Facebook hirdetések célzása

 ( Charybdis | 2019. február 18., hétfő - 23:20 )

Azt nem értem, hogyan élhet meg a Facebook ebből a kiváló hirdetési rendszeréből. Legjobban úgy lehetne célozni embereket a Facebookon, hogy az alapján szűröm őket, hogy egészen pontosan melyik Facebook oldalakat lájkolták, és/vagy melyik csoportokban vannak benne. Na, ilyet pont nem lehet. Lehet szűrni nem, lakóhely, életkor, érdeklődési kör stb. alapján. Mondjuk az érdeklődési kört nem mondja meg, hogy mi alapján állítja össze. Nagyon sokan nem adnak meg magukról minden adatot, viszont az elárulja az érdeklődési köreiket, hogy melyik oldalt lájkolják és melyik csoportokban aktívak. Tegyük fel, hogy valaki baba-dolgokat hirdetne Facebookon. Nyilván legjobb célzás az lenne, hogy baba-mama Facebook csoportokban aktívakra szűrne, utána esetleg még lakóhely alapján. És/vagy olyanokra, akik pontosan ilyen témájú oldalakat lájkoltak. Na ezt pont nem lehet, helyette érdeklődési kört lehet megadni, ami alapján nem lehet belőni rendesen a célcsoportot. Az a rejtély számomra, hogy ebből a szarból a Facebook hogy tud megélni, miért nem csinálnak végre egy rendes hirdetési rendszert?

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Pont ezért ilyen, hogy a lehetőség szerinti legkevesebb mérhető pont legyen. :)


No rainbow, no sugar

+1

El kell engedni, mert valóban használhatatlan..

Egyszer akartam egy állást így hirdetni az FB-n. Nem engedett kis számosságú halmazra lőni, így nem lett belőle semmi.

nyilvan nemfog engedni, az nekik nem eri meg. X penz/megtekintes az egysegar, es te 100 embernek mutatod csak meg az 100*X penz. ha viszont kenytelen vagy 10000 embernek megmutatni, annak 10k*X az ara

--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!

Plusz mivel nem tudsz elegge szurni a celcsoporton igy tizedannyira lesz hatekony ergo tobbet kell reklamoznod...

en hirdettem google-ban es facebookon is.

A facebook barmennyit allitottam be, mindig sikerult elkoltenie,de merheto eredmenyt nem produkalt.

A google hozott eredmenyt.

---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....

Azt úgy lehet, hogy keresel álláskeresős Facebook csoportokat, és azokra hirdetsz, akik ezekben a konkrét csoportokban aktívak voltak vagy meglátogatták adott csoportot az utóbbi 2 hétben. Ja, de így pont nem lehet megcélozni a hirdetést, szóval nem lehet.

Jaja, ezekre a csoportokra tenyleg megeri szurni, a fele kb MLM "lehetosegek", a masik fele omlesztve minden, a takaritotol az orvoson at a programozoig.

Sokkal egyszerubb, mint beirni erdeklodesi kornek a kiskutyakat, es nezni, ahogy dol a love az 1% felajanlasokbol a menhelynek - based on a true story.

Nekem magyarul nem is jön ki semmi sok szóra, hiába írom be mint érdeklődési kört. Viszont van sok csoport, oldal, amire tudnék célozni, de ezt meg nem engedi. Szerintem gáz, hogy ennyire limitált a dolog.

Meg hát lehetne még fejleszteni ezt a dolgot, indíthatna a Facebook egy saját internetes keresőt, mint a Google. Nem hiszem, hogy ne lenne rá pénzük és szakértelmük. És akkor a Facebook keresősávba beírva egy szót tudna keresni interneten is. Ezzel létrejönne a világ leghatékonyabb hirdetési felülete: lehetne szűrni kulcsszavakra, és egyszerre demográfiára is, vagy csak külön-külön.

Nem ez volt a célom. Olyan állásajánlat lett volna ami lokálisan a nem munkakeresokre célzott volna. Ugyanis kB 20℅ az adott átlag feletti jövedelem lett volna amiért már olyanok is váltanak akik közel laknak és nem keresnek állást.