- harlequin blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Szép munka! Bár én lehet félnék a minden tendert is megnyerő 'háverok' bosszújától. Így rendesen belekakkantottak valaki(k) palacsintájába.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amúgy van valami akadálya annak, hogy az EU nem támogat egy nyitott, opensource rendszert a parkolási/autópálya/tömegközlekedés díjak kezelésére?
Ennyire eltérőek lennének országonként az igények?
Vagy legalább kötelezően legyen opensource, ha valaki közpénzből fejleszt egyet, hogy mások tovább tudják fejleszteni/testre tudják szabni maguknak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van. Valamilyen formában olcsóbb lesz. Képzeld el, az EU -n belül készítenek egy nyilt forrású platformot erre, világos API -val, dokumentációval és kötelező jelleggel. Azon egy cég fog nyerni, max egy konzorcium, nem pedig országonként egy :D
Vagy: olyan emberek dontenenek errol, akik kiagyaltak a GDPR -t, magyarul, akiknek nemcsak az IT-ra nincs rálátásuk, de a seggük kitörlésére is alkalmatlanok.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://en.wikipedia.org/wiki/General_Data_Protection_Regulation#Timeli…
Beszéltél a magyar európai parlamenti képviselőkkel? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Ennyire eltérőek lennének országonként az igények?"
Igen, ez egy nagyon szabályozott terület. Elég körbenézni 1-2 országnyi körben, hogy hányfajta útdíjrendszer létezik (kapus nem kapus leolvasós rendszámos matricás, ilyen-olyan díjak és büntetések, csak a külföldi fizet, csak az X tonna feletti teherautó fizet, de csak ezen az úton... sőt Magyarországon a teherforgalom ott is fizet, ahol a személyautó nem - végtelen a lista).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az EU olyan dolgokat támogat amiknek gazdaságélénkítő hatása van, tehát történik pénzmozgás, minél több annál jobb!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amúgy van valami akadálya annak, hogy az EU nem támogat egy nyitott, opensource rendszert a parkolási/autópálya/tömegközlekedés díjak kezelésére?
Ahany orszag, annyi fele utdij. :)
Nelunk e-matrica, mashol papir, megint mashol penzbedobos kapu. Meg lehetne oldani, de code change helyett law change az elso lepes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Karácsonynak kéne írni, hogy itt kalákába' összeálló programozók ingyen kódolnának neki mindent is. Az a baj, hogy nálunk azért nem tudom elképzelni, hogy ilyen működne, mert itt civilek nem, csak álcivilek vannak.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"mert itt civilek nem, csak álcivilek vannak."
Aham.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fun-fact: Nálunk 36 milliárdért, 2,5 hónap alatt alakította ki egy 21 fős kisvállalkozás az útdíjfizetési rendszert és üzemelteti 1 milliárd/hó körüli összegért. A cég a nemzetbiztonsági kockázat miatt titkosított pályázattal, meghívásos rendszerben, közbeszerzés nélkül nyerte el a tendert.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni