gmail levelek eltűntek

Sziasztok !

Van egy kisebb cég akik - mivel nincs weboldaluk és levelezőrendszerük stb. gmail-t használnak x éve. A szóban forgó gmail-es email tulajdonképpen a cég fő email-je több helyről is használják. Nemrég azt vették észre, hogy x dátum előtti emailjeik eltűntek. Nincsenek a spam,archív,törölt stb mappában hanem egyszerűen eltűntek. Természetesen eddig böngészőből használták a levelezést, nem volt sehol sem telepítve egy levelezőprogram ahonnan még esetleg elő lehetne bányászni a leveleket.

Annyi kiderült, hogy a felhasznált tárhelyük is jóval kisebb mint előtte, de messze nem érték el a gmail levelezére használt keretét.

Próbáltam supportot találni de a megadott email címekre küldött levelek vagy visszapattannak vagy nincs válasz.

Ebben tud valaki segíteni ?

Előre is köszi !

Hozzászólások

Szerkesztve: 2019. 11. 11., h - 21:33

Megkerestem a saját Google számlámat és 690Ft / 100GB min 3 féle elérhetőség van rajta.

Csevegő 2-3 perc, email 24 óra, telefon 2-3 perc de ezek mind a fiókomból érhetőek el.

Elvileg angol nyelven, de ha Dublinból felhívnak akkor az ügyintéző frankón magyar.

Esetleg apps-help@google.com (ez is szerepel a számlán)

Céges levelezésre is van lehetőség, saját domain / fiókok (ennek az árát nem tudom).

Legutóbbi fióktevékenység: Részletek - ismeretlen IP?

2 lépcsős azonosítás, több millió gmailes jelszó került ki a netre.

Tipp 1: beállítottak egy X éves retention policyt, ami annál régebb, kuka.

Tipp 2: beszinkronizáltak valami bugos IMAP klienssel.

Sajnos èn is hasonloan jártam, igaz ingyenes fiókkal, 2019 elejèröl kicsit több mint 1 hónapnyi levelezèsem eltünt.

Szerkesztve: 2019. 11. 12., k - 08:03

Sima gmail.com email címről van szó nem céges sajnos....

Az All Mailban sincsenek meg, ezt nem írtam az elején.

Szerkesztve: 2019. 11. 12., k - 08:57

Meg kellene érteni végre, az ingyenes szolgáltatóknak nem érdeke a felhasználók egyéni érdekeinek képviselete., mert cégszerűen működő vállalkozás elsősorban saját érdekeit képviseli, - ha nem így lenne, már rég csődbe ment volna. (Tételezzük fel, hogy bizonyos esetekben a felhasználói szándék az "e-mail"-es kommunikáció "örökre" történő megőrzése.) - Az "ingyenest" egyetlen szándék vezérli, - azaz emiatt szolgáltat jóarcúan, - hogy pénzt kereshessen az idealista, öröklétről ábrándozó felhasználók által ilyen szolgáltatóknál betárolt levelek tartalmának feldolgozásával, annak eredményeinek piacra dobásával. (Ha rajtuk egyszer a pénzét megkereste, továbbiakban miért is tárolna számára értéktelen hulladékot a saját költségén..?)

Főként, ha pénzkeresési szándékkal, vevőkkel tartunk ilyen fiókokon kapcsolatot, gondoskodni kell a levelezés kliens programon keresztül történő kezeléséről, és a rendszeres mentésről.

(Nézem most magamnál, jelenleg összesen 43800 levél van betározva, a magyarországi internetes szolgáltatás elejétől megvan minden, a kezdeti Win95 OE-n intézett levelektől, (Bocs, Win311-től, akkor még Pegazus Mail,) :) - a közben változó kliensek között konvertálással. - És minden folyamatosan mentve. - Nem ördöngösség, csak egy kis odafigyelés. :) )

"Nem ördöngösség, csak egy kis odafigyelés"

Sajnos a nagy átlagnak ördöngösség – ja, és hát az pénzbe (időbe, bármibe) kerül!

A minap belefutottam egy olyanba, hogy a t. user hely hiányában fogta, szétcsapta a RAID tükröt a Windows alatt, mert betelt, de így hirtelen „felszabadult” 2 TB. Három nappal később elszállt a „régi” diszk…

Próbáltam supportot találni de a megadott email címekre küldött levelek vagy visszapattannak vagy nincs válasz

Ingyenesre nincs support. A hianyzo leveleknek ha csak nincs meg valakinek "veletlenul" letoltve annyi...

Ez csak egy ismerős cége, ők nem foglalkoztak vele kb 2012 óta nem volt gondjuk, most van. 

Tisztában vagyok vele, hogy egy cégnek  hogyan kellene kezelnie a levelezését.

Azért köszi !