Sziasztok !
Van egy kisebb cég akik - mivel nincs weboldaluk és levelezőrendszerük stb. gmail-t használnak x éve. A szóban forgó gmail-es email tulajdonképpen a cég fő email-je több helyről is használják. Nemrég azt vették észre, hogy x dátum előtti emailjeik eltűntek. Nincsenek a spam,archív,törölt stb mappában hanem egyszerűen eltűntek. Természetesen eddig böngészőből használták a levelezést, nem volt sehol sem telepítve egy levelezőprogram ahonnan még esetleg elő lehetne bányászni a leveleket.
Annyi kiderült, hogy a felhasznált tárhelyük is jóval kisebb mint előtte, de messze nem érték el a gmail levelezére használt keretét.
Próbáltam supportot találni de a megadott email címekre küldött levelek vagy visszapattannak vagy nincs válasz.
Ebben tud valaki segíteni ?
Előre is köszi !
- 2183 megtekintés
Hozzászólások
Megkerestem a saját Google számlámat és 690Ft / 100GB min 3 féle elérhetőség van rajta.
Csevegő 2-3 perc, email 24 óra, telefon 2-3 perc de ezek mind a fiókomból érhetőek el.
Elvileg angol nyelven, de ha Dublinból felhívnak akkor az ügyintéző frankón magyar.
Esetleg apps-help@google.com (ez is szerepel a számlán)
Céges levelezésre is van lehetőség, saját domain / fiókok (ennek az árát nem tudom).
Legutóbbi fióktevékenység: Részletek - ismeretlen IP?
2 lépcsős azonosítás, több millió gmailes jelszó került ki a netre.
"ha valakire rá kiabálunk, hogy rendszergazda akkor az is - szerződés, fizetés csak az átkos időkben kellett"
és 100 éve még boszorkányt is égettek
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez mi? Csevegő 2-3 perc? Segítség és reklám, tájékoztatás és nem tudom, mi még?
READY.
▓
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Segítség kérése chet-en, az idő a kapcsolatfelvétel idejét jelenti.
"ha valakire rá kiabálunk, hogy rendszergazda akkor az is - szerződés, fizetés csak az átkos időkben kellett"
és 100 éve még boszorkányt is égettek
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem itt sima @gmail.com-ról van szó, nem G Suite-ról. De majd a kérdező megmondja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tipp 1: beállítottak egy X éves retention policyt, ami annál régebb, kuka.
Tipp 2: beszinkronizáltak valami bugos IMAP klienssel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálam be van állítva, hogy az IMAP kliens törölje, Inbox-ban nem is látom őket a webes felületükön, de "All Mail" alatt ott van minden szépen...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos èn is hasonloan jártam, igaz ingyenes fiókkal, 2019 elejèröl kicsit több mint 1 hónapnyi levelezèsem eltünt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sima gmail.com email címről van szó nem céges sajnos....
Az All Mailban sincsenek meg, ezt nem írtam az elején.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg kellene érteni végre, az ingyenes szolgáltatóknak nem érdeke a felhasználók egyéni érdekeinek képviselete., mert cégszerűen működő vállalkozás elsősorban saját érdekeit képviseli, - ha nem így lenne, már rég csődbe ment volna. (Tételezzük fel, hogy bizonyos esetekben a felhasználói szándék az "e-mail"-es kommunikáció "örökre" történő megőrzése.) - Az "ingyenest" egyetlen szándék vezérli, - azaz emiatt szolgáltat jóarcúan, - hogy pénzt kereshessen az idealista, öröklétről ábrándozó felhasználók által ilyen szolgáltatóknál betárolt levelek tartalmának feldolgozásával, annak eredményeinek piacra dobásával. (Ha rajtuk egyszer a pénzét megkereste, továbbiakban miért is tárolna számára értéktelen hulladékot a saját költségén..?)
Főként, ha pénzkeresési szándékkal, vevőkkel tartunk ilyen fiókokon kapcsolatot, gondoskodni kell a levelezés kliens programon keresztül történő kezeléséről, és a rendszeres mentésről.
(Nézem most magamnál, jelenleg összesen 43800 levél van betározva, a magyarországi internetes szolgáltatás elejétől megvan minden, a kezdeti Win95 OE-n intézett levelektől, (Bocs, Win311-től, akkor még Pegazus Mail,) :) - a közben változó kliensek között konvertálással. - És minden folyamatosan mentve. - Nem ördöngösség, csak egy kis odafigyelés. :) )
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Nem ördöngösség, csak egy kis odafigyelés"
Sajnos a nagy átlagnak ördöngösség – ja, és hát az pénzbe (időbe, bármibe) kerül!
A minap belefutottam egy olyanba, hogy a t. user hely hiányában fogta, szétcsapta a RAID tükröt a Windows alatt, mert betelt, de így hirtelen „felszabadult” 2 TB. Három nappal később elszállt a „régi” diszk…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
RAID szétszedés önmagában nem bűn, hiszen a RAID nem backup.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Próbáltam supportot találni de a megadott email címekre küldött levelek vagy visszapattannak vagy nincs válasz
Ingyenesre nincs support. A hianyzo leveleknek ha csak nincs meg valakinek "veletlenul" letoltve annyi...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez csak egy ismerős cége, ők nem foglalkoztak vele kb 2012 óta nem volt gondjuk, most van.
Tisztában vagyok vele, hogy egy cégnek hogyan kellene kezelnie a levelezését.
Azért köszi !
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni