Megjelent a Warsow 1.0-s verziója

Címkék

7 évnyi bétában töltött fejlesztés után megjelent a teljesen szabad motorra épülő First Person Shooter játék, a Warsow 1.0-s verziója. A Warsow alatt a Qfusion névre hallgató, módosított Quake II engine dolgozik. A játék motorja a GPL feltételei szerint terjeszthető, módosítható, másolható.

Letölthető innen. Bejelentés itt.

Hozzászólások

Mikor jelenik meg végre valami "id Tech 4 - engine" alá?
--
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)

id Tech 4? Ugye viccelsz? :)
szerintem az id tech 3 az etalon az ilyen stílusú játékoknál. Jobb érzés, fizika és netkód. Nem véletlen lett a Q4 olyan amilyen. (nekem bejött, de a tömjénfüstös grafika miatt szűk terű pályákat kellett csinálniuk, arról nem is beszélve hogy nincs az a mozgás érzés mint mondjuk a Q3-nál) Mellesleg ez a játék egész pofásan néz ki ezzel a cell-shaded stílusú grafikával.

Az id5-be van nagy potenciál, kár hogy a Rages fiaskóval sokan leírták a motort.

Nem viccelek, teljesen más stílusú játékokat kellene vele készíteni mint ezek, más elgondolással. Mikor nyílt lett, még meg is jegyeztem, hogy ezzel kezdeni akarok valamit. A gond az, (még?) nem vagyok nagy kóder, a grafika világa közelebb van hozzám. Első gondolatom talán nem túl elegáns, de valljuk be 2012-ben kijönni egy picit módosított, szinte nagykorú Q2-es motorral sem az. A nagyobb, világosabb tereket fake-elni HDR gomb szerű környezettel, aminek nem minden része áldarab, viszont a lényegtelenebb dolgokhoz amúgy sem menne közel a páciens. Mire odaérne, addigra kellene megoldani a következő területet. Itt még probléma van a -nagyon elméleti- technikámmal. Mivel nem tudom értelmesen elmagyarázni ezt a gondolatot, hülyeségnek tűnik. Talán a két lift közötti marsos rész a Doom3-ból ami közelebb van a gondolatom elejéhez.
Lejjebb már írtam, nekem ez a Warsaw nem jön be, a cell-shaded királya pedig a XIII :)

Milyen Rage fiaskó? Annyira azért csak nem húzták le. Bevallom csak néhány tesztet néztem róla, azok annyira nem szidták.
--
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)

Hát igen, Quake Live és World of Padman után talán az Urban Terror amiben nem szabad pihenni. QL-ban nyertem már pár match-et, WoP-ban viszont már nagyon kevesen vagyunk akik kihívást jelentenek egymásnak. Tiltottak már ki szerverről mert cheater vagyok, pedig nem. Viszont mindkettő szebb a Warsow-nál, nagyobb terekkel, és tényleg pörgősebbek, mégha nem is sokkal. No meg valahogy annyira nem jön be az ilyen típusú Sci-fi téma.
Ezt a tempót már nem nagyon bírják az emberek a kényelmes COD, Battlefield etc. világ mellett, ahol még tölténycsere mellett sem biztos, hogy megölnek. Ennél (ezeknél) fegyverváltás közben is menekülnöd kell. Pár barátomat hívtam már be, de azt mondták ebből nem látnak semmit, olyan gyors.
--
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)

kis gyakorlással belopja magát a szívedbe. falon ugrálva / rocket jumping-gel kombinálva valami elborzasztóan szórakoztató, viszont a gyorsasága miatt valóban bírni kell elszántsággal :D

--
Vége a dalnak, háború lesz...

Miért jó Quake2 ből Quake3-at csinálni?