Itt találtok bővebb információt a játékról:
http://www.CasualGameStore.com/fairycubesandroid.html
Mivel a játék friss és ropogós, az Android platform pedig meglehetősen fragmentált, így megköszönnénk, ha a hozzászólásokban megosztanátok a tapasztalataitokat, mondjuk a következő információk kíséretében:
- Telefon típusa (pl. Samsung Galaxy S, ZTE Blade, stb.)
- Android verzió (pl. 2.1, Froyo, stb.)
Akik kis méretű képernyőn játszanak (telefon és nem tablet), azoknak külön felhívnám a figyelmét a két ujjal történő nagyítás lehetőségére játék közben! ;)
Jó szórakozást mindenkinek!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Azt kimaradt a leírásból, hogy minimálisan 2.0-ás Android kell a futtatásához! De gondolom ez már manapság nem sok embert zár ki a vásárlók közül.
Szer.: mivel itthon még az ÁFA-t is ki kell fizetni, így arra gondoltunk, hogy a HUP-ot olvasó Android felhasználók kapnak 25% kedvezményt a vételárból. Használjátok az alábbi coupon code-ot a vásárláskor:
HUPFC
Így kemény 500 Ft-otokba fog kerülni a játék. Jó szórakozást! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak 20% kedvezményt kellene adni a végleges árból mert ugye felülről számolódik a dolog az áfa miatt... Elnézést.
--
Kodály Zoltán azt mondta: "Legyen a zene mindenkié". Én inkább neki hiszek mint az ASVA-nak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudom. Nem az ÁFA összegét szerettem volna levonni az árból, hanem extra kedvezményt adni nektek. Ez így $2.80-nek megfelelő ár a $2.99-hez képest.
De azért köszönöm, hogy szóltál. Az is ritka, hogy valaki többet szeretne fizetni. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én szívesen tesztelek, de nem fizetek a lehetőségért. Esetleg egy egy-két pályás könnyített, Magyarországról elérhető verzió a Marketen?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyelőre nincs Lite verzió. Később tervezzük.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne érts félre, ez elvi kérdés. Ha megtetszik, megveszem. Bár a Market elérhetetlensége eléggé borzolja az idegeim. Esetleg egy alapesetben light verzió feloldó kóddal, amiért a weboldalatokon fizet az ember? (mint a Taskernél, például) Nem szívesen telepítek a Marketen kívülről bármit. (bár épp az említett Taskert kénytelen voltam, akkor az rossz példa)
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem én. Tervbe van véve egy ad supported lite verzió, amiből in-app purchase-zel tudsz teljes verziót faragni. De ehhez még kell egy kis idő.
Szerk.: egyébként Windowson és Mac OS X-on ki tudod próbálni a játék 17 pályát tartalmazó demóját, ha felrakod a Unity3D plugint. Ott van a honlapon a lap alján.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tényleg jó lenne egy lite verzió, mert gagyi telefonnal rizikós, hogy működni fog-e...
"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee." -- Ted Ts'o
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Próbálok találni egy fél napot valamikor erre, de most nagyon el vagyunk havazva az új fejlesztésekkel, sorry.
Egyébként ZTE Blade-del szépen megy, pedig az sem egy erőmű. :)
Rendszerigény:
500MHz+ CPU
OpenGL ES 1.1
min. 480x320-as képernyőméret (lehet, hogy megy kisebben is, de nem próbáltuk)
Android 2.0+
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"min. 480x320-as képernyőméret (lehet, hogy megy kisebben is, de nem próbáltuk)"
nah pont errol van szo, azert beruhazhatnatok valami QVGA kepernyos teszt telefonra :)
--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felesleges. Jelenleg 320x480 a legkisebb támogatott felbontás a Unity3D-ben és a content is erre lett tervezve. Sajnálom...
Meg szerintem elenyésző számú ilyen készülék van már jelenleg 2.0+ Androiddal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
pedig nekem olyan van es eleg uj ;p
--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos ezen nem tudok segíteni. Milyen típus egyébként?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
galaxy mini, nem tudom mennyire nepszeru, de az arat nezve valoszinuleg az lesz
--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Off:
Ezzel a procival mennyire szaladgál az Android 2.2?
Mennyi ram van a telefonban? (Ezt sehol sem találom...)
"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee." -- Ted Ts'o
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha ilyen problémád van, akkor javaslom, hogy ezen az oldalon keresgélj:
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_mini_s5570-3725.php
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez megvolt, de az itt olvasható "Internal 160 MB" RAM-nak kevésnek tűnik, gondoltam ez inkább a telepíthető programoknak szánt hely lehet...
"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee." -- Ted Ts'o
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az valóban a storage capacity.
Egyébként 512MB.
http://specsfeatures.com/samsung/samsung-galaxy-mini-s5570-specificatio…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kösz.
"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee." -- Ted Ts'o
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Annyi platformra megcsináltátok, csak úgy szimplán Linux változat nincs ? Vagy legalább java...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az ok egyszerű. Unity 3D-vel dolgozunk és az a következő platformokon elérhető:
Windows, Mac OSX, iOS, Android, PS3, Xbox360, Wii. A Flash 11.0 (Molehill) megjelenése után ezt is támogatni fogja a Unity3D és akkor majd Linux alatt is lehet játszani a webes változattal legalább.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akit pedig a technikai megvalósítás és az üzleti része is érdekel, az jöjjön el május 13-án a Game Developers Forumra, most úgy néz ki, hogy ott fogok előadást tartani a "multi-platform mobil játékfejlesztés" témakörben, ha a szervezők komolyan gondolták a tegnapi megkeresést. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Remek. Mármint az üzleti elgondolás. Teszteljük neked 500 Ft-ért, majd az eredményeket osszuk is meg veled. Nem semmi. Mi lenne, ha te fizetnél?
Amúgy gratulálok, le a kalappal! Szép kis játék (ami a screenshotokból látszik).
--
[ Falu.me | Tárhely | A Linux és én ]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Senki nem kötelez erre. Egy kérés volt, hogy ha már megvetted és van rá időd, akkor dobd vissza, hogy a te telefonodon gond nélkül működik, ugyanis nincs lehetőségünk valamennyi Androidos telefonon kipróbálni és szeretnénk, ha az a bizonyos sokat emlegetett "felhasználói élmény" ugyanolyan lenne Androidon, mint iOS-en. De akinek ez túl nagy kérés, annak nem kell vele foglalkoznia.
Az meg nem túl jó üzlet nekünk, hogy 25%-kal kevesebbért kapod meg, mint a többi halandó, ráadásul a hivatalos release előtt napokkal. Szóval nem értem, hogy mi ebben a jó üzlet. Ha ti nem küldtök feedbacket, majd megteszik a külföldi vásárlóink. Nem kell mindenben sötét összeesküvést keresni.
A dicséretet köszönjük! Elég sok munkát öltünk a játékba. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megtörtént az első vásárlás. Köszönjük!
Az illető úriember az első a világon, aki a fejlesztőkön kívül birtokolja a játékot. :)
Cserébe felajánlottuk neki egy ingyen példányt a következő fizetős Android játékunkból, ami pár héten belül megjelenik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nos, ez asszem én voltam.
Sajnos ki is próbáltam a játékot.
Gondolom sokat csuklottál!
Szerintem kifejezetten parasztság ennyire addiktív játékot csinálni!
A családomra nem gondolsz?!
Otthon vár a sok éhes gyerek, apa meg csak párosítgatja a kockákat mint jóllakot napközis!
Komolyra fordítva:
Nagyon ütős. A zene egy idő után kicsit monotonná válik, de végülis nem azért csesztem el vele annyi időt, hogy zenét hallgassak.
Samsung Galaxy S 2.2.1-es Androiddal.
Ameddig elsőre eljutottam (28. szint), elég gyors volt.
Néha az alakzat nem arra fordul, amerre az ujjam húzom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És egy kicsit hiányzik a kilépés gomb.
Mer így meg task manager-bõl kell kilõnöm.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez még iOS örökség, mert ott ugye kicsit egyszerűbb (kevesebb lépés) kilőni a futó taskokat. A következő update része lesz ez is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Nos, ez asszem én voltam."
Szerintem is.
"Sajnos ki is próbáltam a játékot."
Itt állt meg bennem az ütő egy pillanatra, azt hittem, hogy nem tetszik. :)
"Szerintem kifejezetten parasztság ennyire addiktív játékot csinálni!"
Itt megint beindult a pulzusom. :) Köszönjük a pozitív véleményt, remélem sok kellemes percet fog még okozni.
"A családomra nem gondolsz?!"
De igen, azért csináltuk olyanra a játékot, hogy a gyerekeid és a feleséged is élvezze. Magadnak meg vegyél egy új telefont, mert hogy vissza nem kapod, az biztos. :)
"Ameddig elsőre eljutottam (28. szint), elég gyors volt."
Ha ezt úgy értetted, hogy a 28. szintig elég magas fps-sel futott a játék, akkor annak örülök, bár ZTE Blade-en és iPhone 3G-n is jól megy, azokban pedig nincs olyan erőmű, mint az SGS-edben.
Javaslom, hogy próbáld ki hard fokozatban is. Csak azt kérem, hogy ne sokat bántsd édesanyámat! :)
"Néha az alakzat nem arra fordul, amerre az ujjam húzom."
Igen, a függőleges forgatás jelenleg túl érzékenyre van állítva, ezen módosítani fogunk a következő update során.
Ha megfelelő lesz a fogadtatása a játéknak, akkor rövidesen jön az OpenFeintes online high-score és achievement rendszer.
Még egyszer köszönöm a visszajelzésed, úgy 3-4 héten belül pedig elküldöm az új játék apk-ját!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tényleg gondoltatok a családra is: a feleségem is egyből rákattant, és megcsinálta nekem a 28-as szintet...
:)
thumbsup
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondtam. Ha jót akarsz magadnak, akkor tableten ki sem próbálod, mert a nagy képernyővel még betegebbé válik az ember. :)
Én vagyok a játék programozója, így jó néhány napnyi játék "van a kezemben", de még hat hónappal a fejlesztés megkezdése után is bele tudok feledkezni egy-két órára, főleg iPaden, hard módban. :D
Egy amerikai srác konkrétan lecseszett, mert mióta letöltötték a játékot, azóta - saját állítása szerint - nem tud hozzájutni az iPadjéhez a családtagoktól. Ez pedig nagyobb dicséret nekünk, mintha bármelyik újságíró zengene ódákat a játékról. ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
HTC Desire HD, Android 2.2 - minden OK. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönjük! Jó szórakozást! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Írhatnál egy pár soros véleményt a játékról, ha van rá öt perced. Ha vacak és nem tetszik, akkor is! ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem mérvadó a véleményem, mert keveset játszom, és nem sok játékot ismerek. Kíváncsiságból vettem meg, ha már a hupon olvastam róla... Egyébként tetszett. Szép a grafika és jö ötlet maga a játék. A kilépés gomb kell, mint mások is írták. Szerintem egy súgó menü sem ártana, mert csak akkor mondja el a szabályokat, amikor először indítom el (New Game). Akkor nem olvastam el, persze rájöttem, hogy kell játszani, de egy Rules gomb talán odaférne még a főmenübe.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönjük a visszajelzéseidet! Igyekszünk megvalósítani azokat a következő updte-ek során.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó játék, grat! Egyedül ami zavaró, az az, hogy nem lehet rendesen kilépni belőle. És nem tudom, hogy szándékos-e, de mindkét oldalon(a telefont elfektetve) van ~5mm fekete sáv.
HTC Incredible S és 2.2.1-es Androiddal próbáltam.
--
ahan nem
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi! A kilépést meg fogjuk oldani a következő update-nél. Lejjebb (vagy feljebb :) ) megtalálod a magyarázatot is rá. Sajnos a másik problémát nem nagyon fogjuk tudni "javítani". Eredetileg iPad-only játéknak készült és csak később írtuk át előbb iPhone-ra, majd Androidra. Ezzel csak az volt a gond, hogy a 2D-s háttereket 4:3-as képaránnyal készítettük el és így a 854x480-as felbontás esetén elég sok üres rész van a két oldalon. De már 480x320-nál is van egy kicsi.
Remélem azért így is élvezhető a játék. :) Terveink szerint rövidesen megkapja az online high-score és achivement rendszert is egy update során.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaja, olvastam hogy miért nincs kilépés gomb, csak gondoltam +1-ezem az igényt. Ami még esetleg tök jó lenne (bár nem tudom, hogy belefér-e egy update keretébe), hogyha lenne 2-3 mentési hely, hogyha más játszik a telefonnal, akkor ne az én játékomat folytassa/törölje ki, hanem legyen saját slotja.
Egyébként tényleg jó játék, le tudja kötni az embert. Főleg az "bosszantó", hogy pálya végén, amikor megkérdezi, hogy akarom-e folytatni vagy kilépek, akkor már megjelenik a háttérben a következő pálya. Ha már úgyis ott van, még szép hogy megpróbálom.. :)
--
ahan nem
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"hogyha lenne 2-3 mentési hely"
Ez is a tervek közt szerepel.
"Ha már úgyis ott van, még szép hogy megpróbálom.. :)"
Nem véletlenül lett így megcsinálva. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Samsung Galaxy Ace, Froyo - market-ban nincs.
A honlapon nézve elég jónak látszik.
armv6 támogatott?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Marketben jelenleg valóban nincs, csak a honlapunkról érhető el.
ARMv6 támogatott, ZTE Blade-en tesztelve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Volt fesztivál, volt erre időm.
Ad-supported ingyenes verzió,
SG Ace GT-S5830 (480x320 pixel fizikai képernyő felbontás):
Android: 2.2.1
Kernel: 2.6.32.9-perf
build: FROYO.XWKB1
virtuális felbontás
document.documentElement.ClientWidth: 800
document.documentElement.ClientWidth: 548
Főoldal, főmenü, menüpontok:
- muszáj a fejlécet beismételni feljövő ablakokban?
- lehet, hogy ez nem ismétlés, hanem csak az ablak mérete a képernyő max. fizikai pixelmérete, és (mindenesetre) középre van húzva a képernyőn?
Orgyilkos hátulról leszúrós kilépés helyett esetleg "Kilépés a játékból" itt legalsó menüpontból?
(jó, látom, hogy lesz - de azért megemlítem)
Amúgy jó, nem fagy rendesen forog 3d-ben (compiz megy rendesen :D )
- forgás indulás, megállás kb. olyan, mint mikor nyers tojást két ujjal asztalon megpörgetsz egy fordulatra - vagyis teljesen jó a mozgás.
Én - marginális fazonként - véletlenül jöttem rá, hgy lehet egy kockát eltüntetni a párja nélkül.
És megint a felugró ablak: nem lehetne nagyobb? a finished szó a maga 6 pixel magas 2 pixel széles i-betűjével (max karakterterület 12x16px ?) nehezen olvasható első látásra a használt (a grafikához egyébként teljesen illeszkedő) betűtípusnál.
Fizetősnél lehet majd az opciókban
- egyszerűbb talpatlan(sans seriff) fontot választani?,
- magyar nyelvet választani? (unokáim nem ezen fognak angolt tanulni :)
A szabvány egy hüvelyk szélességű hüvelykujjamnak és a többi ezzel arányos méretűnek nem okozott nehézséget a hátul levő a reklám alól félig kilógó kocka kiválasztása sem, vagyis az általam kifogásoltakon kívül ez egy remekbeszabott tetszetős jól működő játék ezen a telefonon (is).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akit érdekel, az kövesse figyelemmel ismét a szálat, mert órákon belül kirakjuk a honlapunkra a Fairy Cubes Android ad-supported free verziójának a linkjét. Pár napon belül pedig az Android Marketbe is megérkezik.
Köszönet azoknak, akik a fizetős változatot megvették, ők rövidesen ingyen megkapják a következő játékunk Android változatát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Említettél korábban valami frissítést is, amiben már lesz rendes kilépés, etc. Az kb mikor lesz elérhető, és hogy lehet beszerezni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igyekszem a héten belepréselni az időmbe ennek az elkészítését, de nem akarok ígérgetni, mert éppen crunch-time van nálunk. Két projektet is most zárunk le, de azért nagyon igyekszem.
Akik a fizetős verziót tőlünk vették meg, azoknak emailben fogom elküldeni a download linket, míg a reklámot tartalmazó változat a Marketen (SlideMe-n, GetJar-on, stb.) keresztül kerül frissítésre.
Egyébként a Sony-Ericssonnak is tetszett a játék és megkerestek, hogy kaphatna-e egy Xperia Play kiegészítést. Úgyhogy akinek ilyen telefonja van, az rövidesen kihasználhatja az ebben rejlő plusz lehetőségeket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Sony-Ericcson megkereséséhez gratulálok, a frissítést meg várom :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönjük! :)
Igyekszünk, már csak azért is, mert a Motorola a kilépés hiánya miatt dobta vissza a MotoDev-ről. ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Várható még a játékból valaha frissítés, vagy ez ilyen marad?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Terveik szerint rövidesen jön hozzá a frissítés, csak be kell fejeznünk előtte még egy megbízásos munkát. Kis türelmed/türelmeteket kérnénk még!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt mondja már el valaki, hogy miért kell kilépés egy programba androidon?
Telik a memória? Had teljen, majd felszabadul amikor kell valami másra. Ez kb olyan mint amikor sír a linux user, hogy nincs free memória, pedig a lefoglalt memória nagy része cache. A háttérben futó alkalmazások is cache-ként működjenek, ez szépen le van írva az android sdk vonatkozó részében.
Terheli a procit? Jól megírt program nem csinál semmit a háttérben, ha nem az a feladata...
Bocsánat hogy kötözködök
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért tapasztaltam már olyat, hogy a "home" gombbal történő kilépés után úgy szárnyalt a telefon mit egy szárnyaszegett madár. Játékoknál felesleges szerintem a háttérben futni, lépjen ki azonnal, ha én úgy döntök hogy befejeztem a vele való foglalatoskodást. Ennek jelzésére persze elegendőnek kellene lennie a home screen-re történő ugrásnak, de akad egy-két program ami nem ért a jó szóból. (félre ne érts, a Fairiy Cubesnél ezt nem tapasztaltam) Ezért megnyugtatóbb, ha egy kimondottan a kilépésre szolgáló menüponton keresztül fejezhetem be a program használatát. (bár ez éppenséggel semmit nem garantál)
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ad-supported ingyenes verzió Android Market linkje:
http://market.android.com/details?id=com.CasualGameStore.FairyCubesFree
Kérlek, hogy jelezzétek, milyen készüléken próbáltátok, ment/nem ment, reklám banner megjelent/nem jelent meg!
Meg persze támogassatok bennünket azzal, hogy néha rákattintotok egy-egy benneteket érdeklő reklámra. ;)
Előre is köszönöm!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nem vállalati titok, akkor megoszthatnád a tapasztalatokat (akár egy cikkben) mind a fejlesztés terén (mekkora gond a sokféle hardver, stb.), mind anyagiak terén (értsd: megérte-e iOS mellett ezt is elkészíteni, mekkora többlet erőforrást jelentett stb., illetve mi hozott több bevételt, az ad supported verzió, vagy a fizetős, és egyáltalán mindkettő életképes-e).
Szerintem sokakat érdekelne.
"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee." -- Ted Ts'o
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mivel sokakat érdekel, így beígértem itt már több embernek, hogy egy fél év múlva összehasonlítom az iOS és Android - anyagi és egyéb - eredményeket:
iOS paid vs. Android paid vs. iOS ad-supported vs. Android ad-supported.
Maga az Androidos (plusz a Windows és Mac) verzió fejlesztése alig igényelt többletmunkát, lévén, hogy Unity3D-vel készült a játék. Ha az elején kicsit jobban odafigyelünk, akkor még kevesebb problémával megúszhattuk volna. A jelenlegi fejlesztéseknél ez már így zajlik.
Többi részletről később...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
HTC Magic, COS-DS (Android 2.3): "Failure to initialize! Your hardware does not support this application, sorry!"
OpenGL-re gyanakodtam, de fentebb azt írtad 1.1 elég, az meg más játékokkal működik...
Szerk:
Logcat
"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee." -- Ted Ts'o
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így látatlanban azt mondanám, hogy a memória lesz kevés, de még meg kell néznem tüzetesebben a logot. Esetleg FPU kavarhat be, de tényleg had ne találgassak így, hogy miért nem megy a Magic-en.
Mindenesetre köszönöm, hogy leírtad.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogy memória nincs sok az tuti, de a log 7-9 sora alapján inkább valami mono hibára gondolnék...
Ha tudsz valami minimal mono-s tesztprogit szívesen lefuttatom.
"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee." -- Ted Ts'o
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönöm a segítséged. Előbb megnézem, hogy mi a helyzet és ha szükséges, akkor kereslek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bugreport, ha belefér. Olykor-olykor nem tudom kiválasztani se középről a kockákat, se oldalról a négyszögeket, de ugyanakkor forgatni lehet a közepét. Azt még keresem, hogy tudom ebből az állapotából kihozni, mert egyszer sikerült, de nem emlékszem hogy.
HTC Desire, Android 2.2.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönöm! Megpróbáljuk reprodukálni a hibát és javítani. Mennyire gyakori a dolog? Egyébként nemsokára lesz egy frissítés, mert az AdMob kezelés is hibás, lehet, hogy az kavar be valamit.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eddig talán ha kétszer fordult elő. Akkor tettem fel, amikor megjelent a marketen. Nem kizárt, hogy véletlen a reklámra böktem, bár amikor ezt direkt csináltam, akkor a program korrekten elment háttérbe és töltődött a böngésző.
Viszont van még egy Unity-s játék a telefonomon, a Trial Xtreme és az is produkál érdekességeket - megakad a játék hosszú másodpercekre, olykor ugrál a két utolsó frame között -, nem lehet hogy a Unity vacakol, vagy akad össze valamivel?
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"bár amikor ezt direkt csináltam, akkor a program korrekten elment háttérbe és töltődött a böngésző."
Akkor van a baj, amikor vissza akarsz váltani a játékra. Ezt nem kezeli mindig megfelelően az AdMob plugin. De vasárnap (19-e) környékén megy ki az a frissítés, amiben javítva lesz és bekerül a kilépés lehetősége is.
"Viszont van még egy Unity-s játék a telefonomon"
Nem hiszem, hogy ez a gond, mert elég sok Unity-s játék kijött már Androidra, amikkel semmi gond nincs.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jöttem bugreportolni :)
Többnyire apró, vizuális, nem túl fontos dolgokkal zargatlak, de az user experience-hez ezek is hozzá tartoznak, szóval ha belefér, akkor jöhet a javítás :) No meg írok olyat is, amihez kb újraírni kéne, szóval ne vedd túl komolyan :)
Motorola Milestone-om van, azon tesztelve. (480x854-es kijelző)
- A kezdőképernyő, menü, stb nem tölti ki a kijelzőt, jobbra-balra vékony fekete sávok vannak. A pályaválasztó ennél még szűkebb.
- A gombok, load felirat aránytalanul kicsi a többi ui elemhez képest. Egyébként is kicsinek érzem az ui-t, de nem vészes :)
- Kell több, hosszabb zene, mert egy idő után zavaró.
- Nem tudom, hogy jó ötlet-e az, hogy a telefon nem marad ébren játék közben. Leteszem egy percre, hogy írjak ide, erre megszakad a zene, mert sleep módba került a teló.
Egyébként nagyon tetszik :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jól tetted! :)
1., A fejlesztés megkezdésekor nem terveztük Android verzió kiadását, így a képarányok is az iPhone és iPad méreteihez lettek igazítva. Az azóta készült játékainkat már mind felkésztettük a szélesebb képernyőméretekhez, de ebben a játékban ez már így hagyjuk, hacsak óriási siker nem lesz! :)
2., Köszönöm! Igyekszünk javítani rajta.
3., Ezt is többen kérték már.
4., Ezt a következő frissítés során javítjuk. Ki lesz kapcsolva a screensaver, amikor a játék az előtérben van.
Még egyszer köszönöm a segítséged, remélem leköt majd a játék és hard módban szivat is majd kellőképpen. :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én az a player vagyok, aki easy-ben is szív, szóval... :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor add oda a feleségednek/barátnődnek és mondj búcsút a telefonodnak. A legtöbb "panaszt" a miatt kaptuk, hogy az "asszony rácuppant a telefonomra". :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hú, először be kell szereznem barátnőt/feleséget. Ez a játék tényleg kihívás :P
Egyébként sose baj, ha a cucc addiktív, inkább ez legyen, mint valami fehér por :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hajrá! Úgysem írt még senki olyan review-t, hogy a játékkal szedett fel egy csajt. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni