- snq- blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 478 megtekintés
Hozzászólások
Hát ugye, ez mögött azért az is van, h olyan pofátlan magas árajánlatokat kapnak egy-egy kerékpárút megépítésére, hogy inkább másfele kezdtek gondolkodni és a meglévő infrára próbálják rávezetni a bringásokat. Ez egy érzékelhető trend lett mostanra. A probléma az lesz, hogy ezzel elhintik az ellenségeskedés magvait a kutyasétáltatók, a kirándulók meg a bringások között. Kb ugyan az, mint amikor a járdára felfestenek egy sárga csíkot. Ezzel hozzák létre a konfliktusokat...
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
értem. nem tudom kik a szereplők a történetben (az ármánykodók és az árajánlat-sokkoltak), nem is preferálom az aszfalton aszalódást, azt tudom hozzátenni, hogy az általam eddig bejárt részeken szerencsére nem estünk a kutyasétáltatókkal (a sportosabb fajta, aki addig kitúrázik) vagy túrázokkal egymásnak (köszönni szoktunk)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért alapvetően az utak azért vannak ott, ahol vannak, mert arra járnak emberek. Van pl Magyarországon egy csomó turistaút, ami a római kor óta útként funkcionál, erdészeti vagy mezőgazdasági utakból is lehet bicikliút, semmi értelme nem lenne földmunkát, betont, aszfaltot beleönteni újonan kitalált vonalak mentén, amikor évszázadok óta kialakult hálózat van már.
Azzal egyetértek, hogy járdára sárga csík nem kell, a bicikli jármű, a gyalogos nem, teljesen máshogy mozognak, mások az igényeik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha más szemszögből nézzük, akkor ez nem más, mint egy "lakossági" Hungarian Divide.
1904.04.08.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez lesz a Horizont - remélhetőleg. Kíváncsian várom. Mivel van olyan bringám, ami könnyebb terepre alkalmas, ha megvalósul, ki is fogom próbálni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni