Segíts: Ismét kutatás, ismét szereplünk benne

Címkék

A Visitor Media Research évente kétszer online kutatást végez, hogy felmérje az olvasók szokásait. A kutatásban - immár sokadik alkalommal - a HUP is szerepel. A felmérésben való részvétellel közvetetten tudod támogatni a HUP-on folyó munkát. Hasznos lenne számunkra, ha időt tudnál szakítani ennek a kérdőívnek a kitöltésére. Ahogy korábban, a VMR most is nyereményeket - magazin-előfizetéseket, ESET biztonsági szoftvercsomagokat, e-könyvolvasót, balatoni szállást, fődíjként pedig egy táblagépet - sorsol ki felmérésben névvel résztvevők közt. Köszönjük!

Hozzászólások

39%-nál feladtam, bocsi :(


-----------------------------------------------------------

Minden lehetséges, csak a lehetetlen tovább tart.

Kitöltöttem, hátha nyerek egy táblagépet... :-D

ez eszetlenül rohadt hosszú. többet nem töltök ki nrc-s felmérést.

--
"SzAM-7 -es, tudjátok amivel a Mirage-okat szokták lelőni" - Robi.

Háát, nekem is lehet, hogy az utolsó ilyen volt. De kész.

alaposan atnezve, kitoltve, de porgetve pont 20 perc.

Hello

Szívtam a fogam a kérdéseket látva de kitöltöttem.
Arra a kérdésre mit válaszoltatok hogy a nő helye otthon van?:)

elvégezve. De tényleg nagyon hosszú.
--

Challenge accepted, mission accomplished!
===================================================
Ubuntu 10.04.2, AIX, Windows XP Home, Windows XP Pro

Kitöltöttem, és csak a nyeremény tartotta bennem a lelket.

A kérdések feltevése és a lehetséges válaszok is elég gyakran szörnyűek voltak. A kérdőív hossza meg azt a trendet követi, miszerint az emberek egyre nehezebben töltenek ki ilyeneket, mert túl hosszú/idegesítő, ezért hosszabbra írják őket, hogyha már megfogtak valakit, több infó legyen belőle :)

már számtalanszor jeleztük a kutatócégnek, hogy nagyon hosszú a kérdőív. hozzáteszem ezt most legalább 50%-kal rövidebb mint korábban.

elvileg az év végén esedékes kövezkező már teljesen más tematikát követ és lényegesen rövidebb lesz.

Néha az a gyanúm, hogy az új kérdőívek készítési módszere:
1./ vedd elő a korábbit,
2./ törölj belőle 3 kérdést,
3./ szúrj be helyette 6 újat.

Ennek köszönhetően a kérdések többségét már 10-15-ször megválaszoltam. Ha elég sok kérdés ismétlődik meg, akkor még egy esetleg rövidebb kérdőívet is hosszabbnak érzek, illetve hamarabb feladom a kitöltést. Ez miért jó a kutatást végző cégnek? Vagy nem is tudnak róla, hogy vannak akik így reagálnak? Akkor viszont alkalmazzanak egy pszichológust is. Az talán rájön erre a hibára.

Félreértettél. Nem az egy kérdőíven belüli ismétlődésre gondoltam, azzal semmi gondom, értem miért van. A gondom azzal van, hogy az újabb kérdőívek ismétlik az egy hónappal korábbi kérdéseket. Egy hónap alatt nem változnak túl sokat az ember szokásai.
Az rendben van, hogy az újabb megbízó hasonlóra kíváncsi mint a korábbi, de ez engem --, mint válaszolót -- nem túlságosan érdekel. Nem vagyok benne a közvélemény-kutatás bizniszben, de úgy gondolom, hogy a megbízó érdeke az, hogy minél többen kitöltsék a kérdőívet. Márpedig, ha válaszolóként mindig ugyanazokkal a kérdésekkel találkozom, akkor jelentős mértékben lanyhul a lelkesedésem, ami abban is megnyilvánulhat, hogy a felénél abbahagyom a kérdőív kitöltését. Ez kinek jó? Nekem -- mint kitöltőnek -- nem, mert a félbehagyott kérdőívre szánt 5 perc kidobott idő. A kutatást megrendelőnek sem, mert nem fejeztem be a kitöltést.

Kitöltöttem és megyek is kipihenni. :-)

+1 tényleg kicsit hosszú, és függ attól mennyi dolgot jelölsz be.