audi vagy S65 AMG Merci nem sportos annak ellenére, hogy sportverziók.
A "tapadási" erő, az 2 dologtól függ: Fs = u*Fn. Azon kívül, hogy jobban koptatja a gumit, mindenben azonos kell hogy legyen a "könnyű" autó és a "nehéz" autó viselkedése. Nyilván a nehéz autón szélesebb és drágább gumik vannak. És amúgy sem versenypálya az út. Az nyomaték azért jó a közúton, hogy beférj pl. gyorsító sávból 2 autó közé az autópályán.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha adott feszultsegu epitoelemekbol (mindegy, hogy cella vagy nagyobb blokk) tobbet parhuzamosan kapcsolsz, a maximalis arama is megno, nem csak a kapacitasa. Ha kiszeded az akku 90%-at, a motorod is korlatba fog utkozni.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez igaz, a hsz. írásánál nem gondolkodtam a műszaki részleteken.
Akkor úgy módosítom, hogy olyan akkupakk kell, ami sokkal könnyebb, hogy az MX5 súlyát elérjük, és ez főleg a hatótáv rovására fog sikerülni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem így már tetszik is, pedig idáig nem tudtam hogy szeressem vagy sem? Ha te fikázod, akkor nekem bejön. Hasonló hatással van rám a prémium haverod is. De meggyőztél. :D :D :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sokmindent láttam már, de nekem ezzel a formával nincs sok bajom. Mondjuk a Lambo-ajtóhoz nem ragaszkodnék.
Pl. a Ferrari GTC4 Lusso formáját nekem sokkal nehezebben veszi be a gyomrom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem a belső túl sok, persze én már Teslához hasonlítok ezért nem vagyok objektív.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát ez a Ferrari baromi jól néz ki!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mielőtt felbaszod magad és megbolondulsz; nem ez a fő célpiac.
A kínaiak 'ízlése' számunkra ízléstelenség.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne aggódj, részemről elmarad a felbaszódás, így a térdelésed nyugalmát nem zavarom meg.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látens(?) buzuki e vagy?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elszomorító, mégis a maga abszurd módján vicces, amikor a nagy pofájú "haladó", "kormánykritikus" értelmiségi egy degenerált gyermek szellemi színvonalát sem képes teljesíteni. Látom, továbbra is lelkesen ügyködtök a következő orbáni kétharmadon. Csak felfelé!
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Remélhetőleg 2 év múlva is így tapsikolsz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért, mi lesz két év múlva?
Orbán testömege átüti a kétmázsát. :D
Ti meg elcseppentek, amikor levegőbe emeli virsli mutatóújját, és emígyen szól: "Sokan vagyunk, de nem elegen!" :D :D :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Orbán már akkor előre látta, hogy Transporterre lesz szüksége a kényelmes közlekedéshez, amikor még nem volt ennyire kövér. Ti meg akkor és azóta is csak hangosan ugattok, hogy ne kelljen szembesülnötök a saját tehetetlen silányságotokkal. Csak felfelé!
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rosszul emlékszel, nem Transporter, hanem Ducato, nem saját, hanem kölcsön, és nem költözéshez, hanem...
https://telex.hu/napirajz/2021/07/06/nagyobbik
:-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hányadékod miatt anyukád elég sokszor csuklik...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
12+ éve ugattok. Közben sorozatban a negyedik kétharmadod szerezte meg Orbán csapata. Szerintem ideje lenne némi önvizsgálatot végeznetek. Már ha a gazdátok szabályzata engedi...
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szertjük az orbán királyt, úgyhogy kussoljál!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lead by example!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
12+ éve ugattok.
Ahogy mondod.
Közben sorozatban a negyedik kétharmadod szerezte meg Orbán csapata.
Így van. Szerezte.
Egyébként ez egy villanyautóról szóló topic, nem a köpcösről szól, akinek a ... csüngsz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha "ez egy villanyautóról szóló topic", miért arról beszélsz, amire Orbán felhúzott téged?
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felébredtél kis bolond?
Vagy csak a pártházban volt jelenésed és egész nap a főnököket szolgáltad ki?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen kis mimóza lettél.
Nem tesz jót neked a térdelés...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem bizony! Ezért szoktam mondani, hogy hagyjatok fel a térdeléssel, és csatlakozzatok hozzánk, a felegyenesedve járó emberekhez.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sárnehéz, ez ebben a műfajban, hát... Nem előny. Egy igazán élvezetes kanyarvadász autó sokkal könnyebb.
Ez a sok képernyő nem az esetem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kívülről tetszik. Ha a képernyőt lecserélnék néhány analóg műszerre, akkor a belseje is tetszene, a formák jók. Buzi-e vagyok?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni