Microsoft (Office) 365 többszörös email fiók beállítása

Üdvözlet!

Érdeklődnék Microsoft (Office) 365-ös guruktól, hogy van-e esetlegesen lehetőség arra, hogy a web-es (outlook.office.com) be lehet-e esetlegesen állítani több fiókot, hogy párhuzamosan lehessen használni őket (mint a gmail-nél). Az Outlook kliensen van ilyen lehetőség, de mi a web-es lehetőséget (ha van persze) szeretnénk használni.

Frissítés!

Az is szuper megoldás lenne, ha át lehetne irányítani a leveleket (pl: xyz@example.com --> zyx@emample.com), és egy fiókba belépve lehetne látni több email fiók leveleit.

Nagyon köszönöm a segítséget!

Hozzászólások

Szerkesztve: 2022. 07. 27., sze – 08:37

igen van rá mód, de a felhasználónak jogosultsággal kell rendelkeznie a postafiók felett, ami az admin centeren keresztül kell beállítani:

Access another person's mailbox (microsoft.com)

Van forward is, de lehet, hogy érdemes lenne inkább alias-nak hozzá adni a címet egy postafiókhoz (vagy egy shared mailboxra tenni ezeket a címeket és az megosztani a felhasználóval)

Workaround: létrehozol minden címhez egy-egy user profile-t a böngészőben és így mindegyiket külön ablakban indítva nézegeted.

https://eVIR.hu
Elektronikus Vállalatirányítási Információs Rendszer

Már nem emlékszem konkrétan az okára, de valami nem működött ilyen módon ott, ahol annó nagyon akarták. Talán mintha a shared mailbox-al kapcsolatos dolog lett volna, de passz, csak arra emlékszem, hogy külön ablakokban bejelentkezve tökéletesen működött ami előtte nem. De azért is írtam, hogy workaround és nem solution :)

https://eVIR.hu
Elektronikus Vállalatirányítási Információs Rendszer

Szerkesztve: 2022. 07. 27., sze – 17:59

Duplicate