Passat-ból most mi a latest&greatest, a B8 generáció? Az 2014-ben jelent meg, azóta fut mindenféle változtatás, féjszlift nélkül? 2019 dec/2020 elején jött ki belőle valami újabb, de semmit nem találok róla konkrét leírást. Kereskedő mondta nekem tavaly (2021) októberben, h. mostazonnal kéne rendelnem, mert 1 hét múlva már nem lehet semmire leadni rendelést, és 2 hét múlva állnak át a 2022-es új modellre ebből a fajtából.
Ehhez képest tegnap összeraktam konfigurátorban ugyanazt a felszereltséget ugyanazzal a típussal, és bitre ugyanazt a modellkódot dobta ki a végén a konfigurátor, mint a 7 hónapja általa adott árajánlatban szerepel:
CB533ZBT
Passat Variant Business 2.0 TDI DSG Gázolaj / 2.0 l / 110 kW / (150 LE) / DSG váltó 7 fokozatú Tüzelőanyag-fogyasztás 4,9 l/100km Szén-dioxid-kibocsátás: 127 g/km
Hazudott a díler (time pressure, csak hogy azonnali vásárlásra sarkalljon), v. én nem értem mivan?
- 105 megtekintés
Hozzászólások
Nem mindegy, hogy B8-at vagy B9-et nem tudnak legyártani? :) Passatra nem tudom, mit vállalnak, de Octavia-ra jelenleg minimum 104 hét a várakozási idő :)
1., lehet, hogy hazudott, hogy vásárlásra ösztönözzön
2., nem hazudott, hanem mégsem álltak át új modell gyártására, mert még az eddigi rendeléseket sem tudták kielégíteni
3., bármi egyéb
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2 perc guglizással kiderítettem, hogy nem jött ki még a B9, 2023-ra várható. Simán lehet hogy a Covid miatt, de akár bármi más miatt is csúszik a bevezetése.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt én is tudom h. nincs B9. Írtam is fent, hogy B8-nál áll még mindig.
Az meg h. lett-e volna 2021 novembertől B9 vagy bármi update, azonnal benne lett volna a hírekben ha mégsem, igaz?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Addig örülj, ameddig a B8-as Passzátszél fúj, mert amennyire elfuserálták a fócvágennél az újabb modelleket, valószínűleg a B9 is nagy visszalépés lesz felhasználói élmény és használhatóság terén.
Nézz meg egymás mellett egy 7-es és egy 8-as Golfot például. A Golf 7 belseje (a kategóriájában) maga volt a szinte tökéletes ergonómia, jó kezelhetőséggel, igényes anyagokkal. A Golf 8 és társai behozták ezeket a förtelmes érintőgombokat, tapizós csúszka-emulátorokat, bizonytalan működésű, lassú szoftvereket, fényes felületeket, olcsósított anyaghasználatot, stb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azóta olvastam review-t a B9-ről (talán 6 hónapja jött ki idehaza), és nem lett egyértelműen jobb mint a B8.5.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni