A Tesla tegnap éjszaka nem csak bemutatta a Modal 3 frissített változatát, de a Model S és Model X árából is alaposan lenyesett. Bár az utóbbi időben megszokhattuk az amerikai villanyautó óriás hirtelen akcióit, ez a mostani talán minden eddigin túltesz.
A Model S Long Range változata tegnap még 45,5 millió forintba került, most azonban több mint 9 millió forinttal olcsóbban, 36,3 millióért rendelhető. A Plaid változat ára persze még nagyobbat esett: 55,3 millió helyett jelenleg 42,1 milliót kérnek érte. A Model X esetében is hasonló méretű az akció: a Long Range változat ára itt 48,9 millióról 38,2 millióra, míg a Plaidé 56,7 millióról 44 millióra csökkent.
[...]
Link: https://totalcar.hu/magazin/hirek/2023/09/01/tizmillios-areses-sosem-vo…
- 2871 megtekintés
Hozzászólások
Nyugalom, még mindig várunk! Bármit is mondanak jaku és haverjai ... még várunk.
Különben 10 milliókat bukhatunk a bétateszten ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még pár ilyen kör és egy Tesla olcsóbb lesz, mint az A3-ad :D
És olajcsere is csak akkor kell rajta, ha telibe trafál egy belsőégésűt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azok arca, akik hétfőn átvették 45 millióért, feszítenek benne, mint pók a lucernásban, kedden meg 9 millióval olcsóbb autóban ülnek? :D Vagy 13 millióval olcsóbban?
Ez majdnem olyan, mint a Bitcoin lutri.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az enyem is ilyen volt. Eredeti szerzodes 120-130k eur korul volt. Amit fizetni kellett az meg ~86k talan es 1 evvel kesobb meg -~10k. A 20-30k kedvezmenyt a Teslatol kaptam. A tobbit az allamtol.
Ugyan ilyen arcsokkenes volt akkoriban. Azt sem ertem miert noveltek ujra az arakat, hiszen annyival azert nem jobb S es X, mint a 3 es Y. Nekem is csak azert lett X, mert akkor meg nem volt Y.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aki kivág 45 misit az pont leszarja hogy milyen akcióval milyen lebutított modelel hülyítenek.
Legjobban azomban az ICE gyártóknak fáj a feje, mert vágják a centit amikor bezárhatják a kócerájt :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ROTFL :D
Azoknak nem számít, akik másfél hete pörögnek a "szaldó megszűnik" témán :D
Hallod, pont ti vagyok a legnagyobb fogtechnikusok :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tartrozok közéjük. A te fizud az a ketagória akinek számít, és nagy elánnal szaladt a fityeszre voksolni az választási ígéreteiért.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:D
Te nem. Folyamatosan azzal érveltél a villanyautó mellett, hogy mennyit lehetne spórolni vele az otthontöltögetéssel :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És persze az A3 eladhatatlan lesz. Az amerikai gyártó ezzel vevőket szipkáz el a konkurenciától és a hagyományos gyártóktól akik eddig sem voltak túl jó helyzetben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bekonfigoltam a sajátomat és nagyságrendileg ugyan az mint 1 éve. Marketing faszságot nyeltél be: a kevesebb olcsóbb. Persze az 1 motoros model X is ugyan azon a néven fut mint a 2 motoros vagy a 3 motoros 100kWh-ás akkuval… Nem lehet őszinte a mosolyod!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A baj az, hogy a piacon az alapár az irányadó. Az extra értéke elvész, a használat során. Elvárt lesz, de nem fizetnek érte.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze. Ha akarok venni egy 100kWh-ás teslát, akkor majd megkapom alapáron!?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az autó "n" éves korában nem lesz nagy különbség egy extrás, vagy egy extra nélküli autó árában. Lényegében az extrák ára jobban amortizálódik, mint az autó ára. kb ezt állítom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazad is van nagy altalanossagban, de pont EV-nel szamit az akksi. Nem extrakent, hanem kb, mintha masik autot vennel. Egyelore legalabbis meg igy van. Ha lesz technologiavaltas akksik teren, akkor majd lehet nem fog annyira szamitani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem az akkura mondtam ezt, hanem hogy 4 kerekes vagy sem, és minden más extrára.
Az akku mérete és állapota természetes, hogy számít.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"A macsó férfiak azért nem vesznek elektromos autót, mert féltik a férfiasságukat"
https://index.hu/tudomany/2023/09/03/elektromos-auto-ferfiak-ferfiassag…
"Normális ember már nem kommentel sehol." (c) Poli
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az igazi macso levegot sem vesz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert a hosszúcombú szőke úgy is felfújja ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
" a jelenlegi tulajdonosok valószínűleg nincsenek elájulva. Nem csak arról van szó, hogy ők még jelentősen többet fizettek autóikért, hanem arról is, hogy az ilyen durva árcsökkentések után a használt piaci árak is biztosan szabadesésbe kezdenek majd."
Aki tőzsdézni akar, az nem autót, hanem részvényt vegyen befektetésnek.
Ezek a hülye totálkárosok úgy adják elő, mintha nem árcsökkentés lenne minden éves beszámolóban és a sokévvel ezelőtt közzétett stratégiában elmondva. Persze ezeknek az is büdös, ha valami olcsóbb lett és nem benzines :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem még magánemberként is reális szempont hogy mennyit buksz 3 - 5 év múlva egy autón.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
5 éves szuzukit most "drágábban" lehetne eladni, mint amennyiért vették családban anno. Drágábban, mert a Forint előtt nagyobb szám áll mint annó, de vásárlóértékre már nem biztos h. ugyanígy lenne. Viszont ez akkor is elbaszott állapot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem buktad, hanem használtad. Használati tárgy. Hogy mi lesz 3-5 év múlva az értéke, azt elég nehét megsaccolni. Kivéve, ha eleve egy olcsóbb használtautót veszel, mert ott már nem nagyon van hová csökkennie.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tippelned kéne, hol lesz ezeknek az értéke 3-5 év múlva?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudnál mondani még egy olyan márkát, ahol egyik napról a másikra ilyen mértékű áresés volt mostanában?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, mert ott a kereskedő benyeli a különbsgéget. A gyártói ár az simán ingadozhat hasonlóan, ezért megy az alkudozás sok helyen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De neked a 46MFt még mindíg a megfizethetetlen kategória! Nem igaz apafej!??)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szóval a márka az, amelyiknél ekkora áresés volt mostanában a ....
?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A technikai szempontokon túl a Tesla, különösen belül .... ronda. Pedig én gyakorlatias szempontokat helyezem előtérbe, de az a laminált ikea asztalszél kinézet hát olyan igénytelen ezért az árért.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Belül szerintem is randa, kívülről nekem jobban bejön, mint ezek a felfújt SUV-ok (beleértve a Model X-et, vagy melyik a Tesla SUV-ja).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez, hogy nincs normális műszerfal, csak egy ormótlan tablet, hát...
Legalább ne úgy nézne ki, mintha ilyen gumis tartóval odacuppantották volna.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az előfordulhat, hogy már nem Te vagy a célközönség.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kívülről értettem. A belseje egy szegényház. De, szemből talán már nem úgy néz ki, mint egy 1500 forintos, praktikeres, műanyag WC-ülőke.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez is jó hír:
A változtatásoknak hála a légellenállási együttható 0,225-ről 0,219-re csökkent, így a hátsókerekes, 18 colos aero kerekekkel szerelt változat esetében 554, míg az összkerekes Long Range-nél 678 kilométere a WLTP hatótáv. Ez 11-12 százalék körüli növekedést jelent a kifutó Model 3-hoz képest.
Még a végén tényleg lesz belőle egy értelmes autó.
Ezért viszont járna egy faszkorbács:
A legnagyobb újdonság, hogy nincsenek bajuszkapcsolók, így az indexet a kormányról, míg a menetirányt a képernyőről lehet vezérelni.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezért viszont járna egy faszkorbács:
+1
Az izommemoria reakcioidejet nem veri semmi, ez a tableten baszakodas vezetes kozben nem jo.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Teljes mértékben egyetérve csak megjegyzem az irányjelző a kormányon nem biztos, hogy olyan rossz. (bár mindkettő bal oldalon van) Az irányváltás meg a tableten nem igényel nagy reakcióidőt. Arra teljesen felesleges fizikai váltó utánzat - menet közben amúgy nem kapcsolható. (főleg ha magától megpróbálja kitalálni merre is indulnál - előre, vagy hátra)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez oke, de ami meg nekem bajuszkapcsolon van: fenykurt, ablakmoso, ablaktorlo, ACC beallitasai, stb. Ezekbol azert van nehany, ahol nem mindegy, mennyire automatikus, hogy megtalaljam odafigyeles nelkul.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen ezek fontosak. Ahogy nézem néhány ezekből kormány + tablet kombináció ami nem annyira jó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Javítsatok ki, ha tévedek, de úgy rémlik, hogy az ablaktörlő már korábban se bajúszkapcsolós volt a Teslákban.
Az index az autós gyakorlathoz képest most olyan lesz (az S és X kormánya alapján gondolom, hogy itt is ugyanazt a rendszert implementálják), mint amilyen néhány motoron volt szokásban. Ez is fizikai kapcsoló, csak máshol van és máshogy működik.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tableten csak a menetirányváltó lesz, az meg ugye nem egy olyan dolog, amit vezetés közben használni kell/lehet. Ha jól rémlik Tesla esetén induláskor is automatikus (de biztos van erről egy halom videó, amikor nem találja el a gondolataid). Esetleg szűk helyről kiállásról lehet idegesítő, amikor párszor előre-hátra kell hintázni. S-ben van egy ideje, ha jól tudom, és összeségében szar ötlet szerintem, de nálam nem ez lenne a dealbreaker.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
régóta használt kifejezés a nagyon elmeroggyantak megbüntetésére
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja igen. Egy szép hűtőrács azért hiányzik ezekről (az összesről). Pedig az akkukhoz van hűtőfolyadék ezekben is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kívülről értettem. A belseje egy szegényház.
Szerintem egy autónak nem az a funkciója hogy jól érezd magad benne. Normális ember azért vesz autót, hogy gyorsan, költséghatékonyan eljusson A-ból B-be. Aztán vannak fitymahúzogató ducatis-audis arcok, akik évi párezer km-ért tartanak egy füstöst, csak azért hogy ernyedt kukijuk azon élvezkedjenek hogy mennyire megy... de hát nem megy, gyenge, lomha foss az összes ICE! Most már azon élveszkednek, hogy fú hát teletankolom, meg még rátöltök, aztán egyseggel elmegyek 800km-ert.
Azokat megértem, akik megvesznek egy használt dízelt vagy benyást, aztán használják amíg szét nem esik, de újautónak ICE-t venni baromság ma már pénzügyileg.
Amikor a Model S-t nézegettem, csináltam kalkulációt lízingre, meg egy új BMW-re. Gyakorlatilag Model S havi törleszteője meg havi töltés költsége megállt 1500 Eurónál. Ugyan ez egy új BMW X5-re 900Euró /hó a lízing, és még tankolni bele 650Ft-os benyát, meg még rendszeresen márkaszervízben befizetni az ICE sarcot. Véleményem szerint az is közel ugyanannyi. Persze én használom is az autót, nem úgy mint a ducatisarc aki csak tárolja...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Normális ember azért vesz autót, hogy gyorsan, költséghatékonyan eljusson A-ból B-be.
Neked akkor egy Dacia Logan kellett volna :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Neked akkor egy Dacia Logan kellett volna
A kulcs a gyorsan szó. A Dacia képes <3 sec alatt százra gyorsulni? Tudom a Ducati sem...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi a holdkórosnak kell neked <3 sec százra gyorsulás? :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi a holdkórosnak kell neked <3 sec százra gyorsulás?
Mert a magadfajta ducatóis arcok, vigyorognak ha valakit sikerűl nem beengedni a belső sávba... Én meg vigyorgok, amikor visszavesznek az arcukból.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted én versenyzek ilyen életközépi válságban szenvedőkkel, mint te vagy? Én igyekszem arra motorozni, ahol a hozzád hasonlók a nem járnak. Német autópálya .... :D :D :D
A Münchausen báró sírva jár hozzád a receptekért, annyit lódítasz :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted én versenyzek ilyen életközépi válságban szenvedőkkel, mint te vagy?
Bazdmeg, nem én vettem olasz speedmocit 50 éves koromra, hanem te. Én 20-onéves koromban, kimotoroztam magam, 30 éves koromban elnegedtem a görnyedest sikitós mocin.
Én igyekszem arra motorozni, ahol a hozzád hasonlók a nem járnak.
Na mesélj, merre van az? Szerintem nagyítóval kereshetsz hozzám hasonlót, aki 17-42 éves kora között, megtett 500ekm+ alatt egyetlen balesetet nem okozott.
Német autópálya ....
Igen, van nekik is...
A Münchausen báró sírva jár hozzád a receptekért, annyit lódítasz
Ha ezzel vígasztalod magad, akkor tegyed!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pajtás, én 14 éves korom óta motorozom :D Az első motoros jogosítványom 13 éves koromban szereztem ... :D Hülyeségeidet már ... Folyamatosan motorozom, nem koca vagyok mint te. Múltkor még azt hazudtad, hogy motorozol ... Ez is megváltozott ezek szerint.
Na mesélj, merre van az? Szerintem nagyítóval kereshetsz hozzám hasonlót, aki 17-42 éves kora között, megtett 500ekm+
Ó, jaj, a kilométermatyi! Remélem, ebből 450 e nem kötött pályán volt :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
bloggolt a hayabusáról
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látom sikerült rendesen bepörgetnem téged ma is. Na megyek sportolni, aztán van magánéletem is. Majd késöbb visszanézek. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem te a magánéletedben a DK-nak szórólapozol! :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>A kulcs a gyorsan szó.
Pont ez az, hogy egy bármilyen benzines vagy dízel kocsival gyorsabban érsz célba, mert nem kell töltikézőt keresni, van mindenhol út közben. Meg nem kell cammogni se, hogy kitartson a delej a célig. Hahahaha
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Szerintem egy autónak nem az a funkciója hogy jól érezd magad benne. " akkor minek gyártanak Model S-t és miért nem jó a kínai Dacia Spring?
"Everything fails, all the time."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Model S-t és miért nem jó a kínai Dacia Spring?
Van egy réteg, akinek kevés az ideje töltikézni, cammogni... Nekik való a model S és Model Y, vagy akár a Model 3 is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát, te folyamatosan túlléped a megengedett sebességet? Vagy hogyan jön ki neked a gyorsaság? Ezért melegítettek rád lízingre egy 45 milliós autót? :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát, te folyamatosan túlléped a megengedett sebességet?
A megengedett sebességhatár autópályán 130, már pár éve.
Vagy hogyan jön ki neked a gyorsaság?
Kevés töltés, optimális hatótáv, nagy gyorsulás. Pl. német autópályán tudok 260-al is menni.
Ezért melegítettek rád lízingre egy 45 milliós autót?
Én nem vettem lízingre autót, csak kalkuláltam. Kérdésedből ítélve, te lízingből tárolsz egy autót!?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A megengedett sebességhatár autópályán 130, már pár éve.
Hogy jön ez ide?
Kevés töltés, optimális hatótáv, nagy gyorsulás.
ROTFL
Pl. német autópályán tudok 260-al is menni.
Áááá! Néha kimész egyet gyorsulni, hogy javíts az átlagon! Értem! :D
Én nem vettem lízingre autót, csak kalkuláltam.
:D
Kérdésedből ítélve, te lízingből tárolsz egy autót!?
Igen! :D (én tudok számolni, veled ellentétben :D)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen! :D (én tudok számolni, veled ellentétben :D)
Jól kib@szott veled az élet. Ennyi idősen, ilyen kevés értelem...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LOL
Azért arcod megnézném, amikor utánaszámolsz ennek a "kibaszásnak" :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Matekhoz pro tipp:
nekem az egyik cégem bérli a másiktól, így a másik kap ehhez olcsó államilag kamattámogatott tőkét (kavosz,nhp, etc).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen szep is a szerelem :D
Ahogy ket ertelmisegi felnott ember nyugodtan eldiskural egymassal :)
zolo
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy ket ertelmisegi felnott ember
Az értelmiségit kikérem magamnak!
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azok Porsche-t vesznek. A pléd elfogy 1 körön, a villany Taycan meg konstans ugyanazt a menést hozza a 30. körben is. Szóval, ha lenne 50 millám Teslára, akkor csak találnék valamelyik öltönyzsebben még 20-at :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom Nürburgring, mert máshol a Tesla nem fogy el az első körön.
Azt mondod, hogy az elektromos Porsche 30 körön át megy? Az szép nagy hatótáv.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bator. Foleg miutan 2 nagy hajotuzet is taycan okozott :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A belseje egy szegényház.
Ez is de nyomorultul néz ki belülről, te jó ég!
28,5 millióért :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem jól néz ki. De nem prógálok mindenkit meggyőzni veled ellentétben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elnézést kérek mindenkitől, tudom hogy ez egy EV fikatrhead, de szerintem az Ioniq 6 a cikkben lévő képen az "előtte" oldalon kurvajól néz ki! Ez az a kocsi, amit a külső formája miatt meg tudnék kívánni. Nyilván nem szaladok venni egyet, de jól néz ki, azt leszögezem. Szerintem nem szaladgál sok belőle idehaza, mert az utakon még nem tűnt fel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez is de nyomorultul néz ki belülről,
A belseje egy okádik, egy 10 éves Kia Ceed kb. Kívülről rendben van, legalábbis a Teslakhoz képest.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Többet is láttam már töltés közben Horvátországban. Élőben még jobban néz ki. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kívülről undorító, kb. mint a 21. századi Ladák.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a visszapillantótükör-kamera jó is?
Mert értelmét nem nagyon látom, ugyanúgy kilóg az autóból, szóval légellenálláscsökkentésre nem jó. De legalább drága lehet, ha letörik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy sima szenzoros fizikai tukros csoda is 2000 EUR/db peldaul az enyemre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oké, akkor tekintsünk el az árától (jól elszálltak ettől a sok elektronikus baromságtól, meg úgy egyáltalán - megnéztem az enyémre, fűtött, motoros, és 10000 Ft :D). Viszont van értelme a kamerásnak? Ráadásul a kamera képe ott van tőle 10 cm-re, annyi a különbség, hogy nem kell átnézni az oldalüvegen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nincs, techdemo, tesztpéldányokba teszik újságíróknak, akik minden alkalommal elmondják, hogy nehogy megrendelje valaki. Az árazása is irreális, mintha a gyártók is meghúznának egy határt, ami jelzi, hogy tudunk ilyet csinálni faszméregetés miatt, de ne akard használni. A legenda szerint nem is rendeltek még ilyennel autót, de nyilván ez egy ellenőrizhetetlen bemondás.
Számtalan egyéb probléma mellett az vele a fő baj, hogy a megjelenített képnek nincs mélysége, csak 2D-s, szóval hiába mozgatod a fejed, ugyanazt látod, nüansznyi hülyeségnek tűnik, de állítólag roppant zavaró.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A legenda szerint nem is rendeltek még ilyennel autót
Autót nem tudom, viszont néhány kamionon már láttam forgalomban.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért az egy más problémakör, ott lehet értelme.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Honda e
(sajnos drága, pedig kívánom)
"Képernyős" középső tükör meg nem annyira ritka már.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, valóban, azt el is felejtettem, hogy ott alapból így kapod, ha tetszik, ha nem. Tesztek és user reviewek alapján nem is tetszik senkinek..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Viszont van értelme a kamerásnak?
Az a fő különbség, hogy kisebb, ezért kisebb tud lenni a jármű légellenállása és szűkebb helyre be tud férni.
Ha valakinek ezek az előnyök számítanak, akkor számára van értelme. Ha valaki más számára ez nem fontos, akkor az ő számára meg nincs értelme.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha kellően kicsi és formázott, akkor ki van számolva, hogy mennyit számít légellenállásban. Nem vicc: https://www.vezess.hu/magazin/2021/09/20/kamera-visszapillanto-tukor/
Nem mellesleg az AUDI!!!! :) kezdte el az eredeti e-tron-nál, hogy ez lesz majd benne.
Lexus, pedig nem is elektromos még: https://hvg.hu/cegauto/20180913_Lexus_ES_visszapillanto_kamera
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Model 3 ara valtozatlan?
Mert szerintem egyedul azt arultak annyiert, amennyit ert.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ott év elején voltak árcsökkentésej meg készletakciók. Az új ugyanannyiért van mint a régi 3as. (annak ellenére, hogy azt valószínűleg olcsóbban gyártják)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Készletakció most is van:
https://www.tesla.com/hu_HU/inventory/new/my?arrangeby=relevance&zip=20…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja csak most nem látok modell 3at. Vagy rosszul nézem vagy teljesen kifogyott.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
itthon nem tudom hogy van, de amcsiknál tán töröltek is régi model3-as rendeléseket, hogy az újat válasszák már helyette
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
és annak ellenére is ugyanannyi, hogy nagyobb hatótávot ér el
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A piac enélkül is tudta, hogy semmi keresnivalója nincs a márkának a felső kategóriában.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A gyartasi-varasi idok miatt elmentek ennyiert...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Tesla S és X sohasem a prémiumsága, hanem az újdonsága miatt volt drága. Amiért a Galaxy Fold sorozat sem azért dupla árú az S-hez képest, mert annyival jobb, hanem az újdonságfaktor miatt.
Egy 98"-os TV-t nem 4x annyi előállítani mint egy 85"-os ugyan olyant, mégis az előbbi 4 millió, utóbbi meg 1 millió. Mert a 98" az újdonság, kuriózum.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Segítek: a kisebb darabszám miatt
Lássuk be, ha lilát fosnék az újdonság lenne, de nem emelné a szarom értékét. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De minden nap vagy csak 1x? :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondold ezt át mégegyszer:
https://www.the-sun.com/tech/4400420/stephanie-matto-fart-jar-nft-90-da…
Manapság bármit lehet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ennyi pénzért már autót is adnak...
Aki másnak vermet ás, az stack pointer.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha kivárod míg megérkezik...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már azért vége a hosszú várakozás időszaknak. Nincs csiphiány.
Sőt van egy csomó autó készleten is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sőt van egy csomó autó készleten is.
Csak nem kell senkinek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sőt! _Rendes_ autó is van már ennyiért!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tetszik ez a belsőégésű - elektromos vita, majdnem eléri az ios - android szintet. Hiába no, ezek a korunk homousion - homoiusion témái.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt semmiféle belsőégésű-elektromos vitáról nincs szó. Itt arról van szó, hogy egyik napról a másikra 10 gurigát esett az újonnan megvett holmid értéke.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk kb. bármilyen újonan megvett holmi értéke nagyot esik, amikor kihozod a boltból (kivéve olyasmi, amire hosszan kell várni).
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az árához képest. Csakhogy, itt az ára esett :D
Bármilyen tárgy új ára -> esett, ahogy kihoztad a boltból
Tesla szara -> új ára esett -> esett, ahogy kihoztad a boltból
🤷♂️
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bocs, nem tudom követni a gondolatmenetedet. Mindkettőnek ugyanaz a vége a fenti hozzászólásodban. Mit próbálsz ezzel mondani?
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó de az üvegpaotákban űcsörgő fehérkesztyűs prémium sellerek nem gratulának a Tesla tulajdonosoknak, és nem nyelik az extraprofitot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elég nagy baj ha nem látod, hogy a második esetben kétszer esett az ára egy napon belül.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát a ló (akkor indulok anikor akarok, bárhol megállhatok etetni/itatni, mindenki ért hozzá) vs. benzines autó (mármint hogy gyógyszerészhez - ki a faxom az? büdös, füstös, aztán ha elfogy a benya a pusztába akkor lovaskocsival kell bevonszolni valahová, meg egy egész ménes kijön az árából, itt minálunk senki se nyúlna ilyenhez) vita a huphu hiányában nem maradt fent.
Nekünk csak ez jutott.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
majdnem eléri az ios - android szintet.
Ööö. ez valójában az iOS vs Symbian szint
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Model S Long Range változata tegnap még 45,5 millió forintba került, most azonban több mint 9 millió forinttal olcsóbban, 36,3 millióért rendelhető. A Plaid változat ára persze még nagyobbat esett: 55,3 millió helyett jelenleg 42,1 milliót kérnek érte.
Igen, tiszta olcsó lett. Rohanok is, veszek hármat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kíváncsi lennék, volt-e valaha bármilyen jármű ami ekkorát veszített az értékéből ennyire gyorsan.
"Everything fails, all the time."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bármelyik, amelyiket totálkárosra törték...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ok, normális esetekre gondoltam átlagos használat utáni állapotban, mikor nem dőlt rá a fa egy évesen meg nem mentek vele 100 ezer kilométert.
"Everything fails, all the time."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kérdés, gondolom, itt az volt, hogy 1-2 hónap alatt esett-e ennyit.
Amit beidéztél, ott kb. 1 év alatt esett kb. a felére. Az én mostani autóm értéke 4 éves korára esett kevesebb, mint felére, aztán kb. 3 év múlva megint feleződött az értéke. Az egyik korábbi autóm, amit újként vettem, kicsit kevesebb, mint 2 év alatt 33%-ot vesztett az értékéből.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha a Tesla benne lenne a fogyasztói kosárban most milyen komoly deflációs hatása lenne ugye...
A defláció ezért is veszélyes mert az emberek nem tudnak mit kezdeni az érzéssel.
Gábriel Ákos
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én ezt most nem vágom miért baj. Drága a villanyautó? Az szar. Olcsóbb lett. Az is szar.
Aki megvette korábban az bukott rajta, cserébe mindenki más meg nyert aki ilyet tervez venni. De ez kb mindennel így van, early adopterek buknak rajta, mint mindenen, utána ahogy skálázódik és optimalizálódik a gyártás folyamata úgy lesz olcsóbb a termék.
Ugyanitt kérdés trey-nek: Mi ez a "szarazEV" topikhullám? Ha nem érdekel és nem vagy érintett miért teszel bele ennyi energiát? Ha csak trollkodsz és ez szórakoztat... hát jó, te dolgod, nem kell sok a boldogsághoz. Ha viszont nem, akkor...?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha csak azt nézed, hogy elvették az életre szóló töltést, akkor már nem tűnik annyira vonzónak az ár.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy rétegnek. Villanyautó továbbra is azoknak éri meg akik tudják otthon tölteni, aztán ha épp úgy esik akkor használnak publikus töltőt is, de 90+%-ban otthon másznak az elektronok a kocsiba.
Esetleg még melóban töltés mellett megérheti ha a cég biztosítja a delejt, de ott már azért matekolni kell hogy kijön-e megérősre.
Amúgy az én fejemben egy olyan rendszer működne ahol dinamikus az árazás termeléstől függően. Épp azon megy a problémázás hogy nem tudjuk hova tenni a sok napenergiát, ilyenkor a töltők árát le kéne rántani béka segge alá és egyből megoldódna a gond. Csak emellé meg kéne rendes töltő infra ami nem hal el random, esetleg kötelező foglalós rendszer amit appon lehet követni hogy érdemes-e odamenni egyáltalán.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lassan már kifogyok az ötletekből. Segíts! Mik legyenek? :D :D
Komolyra fordítva:
Azok lesznek, amik nekem szembejönnek és valamilyen módon érdekelnek. Vagy azért mert slayek, vagy azért, mert ótvar szarok.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
EV témák lehetnek, bár nem ártana kicsit nagyobb objektivitás :)
EV töltés technológia szoftveres oldal stb még profilba is vág, érdekes is és sok hibának az oka az EV ökoszisztémában.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem ártana kicsit nagyobb objektivitás :)
Ez szubjektív.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OK elismerem van szubjektív része is mint mindennek. Ez meg még érzelmeket is mozgat egyesekben azért jó flame téma. :)
Én azért is szeretem itt az EV témákat, mert lehet ismeretet terjeszteni. ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az EV egy haladó dolog. A Tesla meg egy életérzés.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
EV témák lehetnek
De szerintem felesleges ennyi.
A mai új néhányat, megnyitottam, láttam, hogy már megint EV fikázás, el se olvastam, zártam is be rögtön.
Jóbol is megárt a sok.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LOL
Gondolod, hogy ez igényalapon fog menni? Vagyis, ja. Igény alapon fog menni, az én igényeim szerint.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
gény alapon fog menni, az én igényeim szerint.
Átrakhatnád a HUP-ot localhostra. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A HUP egy hosszútávú pszichológiai kísérlet, kutatási anyag. Miért tennék ilyet?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért tennék ilyet?
Ha marad a trend, akkor hamarosan leépíted az amúgy is nagyítóval sem látható mikroközösséget. Akkor meg már a localhost is elég lesz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megint a kristalygombod.
Hany hatarozottan allitott joslatod nem jott be? Majdnem az osszes?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem mindegy. Nagyon ügyesen át tudom ugrani azokat a cikkeket, amik nem érdekelnek.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a komment is bizonyítja. Egyébként meg, ha így van, akkor mi a problémád? Hogy máshol valaki mások beszélnek valami másról, ami téged nem érdekel?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha ritkábban jönnének a cikkek, akkor elolvasnám.
Napi több fikázós cikkel és az alájuk írt komment hegyekkel nincs kedvem elcseszni az időmet. Maga az EV, mint téma, érdekelne, de mivel úgy döntöttem, hogy az újabb cikkeket meg se nyitom, így feltételezem, hogy esetleg érdekes dolgokról is lemaradok. Viszont mivel sok hülyeségen kellene átrágnom magam azért, hogy esetleg ráakadjak valami értékes információmorzsára, ezért inkább neki se állok.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezek nem cikkek. Ezek fórumpostok. A "cikkeket" a főoldalon találod. Pl.:
- Megjelent a Manjaro
- x éves az Nmap
Oda kommentelj szakmaiakat.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kontextusba helyezve:
Tesla car prices crash harder than Tesla on FSD mode
by u/dafazman in RealTesla
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valamit elcsesztél! Nálunk nincs USD! Vagy már valami változott? :D :D :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na ez jó hír.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Zsir. Remelem, megy meg tovabb is lefele, mire aktualis lesz a kovetkezo kocsink.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ne zavarjon, hogy ott csak Y-t gyártanak. Kis olvasgatni való hol áll az Y az eladásokban: https://www.jato.com/tesla-and-mg-were-the-biggest-market-share-winners-in-europe-during-h1-2023/
- Since January, Tesla was the best-selling BEV brand
Since September 2022, the Tesla Model Y has climbed the monthly European model ranking, topping the list in November, December, February, March, and June. Also to note is that the gap between the first and second positions in the overall rankings for both Q1 and H1 2023 has widened from 11,481 units to 13,156 units. The Model Y ranked first in Denmark, Netherlands, Norway, Sweden and Switzerland. It was most popular in Norway, where almost 1 in 4 of new cars registered were Tesla Model Ys.
Mindjárt elmorzsolok egy könnyet, hogy nem tudták hozna a saját maguk által kitűzött gyártási célt. Amúgy bővíteni akarnak ott mert marhára keresett az Y. 2023H1-ben így is több mint kétszer annyi Y-t adtak el mint Audi A3-at :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És mindenre van magyarázatuk bazmeg ... és mindenbe beleszőnek egy A3-at ... azért ez is megérne egy orvosi látogatást :D :D :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Segítettem az hír értelmezésében azzal, hogy adtam hozzá kontextust. Az A3-at az eladási statisztikában láttam ahol az Y az első az A3 meg az utolsó (25.) Adta magát, hogy megemlítsem :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
és mindenbe beleszőnek egy A3-at
hát nem írogathatnak fülesmackót, mert arra nem gerjedsz be. Triggerelik a prémium személyiséged! :D :D :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért megérne az is egy misét, hogy most hogyan és mire hisztizel.
Pedig te voltál, aki elkezdte. Hogy benzines A3-ad van 1000km-t el tudsz vele menni megállás nélkül, bezzeg az EV-k. Aztán amikor visszacsatolnak rá, akkor meg bazdmegelsz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nme hisztizek, hanem bepusztulok a röhögéstől ... Nagy különbség ... :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálad gyakorlatilag nincs különbség.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fújd ki vidra!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:D
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Leépítésre készül a VW. Az ok az ID-sorozat iránti alacsony kereslet...
A zwickaui gyárában gyártják jelenleg a MEB platformra épülő járműveket, konkrétan az ID.3-as, ID.4-es és ID.5-ös modelleket, valamint az Audi Q4 e-tront és a Cupra Bornt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni