Hozzászólások
Majdnem a képernyőre köptem a kávém ennél a résznél:
Az elemzők ugyanis azt is megvizsgálták, hogy milyen szövegösszefüggésekben keresnek rá az emberek az elektromos járművekre. Az elmúlt években meredeken emelkedett a villanyautók műszaki problémáival, meghibásodásaival kapcsolatos keresések gyakorisága – a kezdeti eufória után ma már az elektromos közlekedés gyakorlati aspektusai foglalkoztatják az embereket. Itt pedig megint csak előtérbe kerül a megbízhatóság, aminek az autóiparban évtizedek óta a Toyota a szinonimája. Az üzenet viszonylag egyértelmű: az elektromos autózás lehetséges problémái miatt aggódó fogyasztók, a félkész megoldásokban csalódott ügyfelek a Toyotától remélik a megoldást az elektromobilitás problémáira.
:D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az elektromos autózás lehetséges problémái miatt aggódó fogyasztók, a félkész megoldásokban csalódott ügyfelek a Toyotától remélik a megoldást
A lehetséges problémáiról írnak, nem a tényleges problémáiról...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi ak érdés?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az emberek kérdése az, hogy az EV, mint technológia készen van-e. A választ keresik, mert elegük van a félkész megoldásokból. Te hoztad a cikket és nekem kell számodra értelmeznem?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te hoztad a cikket és nekem kell számodra értelmeznem?
Nem nagyon sikerült. De összefoglalom, a google kereséseket elemezték az "EV" + gyártó névre való kereséssel. Ebből levonták hogy a legtöbb esetben az EV szóval a Toyotát mígy EV nélkül a Teslára kerestek rá. Amit ráépítettek az már saját véleményük.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na jo, de mi a Lotus? Valami popkultura resze, amiben a koromnal fogva mar nem vagyok jaratos?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lotzs valami angol dportautó. Talán benne van/volt a F1-ben is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az rendben. De miert keres ra valaki, illetve miert az az elso?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom mert a Lotus is felült az EV vonatra, és indītotta a gerilla marketingjét....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Toyota és Lotus között az az összefüggés, hogy voltak Lotus modellek amiket Toyota motorral szereltek. De mivel ez nem annyira köztudott, nem hiszem, hogy ezért lettek a kereső szavak kombinálva (főleg MO.-ról?! WTF...)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, láttam miben mesterkedtél, de ez (is) visszafelé sült el. Keresés aspektusa a témának: minden szám benne van ebben a szupi cikkben, csak az nem, ami a lényeg lenne:
Hány darab volt a keresések száma gyártónként?
Tudod itt a lényeg az, hogy a magyar utakat rója 4+ millió autó, ebből tisztán EV nincs 1%. Szólj, majd ha lesz valami érdekes. Az jelenleg nem érdekes, hogy a félkész megoldások miatt az emberek a Toyotától várják a megoldást.
BTW: én is a megoldást várom. Ezért várok még.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak egy személyeskedő kérdésem lenn: Láttál már igazi EV-t közelről? Esetleg fogtad a kormányát pár száz kilóméteren keresztül? Ja és a Nissan Leaf vagy Dacia Spring nem ér!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy nagy lótuszt 🤣
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebben biztos vagyok :D :D :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valójában ezek után, hogy rálapátoltad ezzel a szar cikkel a saját fejedre a fekáliát, nem is igazán lehetne más jellegű kérdésed, mint ilyen. :D
Kellemetlen amit a cikk ír?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért nem válaszolsz? Kellemetlen, hogy kiderül nincs személyes rossz tapasztalatod?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert terelsz. Én meg vagyok olyan rutinos, hogy nem megyek bele a játékodba. Az általad hozott téma még mindig címszavakban:
- félkész
- Toyotától várják
- miért nincs, mikor lesz
- mekkora penetrációja van
Ezeket a dolgokat kellene megvitatnunk, ha már idehoztad őket.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én meg vagyok olyan rutinos, hogy nem megyek bele a játékodba.
Dehogynem. Már régen belementél. Ezt a témát neked gründoltam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Összekevered te is (meg Friczy haverod is) a HUP-ozok for profit a "belementél"-be. Persze, ma délután kettőig szívesen belemegyek neked bármibe, mert úgyis itt kell ülnöm a gép előtt.
Szóval, mi a helyzet a félkész izékkel?
neked
Nekem? Én azt figyeltem meg, hogy nélkülem is szépen pörögnek. Amikor látom, hogy kezdenek leülni (mint ez is), akkor dobok rá nektek valamit, amin elpörögtök megint pár napig :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az hogy maszatolsz erősíti az elméletem: üres frázisokat puffogtatsz, anélkül hogy lenne valódi mondainivalód!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En mar az internet elott is vezettem Lotust, DOS alatt szepen futott, csak remlik, hogy kellett hozza valami extra program, abbol kellett inditani, de mar lovesem sincs, mi volt az. Szoval ja, a Lotus nalunk is nepszeru volt, problema egy szal se. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem a "benyáshoz" nem kellett semmi extra, az "evéshez"* kellett DOS extender, de lehet, hogy tévedek...
* - ez már így marad...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En komolyan megvennek egy ketuleses hybrid Elise-t, ha letezne. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És létezik...😂
Úgy hívják, Tesla Roadster....a lotusra épül és a Lotus is gyártotta 2012-ig
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tesla_Roadster_(first_generation)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Első sorozatban gyártott EV volt, egy akkor kis startup cégtől. Arra volt jó, hogy népszerűsítse a technológiát (emlékezünk, akkoriban a Toyota Prius volt a legmenőbb kocsi Kaliforniában, a takarékossága miatt!) és kellett a feltűnés a 3,5mp-s 100-ra gyorsulás al, hogy befektetőket szerezzenek. Utána jött a Model S.
The Roadster was the first highway legal, serial production, all-electric car to use lithium-ion batterycells, and the first production all-electric car to travel more than 244 miles (393 km) per charge.
KB én így foglalnám össze.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy foglalod össze, ahogy szeretnéd. Ami pénzt termel, azt ritkán szántják be 4 év után. Én így foglalnám össze.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy gondolod. Azóta elemzők szerint a legnagyobb profitot termelő autógyártó lett tizen akárhány év alatt. Én elégedett lennék a sikerrel, ha az én cégem lenne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kezdesz maszatolni. Én erről az egy típusról beszéltem.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ok. Akkor beszántották 4 év után.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor még biztos nem lehetett hozzá külső hangszórós kipufogót kapni, csak speaker-t, ami menet közben azt csipogta folyamat, hogy "gay, gay, gay ..." :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem sem kellett volna 😉
Az új modell viszont elég jól néz ki, bár én nem nagyon tudnék egy sportautót elképzelni, akár még mint 2. autót se
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudnám, hogy ezek miért akarnak nagy teljesítményű ICE autókra hasonlítani.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát kb mert mint az összes ICE sportkocsi gyártó...megy a rongyrázás, hogy ki gyorsul jobban 100-ra.
A Ferrari is bejelentette már a saját EV modellét
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arról beszéltem, hogy az EV gyártók miért akarnak benzinmotor hangot kiadó EV-ket gyártani. Vagy miért jelentkezik ez igényként (erős kipufogóhang) az EV tulajoknál igényként. Múltkor is feltettem ezt a kérdést, de válasz nem nagyon jött.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja akkor félre értettem. Nincs ilyen igényem. A fingó hangú indexet sem próbáltam még ki - hogy adjak új témát neked 😅 💨
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látom próbálod elütni a kellemetlen kérdést pont ugyanolyan gagyin, mint a másik EV-rajongó. Ennyire kellemetlen erről beszélni? Azt megértem, hogy egy személyautó topikban ezt még el lehet sikálni, de amikor "Lotus" (pedigréje a versenyzés és a benzines motorsport), "2 üléses roadster" a téma, ezt nehezen lehet megkerülni, nem?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudtam, hogy EV vezetőknél van egyáltalán "kipufogó téma". Komolyan, ha sportautókról beszélünk, akkor én nem vagyok kompetens. Régen szerettem őket, néztem Forma 1-et is gyerekként, de elmúlt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó is, hogy említed az F1-et. Ott is téma volt a hang, vagyis annak hiánya. Talán van összefüggés, hogy az F1 népszerűbb mint valaha, a Formula E meg ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt se nézem. Nem a hang hiánya miatt 😉
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hajaj... Egyrészt adott volt egy jó kasztni, amit manufakturális léptékben elektromossá alakítottak, mint kezdő modell. Másrészt a beszántás azért volt, mert a Lotussal lejárt a szerződés (lásd wikipédia), és jött a második generáció. Mint minden autótípus, minden gyártónál, átesik megújuláson. Most már egészen máshol jár a Tesla, mint egy manufaktúra. Az hogy ők mondjuk keresztüllőt krumplit árulnak, és abból a csinálják a zsetont, az mint sikeres cég jellegből nem von le, hiszen ha az kell a piacnak, akkor tessék.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kipufogóhang a téma. Miért?
Talan, mert valaki felhozta. Hogy miert hozta fel, azt majd kideriti a lelekbuvara.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az nem negyuleses?
Meg nem BEV?
Nekem hybrid kell es ketuleses.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
EV, 2 ülés. Nézz már rá a linkre, ha már kikerestem neked...😉
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lenyeg nincs belsoegesuje (nem hybrid), csak aksija. De az ulesek szamat beneztem. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennek még szép a műszerfala is, nem hivalkodó a középkonzol, normális benne a kormány.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni