- aaron blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Hoppá! Hamarabb megérkezett Japánba az orosz acél? ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jobb lett volna, ha a ruszkik leadják jó előre a tankokat is a japóknak kocsigyártáshoz. Így viszont lassan visszatérhetünk pl a Velorexhez, ha közlekedni szeretnénk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
de legalabb jo erzes lesz, hogy ismet jol megvedte az amerikai erdek a demokraciat ize ukrajnat.
Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szomorú vagy hogy talán nem lesz orosz-magyar határ? És Kárpátaljával akkor mi lett volna?
Csomó kérdésem van az "amerika már megint balhézik" híveknek..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazabol erdekes ez: mar beketargyalasokrol sincs szo, csak arrol, hogy lovik egymast, az USA tolja alajuk a fegyvereket (persze hitelbe), az EU meg folyamatosan onmagat szankcionalja.
amerika már megint balhézik
Lehet, hogy a sokmillió ukrán menekült -nagy része- is így vélekedik. Ők valószínűleg meg is válaszolnák a csomó kérdésedet; bár közel sem biztos, hogy tetszene.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó, az alapokat ne változtassuk meg: Ukrajna védekezik, Oroszország támad.
A többi - nem elhanyagolható ugyan - de részletkérdés. Az USA-nak nem lenne mibe beavatkoznia, ha nem támadtak volna. Ennyi. Tehát beavatkoznak, fegyvert adnak, amivel az ukránok visszalőnek. De az egész balhé kezdete az oroszok döntése volt. Ne mentegessük őket.
Ha nem lett volna semmiféle beavatkozás, talán már oroszul kéne köszönni Záhonynál. Szóval értelek én téged, de nem egyértelműen jobb, ha nem lett volna semmilyen beleavatkozás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt jó - rossz párhuzamot állítottál fel. Szerintem ez hibás megközelítés. Az agresszor "személye" nem kérdéses, senki nem is vitatja. A többi a mi szempontunkból részletkérdés -jelenleg-; ez is igaz. Nem vagyok arról meggyőződve azonban, hogy minden fekete és fehér....
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Természetesen ez egy komplex folyamat. De utálom azt az ócska propagandát, hogy az egészet az amerikaiakra kenik. Lehet hogy élnek a lehetőséggel, de nem ők a felelősök.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez az ukranok es az oroszok felelossege; az utobbiake jobban. Az USA egyertelmu haszonelvezoje ennek; csakugy mint a tobbi fegyvergyartassal -nagyuzemben- foglalkozo orszag: Nemetorszag, Csehorszag, Torokorszag, etc.
Lathatoan ezek az orszagok a legkevesbe sem igyekeznek megoldast talalni a helyzetre. Ez viszont tisztan latszik. A megoldas, amit jelenleg tolnak:
- Zarjuk el oroszorszagot a vilagkereskedelemtol.
- Toljunk minel tobb fegyvert a konfliktusba.
Nem hinnem, hogy ez a ket dolog barmit is megoldana az ukranok szamara. Es az ukran elnok != ukranok.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Semmi köze ennek a japánokhoz a logón kívül. Ex-PSA, Stellantis termék ez, Toyota logóval.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az. a mi autonkra amire a BMW-t cserelem azt mondtak, hogy 17 honap (!), ha ujat rendelek azzal a felszereltseggel, amit szeretnek. szerencsere talaltunk mas megoldast, majd postolom :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kozben lesz tipusvaltas?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kibloggoltam:) nincs tipusvaltas, ekkora az igeny, es ennyire szuk a gyartasi kapacitas. a tipusvaltas most volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Uj auto vasarlasi torteneteket hallva valamiert a Merkur jut eszembe. Elertuk, hogy mar nem csak egy sorban lehet bekesen varakozni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, csak most "kicsit" más az igényszint, mert az ezer márka ezer modelljéből pont az az egy kell, amit a tudatos fogyasztó kinézett magának.
Van új autó készleten, csak másik.
Régen meg volt összvissz háromfajta autó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hibás a gyártó (az összes), aki a tervezett elavulás részeként annyi tipust altipust és modellvariációt hoz ki, hogy a vásárló egyszerűen ne legyen képes közöttük külónbséget tenni, és helyesen kiválasztani amit akar. Mert átláthatatlan a kínálat, nincs összehasonlításra értelmes mód mert a valódi különbségeket (ha van egyáltalán, sokszor nemigen) nem írják ki, ha meg igen akkor is olyanokat kell hozzá nyomozni h. Columbo elismerően csettintene rá.
Évente passzát fészlift, 2 évente "új" modell (ami tökugyanolyan mint az előző 2-3, csak a lámpája kicsit más formájú mindegyiknek). Mi a frásznak kell új modell 2évente, ha sem motorikusan sem más LÉNYEGES műszaki paraméterben nem fejlődik jelentősen, csak kis műanyag burkolat variálás van?
Daikin klímából pl. Sensira kültéri+beltéri FXF+ RXF is kihoznak évente újat A, B, C most meg D-nél járnak. Oszt mind ugyanazt tudja. Összehasonlitási esély 0 mert a gyártó titkolja miben más pl. a D az A-tól? Mi a túrónak kell ebből is évente új tipus?
A samsung klímámnak olyan hosszú betű és számsor a modellkódja, hogy lefut a képernyőről.
Az Acer monitoromnak olyan hosszú számésbetűsor a kódja, hogy azt hittem először h. vmi macska mászott a billentyűzetre mikor leírták a pontos típuskódját. De nem, tényleg ez a helyes:
XB273UGSbmiiprzzx
rövid, ember által kimondható megjegyezhető neve meg ez:
Acer Predator XB253QGX (igen b+, az XB után fent 273 itt meg 253 van, és ugyanarra az eszközre!)
Ember legyen a talpán a másik 100 féle modellvariáció között különbséget tenni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Hibás a gyártó (az összes), aki a tervezett elavulás részeként annyi tipust altipust és modellvariációt hoz ki,
En most csereltettem a hatso lokharitot a kocsin. Csak muanyag, nincs benne macskaszem, nincs benne radar vagy tolatokamera vagy ultrahang, semmi.
Csak egy muanyag lap.
426eFt volt.
Egy elso toyota emblema (tenyeredben elfer) 285eFt. Sima muanyag, az elozonak az volt a baja, hogy balesetben egy 3x5mm-es muanyag karom letort.
En koteleznem a gyartot, hogy alkatreszenkent osszerakva a kocsit az ujkori aranak max 1.5x -ose johetne ki. Mert most ilyen 10-20x-os a szorzo.
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy elso toyota emblema (tenyeredben elfer) 285eFt. Sima muanyag, az elozonak az volt a baja, hogy balesetben egy 3x5mm-es muanyag karom letort.
Odaragasztanám pillanatragasztóval. A Toyota meg szarjon sünt. Ezek az emblémák Lamborghini, Ferrari, Bentley, Bugatti, RollsRoyce-nál elhiszem h. exkluzitivásszámba mennek, de egy szaros Toyota-nál, fosvágennél vagy skodánál nem.
En most csereltettem a hatso lokharitot a kocsin.
--> Casco, KGFB, vagy saját zsebre? Műanyaghegesztés nem volt opció?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom nincs aliexpressen pontosan ugyanolyan 400 forintért? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Csak egy muanyag lap. 426eFt volt."
Milyen szempontból érte ez meg? Bontóplázán nem leher hogy találtál volna ugyanilyet 50 ezerért? Vagy kevesebbért?
Csak mert csináltam én is ilyet, igaz hogy ott nem 426e volt a gyári új, de 6 számjegye volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ritka auto mar csak ilyen.
Az arban benne van a munkadij es festes is.
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
teljes koru CASCO, aztan had szoljon.
a BMW-t amikor most leadtam, az is korbe volt huzva elol. hogy mennyibe fog kerulni, nem az en gondom - 1k CHF az onreszem a biztositonal, a tobbit fizessek ok. (biztos, hogy tobb lesz, mint 1k).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Műanyaghegesztő?
(jópár éve nekem is felvettek 200ezres kárt egy műanyag lökhárítóra, a végén a hegesztés + fényezés 30.000-ből megvolt).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Igen, csak most "kicsit" más az igényszint, mert az ezer márka ezer modelljéből pont az az egy kell, amit a tudatos fogyasztó kinézett magának."
A modellkínálat még hagyján, de általában szénné lehet konfigurálni a felszereltségeket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én bevallottan célratörő és igénytelen voltam: kis autó 5 ajtóval, klimával, x forint alatt. Megfelelt neki a suzuki swift, a dacia sandero, meg a toyota aygo. Amit kivettem mert túl kicsi. Felhivtam sorban a suzuki kereskedéseket, hogy hol van swift. Ahol volt, bemondtam hogy fél óra múlva megyek megvásárolni. Nem hitelre, hanem azonnal. Megkaptam oszt elgurultam vele. (oké, nem aznap, mert papirokat is kellett hozzá tologatni, de elég hamar).
Mondjuk ez az entry level szint, és nincs rajta prémium logó sem, de legalább a seggem alá került azonnal. A franc fog várni egy évet. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt tudod h. ha lízingeled, sokkal több kedvezményt adnak, mintha 1 összegben kifizeted ott helyben, ami utóbbira hinné az ember inkább h. sokkal jobb alkupozició. Biztos van vmi elbaszott könyveléstechnikai oka.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet, de az volt a szempont hogy mint (legalábbis az én csóró rétegemnek) jelentős vagyontárgyként megfelelő jogi státuszban legyen: kifizetve, saját néven. Igy ha el kell adni, vagy valaki nevére átirni, gond nélkül megtehessem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azert mert a bank ad a cegnek royaltit ami egyebkent a sajatja, mert a legtobb autokereskedes ugy 90% banki finanszirozott.
Tehat igen, elbaszott konyvelesi trukk.
Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amerikában csinálják jól. Áll a kereskedőnél minden felszereltségből, színből a placcon összesen 100+ darab, ami tetszik, viheted.
De lehet ott naponta adnak el annyi kocsit, mint nálunk havonta.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Keszletes autot kell venni, ez a trukkje. Egy-egy jol felszerelt bizonyara akad. Max tobbe kerul (a kisebb valtozatot jobban vittek, a Proace City Versot alias Citroen Berlingo, Opel Combo Life, Peugeot Rifter, etc. etc., tehat nem minden modellbol van persze)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Áll a kereskedőnél minden felszereltségből, színből"
A "csiphiány" eszkalálódása meg egyebek előtt ha nem is százával, de azért a gyári felszereltségi szintek általában megvoltak -vagy relatíve gyorsan beszerezhetők voltak- a kereskedőknél. Ha nem volt az egyiknél, akkor volt a másiknál. Én is így vettem tavaly nyáron, pont jött egy szállítmány az adott felszereltségből, lefoglaltam, ~2 hét alatt megvolt. Ha bármit kértem volna bele, ami eltér a stock konfigtól, akkor 3-4 hónap lett volna már akkor is, és azóta csak rosszabb lett a helyzet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kb. 2 éve nem, várólistás már minden és ráadásul listaár felett kell fizetni.
"Everything fails, all the time."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem. Nem all. Van is hiszti, hogy mindmeghalunk, mert bemegyek es x modell y verzio zoldben nincs csak normal es nem texas edition...
Maskent, de ha 100 felebol van 99 az am mar nem megfelelo.
Kizarolag teslara hajlandoak varni az emberek, kell is, mert kb 6 honapos sor van. Igaz az kb a "suzuki" szint a maga 50k koruli araval. Gyereknek veszik tanulni jo az nem baj ha torik...
Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az alu tesla nem baj, ha törik?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ismerős a héten konfigolt egy Caddy-t, 2 év. :(
De vette, akkor is fog kelleni.
"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001 valahol máshol
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De ez egy kishaszonjármű, amihez hasonló van egy raklap. Érdekes hogy valaki képes erre 2 évet várni.
Ha Maserati lenne, azt mondom oké.. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"De ez egy kishaszonjármű, amihez hasonló van egy raklap. Érdekes hogy valaki képes erre 2 évet várni."
Tipp: a többire is várni kell.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Riftert és partnert 5 perc alatt találtam készleten elektromosan meg anélkül is.
A többit nem is néztem.
Van, csak spéci az igény / van hajlandóság várni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Írtál ebbe a topicba, emlékszel? Ott 17 hónap vvolt az induló....
"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001 valahol máshol
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A multivan is a tizenkettő egy tucat kategóriás furgon. Nem úgy értem hogy rossz (sőt), csak úgy, hogy minek erre várni?
Meg is lett oldva nagyon jól.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A multivan is a tizenkettő egy tucat kategóriás furgon.
megnezted mar, hogy a T7 miben mas mint a tobbi? mert ha nem akkor egy kis guglit ajanlok elotte, mielott meg tobb hulyeseget irsz.
Nem úgy értem hogy rossz (sőt), csak úgy, hogy minek erre várni?
azert kell ra varni, mert nincs mas, ami tudja ezeket:
* plug-in hibrid
* panoramateto
* 360-as kamera
* L2 onvezetes
* 7 ules
* elektromos toloajtok
* befer 3 gyerekules egymas melle
nem, a panoramateto, az onvezetes es a 360-as kamera nem engedheto el. mutass legyszi egy masik, most elerheto autot, ami tudja ezeket, es nem kell ra eveket varni...
a Q7-re is ~13 honapot kell varni, az XC90-re szinten, es a 3 gyerekules az XC90-ben eleg para (kiprobaltam), es egyik sem tudja a toloajtokat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A speedtyping helyett javaslom inkább olvasd el és próbáld megérteni.
Amit te vettél épp azért tudtad megvenni, mert megvetted a készleten levő alig használtat.
Ami engem igazol: autó van, csak két versengő feltételt kell egyeztetni: vagy szénné specifikálod vagy leadod és beülsz abba ami van.
"megnezted mar, hogy a T7 miben mas mint a tobbi?"
Ha igényeket konfigurálsz össze akkor bármire ennyit kell várni. De te megvetted azt ami kint parkolt. És épp ez a lényeg: mindegy hogy melyik márka melyik modelljét veszed. A várakozás helyett meg valahogy meg kell oldani a szitut. Megoldottad, ügyes vagy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem mindegy, hogy melyik marka melyik modelljet. ahogy irtam is, amint lehet konfiguralni a dupla motort es akksit, be is rendelem a ~2 eves varolista ellenere a kovetkezo autot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni