- FébertI blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 3654 megtekintés
Hozzászólások
98 és 2000 között én adminisztráltam az akkori cégemnél a BERENC-et. Na most ugye az már 7 éve volt, azóta gondolom nem keveset változott. Ami jó volt benne az a támogatottsága (asszem 24órás support) és a felhasználói kézikönyv teljessége. Amúgy 2500 rekorddal dolgoztak vele akkor a béresek és nem panaszkodtak rá soha. Nekem is csak a frissítékenél volt vele dolgom, főleg a Novell Lite miatt amit támogatott ugyan, csak minden frissítésnél kellett hozzá egy rendszergazda.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
köszi.
A 24 órás support nekem is kell :))
Örömmel hallom hogy nem szidták.
Minden frissitésnél kellett hozzá egy rendszergazda, ez mit jelent?
a felhasználók nem tudtak megbirkózni a frissítés feladatával és segítséget kértek tőled vagy pedig a Nexon cégtől kellett vkinek "futnia"?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem arra gondol, hogy a windowsos kliensek nem rendszergazdai módban futottak, de frissítéskor rendszergazdának kellett lennie a frissítő felhasználónak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez egy olyan cég volt, ahol még 2000-ben sem volt win95-ös kliens. ;-)
DOS-os kliensekkel és win3.11-el PC-TCP(!) protokollal értük el a Solarison futó Oracle adatbázist! (De rég volt, tán igaz se volt)
Volt a béreseknél 3 gép amin futott ez a BERENC egy Novell Lite szerveren. Ez a Novell Lite (mint fájlszerver) max 3 klienst engedett csatlakoztatni. Na ennek volt külön paramétertáblája a BERENC config fájljai között, ezt kellett minden frissítésnél átállítanom, mert alapból normális Novell-re volt belőve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Neked ezzel biztos nem lesz gondod! Én lökdöstem arrébb mindig a céges rendszer (Novell Lite) miatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
köszi!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szegeden többen amiatt panaszkodtak rá, mert nincsen helyi képviseletük, és ha komolyabb segítség kellett volna nekik, az telefonon néha elég nehézkes volt.
(Pl.: valamiért nem sikerült a programfrissítés.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a kérdés hogy vajon "földi halandó" informatikus tudja e nekem majd frissíteni a programot vagy csak erre a programra specializáltaknak sikerül.
láttam hogy 15000 FT / óradíjért segítenek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Konkrétabbat nem tudok, ezt a tőlük hozzánk átpártolók mondták.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg lehet kérdezni hogy hova is pártoltak át hozzátok?
Miben és mennyivel vagytok Ti jobbak?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Béradó '88 Kft.
Mi Szegeden vagyunk :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
próbáltam a neten rákeresni a honlapotokra.
NEm vagyok benne biztos hogy jó helyen jártam teljesen.
Hány fős cégek bérszámfejtenek a programotokkal? árat kerestem volna ..
Teljesítménybéres dolgozók bérét is kezeli e... szóval ilyen jellegű kérdéseim lettek volna.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Válasz ment személyesen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+kaptam, köszi :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a saját tapasztalaim:
előző cégemnél már kb 10 éve használják a DOS-os verziót, én 3 évig szívtam vele...
negatívumok:
- én a telefonos supporton mindig egy beképzelt picsát fogtam ki, aki teljesen lenézően beszélt velem
- körülményes a mentése/visszatöltése
- rémálom tud lenni néha a frissítése
pozitívumok:
- szerintem gyors
- viszonylag könnyen kezelhető
- nagy gebasz esetén minden tőlük telhetőt megtesznek a helyrepofozásért fent Pesten
a lényeg: én soha többé nem szeretnék vele/velük kapcsolatba kerülni, de hangsúlyozom, én nem felhasználóként mondom, hanem rendszergazdaként...
--
by Mikul@s
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
alapjában véve én nem félek a program szakmai oldalától.
Viszont pont az a kérdés hogy a rendszergazdát találok e hozzá.
felhívom őket most :)) kiváncsi leszek mennyire lesznek megnyerőek :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az az igazsag, hogy mivel eleg nagy (talan piacvezeto?) ceg, ezert nem meglepo, hogy eleg sokfele velemeny alakult ki roluk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy gépen egy felhasználóval futtatjuk a Nexonbért. Semmi különös, a kollegina önállóan elvégzi az esetleges frissítéseket, és megelégedéssel használja.
Telepítéskor kijött a support,telepített-beállított mindent (csak MSSQL-en megy). Előnye a naprakész frissített állapot, könnyű kezelhetőség, megbízható működés.
Hátránya a viszonylag magas ár.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
VAn olyan lehetőség hogy a bér adatokat pdf formátumban emailben átküldjem más helyre?
Hány dolgozót számfejt a kolleginád?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni