Mobil mellett már vezetéken is szolgáltat a Vodafone (x)

 ( hup | 2017. június 5., hétfő - 10:59 )

Komoly kihívóként jelent meg a vállalati vezetékes adat-és internet szolgáltatások szegmensében a Vodafone Magyarország, mely 2016 óta nyújt mobil mellett menedzselt adatszolgáltatásokat, elsősorban közép- és nagyvállalatok számára.

A lakossági piac mellett a vállalati telekommunikációs szolgáltatások szegmensében is egyre határozottabban jelenik meg az az igény, hogy az ügyfél mind a mobil, mind a vezetékes szolgáltatásokat egyetlen telekommunikációs partnertől kívánja igénybe venni. Ezzel nem csak az ügyintézési folyamat és az elszámolás válhat egyszerűbbé, kényelmesebbé, hanem adott esetben lehetőség nyílik az előfizető vállalat számára testreszabott megoldások kialakítására. Ilyen, a közép- és nagyvállalatok számára egyedi igények alapján konfigurált, magas rendelkezésre állású és szupergyors vezetékes adatszolgáltatásokat nyújt tavaly óta a Vodafone Magyarország is.

Bár hazánkban elsősorban mobilszolgáltatóként azonosítják, a 25 ezer nagyvállalati vezetékes ügyfél és 70 világvárost lefedő magánhálózati infrastruktúra, valamint kontinenseket összekötő tengeralatti hálózat adta nemzetközi hátterének, illetve a mobilhálózati elemeket összekötő, saját tulajdonban lévő optikai hálózatának köszönhetően a Vodafone jó pozíciókkal rendelkezik ahhoz, hogy a vállalati vezetékes szolgáltatások hazai szegmensében jelentős szeletet hasítson ki magának a tortából. A cég az új szolgáltatások bevezetésére, valamint a 9000 kilométeres hazai optikai gerinchálózat fejlesztésére az elmúlt időszakban több százmillió forintot fordított.

Az új menedzselt adathálózati megoldások ennek köszönhetően a hagyományos, lakossági és vállalati szegmensben egyaránt használ adatvonali technológiákhoz (xDSL, kábelnet) képest jelentősen megnövelt, minimum 99,5%-os éves rendelkezésre állást, illetve szimmetrikus, nagy sávszélességű (akár 1 Gbps átviteli sebességű) adatkapcsolatot kínál, állandó, 24/7-es műszaki ügyfélszolgálati háttérrel, proaktív monitoringgal. A bérelt vonali szolgáltatás menedzseléséhez a Vodafone Magyarország ügyfelei egyedülálló, testreszabott önkiszolgáló felületet is kapnak.

A szolgáltatás felépítése teljes mértékben a közép- és nagyvállalati ügyfelek igényeihez igazodik, így a cégek különböző telephelyei közti kapcsolattartásra elsősorban a Vodafone Bérelt vonali szolgáltatást ajánlja a szolgáltató, ugyanakkor igény esetén a bérelt vonali adatkapcsolat mellé gyors és stabil internethozzáférést is kínál a vállalat. Több telephely magas minőségű, védett és gyors kommunikációjához a Vodafone Virtuális magánhálózati szolgáltatást vehetik igénybe a vállalati ügyfelek

A Vodafone ma amellett, hogy a vállalati mobilszolgáltatások piacának prominens szereplője, már több tucat multinacionális és nagyvállalati ügyfélnek nyújt bérelt vonali és virtuális magánhálózati szolgáltatást Magyarországon. A szolgáltató ügyfelei között egyebek mellett olyan hazai nagybank is szerepel, amelynél a Vodafone biztosítja az adatközpontok közötti elsődleges bérelt vonali integrációt. További információkért látogasson el a Vodafone weboldalára.

(A Vodafone Magyarország megbízásából készített anyag)

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

A "további információkért" link csak nekem rossz?