# környezet:
- ESET Endpoint Security Business Edition
- MS Outlook: 2016 és 2019 vegyesen
- Op. rendszer: Win 7 és Win 10 vegyesen
- Office 365
# probléma minden gépnél:
Vírusirtó telepítése után 1 - 2 napon belül nem tudja az Outlook letölteni az e-maileket.
Üzenet: "Hierarchia szinkronizálása" és ez marad a végtelenségig.
# amit próbáltam:
- Outlook ESET bővítény: tiltása, törlése
- ESET: védelem modulonkét (e-mail, spam, tűzfal) majd teljes kikapcsolása
- ESET: törlése
- Outlook: *.ost törlése, profil törlése, psd javítása, fiók újra felvétele
# nyitottam hibajegyet:
- ESET-nél és Microsoft-nál is
De sajnos egyik sem segített! :-[
Mivel kéne még próbálkoznom?
Köszi! :-]
# megoldás: Outlook lokális szinkronizálás kikapcsolása, azóta minden oké!
- 428 megtekintés
Hozzászólások
Mivel kéne még próbálkoznom?
Kaspersky-vel
(Ez egy indirekt feliratkozás. Nekem is van pár tucat O365 + Nod, nem tapasztaltam hasonlót, de érdekel, lesz -e megoldás)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi, de nem opció!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van az az eset, amikor igen... :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na ez miért lett dupla...?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálunk is volt hasonló gond, de telefonon hívd őket az ESET-nél. TeamVieweren keresztül belépnek és javítják.
Laca
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Beszéltem velük, hétfőn megnézik a gépeket, köszi!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az elmúlt hétben jó pár megkeresés érkezett a Thunderbird Supporthoz is hasonló problémákkal. És túlnyomó többségben a NOD32-vel volt baj, valamit nagyon elbénázhattak a közelmúltban :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hétfő óta kb 10 ügyfél keresett ezen okból, a nod32 "e-mail védelem" kikapcsolása, majd gép restart oldotta csak meg (van akinél reinstall). Csak a kikapcsolás nem volt elég soha, a restart mindig kellett
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi szépen, végigjátszottuk, de sajnos nem segített!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ajaj, köszi ez nem vidám! :-[
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ki kell kapcsolni az email protectiont. Csak a szopás van vele. Aviránál dettó. És valszeg minden más cuccal is, random hibák, küldési problémák, vagy egyszerűen nem tud a kliens kapcsolódni vagy folyamatosan rossz jelszóra panaszkodik.
Az a baj, hogy nincs már olyan, hogy csak víruskereső, mindegyik ilyen komplett "Endpoint Protection", ami napi üzemeltetésben hátrány és egyáltalán nem előny.
"Sose a gép a hülye."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi, kikapcsoltuk! :-]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Endpoint Security helyett esetleg megpróbálni az ESET Endpoint Antivirus -t azaz a "sima" verziót ? Hátha azzal kevesebb a szívás. (persze a vállalati oldalról letöltve, vagy ha van ERA központi cucc, akkor azzal a sima endpoint antivirus csomagot megcsináltatni)
Lefele tuti van "átjárhatóság" vállalati licenszel is, mmint Endpoint Security helyett csak a sima "Antivirus".
Mi annó kidobtuk a "security*" részt Akkor talán még ESET Smart Security néven "futott" vagy mi a tök, tűzfal, minden is volt benne, de csak a baj volt vele + drágább is volt.
Áttértünk a sima verzióra azokkal nem volt ilyen gondunk egyelőre. Bár alapvetően POP3 fiókokról van szó. ~300+ gépes környezet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi a tippet! :-]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni