- tomsolo blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1864 megtekintés
Hozzászólások
3+ éve használom így.
Előnyök:
- kisimultabb homlok
- kevesebb stressz
- csendesebb munkakörnyezetből adódó jobb fókusz
- stb.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A masodik es harmadik ponttal teljes mertekben egyetertek. :)
Udv.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez olyan, mint spam-nek jelölni hírleveleket leiratkozás helyett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szinkron kommunikációra a személyes beszélgetés való, minden mást érdemes aszinkron módban megoldani
--
Live free, or I f'ing kill you.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Spanyolviasz ?
Evekig magamnal sem hordtam, otthon figyelt mint egy vezetekes, aztan megneztem ha ugy gondoltam, hogy keresett valaki.
Nem szoktam lehalkitani, hagyom hagy csorogjon. Nem szoktak erteni miert nem erdekel.
- O hivott. Neki fontos. Nekem most mas fontos. Nincs kozos metszete a halmazainknak. Unatkozom visszahivom, de inkabb nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Nem szoktam lehalkitani, hagyom hagy csorogjon. Nem szoktak erteni miert nem erdekel."
Ez viszont zavarhat másokat. Főleg egy közös irodában.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
miert nem sporolsz tobbet? add el a telefonod! :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem elromlott az OnePlus 3 kapcsolója, azóta folyamatosan néma. Érdekes módon pl. az ébresztés működik.
Tisztább, szárazabb érzés, a hívásokat pedig így is érzékelem mert az okosóra is jelzi a karomon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én ha így használnám a telefont, akkor állandó nézegetném, hogy keresett-e valaki. Így meg nem kell.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erre való a telón a led. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyre kevesebb, jelenleg kapható telefonon van már értesítési led. Nekem már nem is emlékszem mukor volt az enyémen.
--
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sosem vennék olyat, amin nincs led (RGB led a legjobb, a szín plusz információ). Pont arra jó, hogy ne kelljen a telefont állandóan csekkolni, a fontos értesítések(ahogy te magadnak konfigurálod) diszkréten villognak. A színből azt is tudod melyik app vagy melyik kontakt villog. A mostani telómon egyszínű a led, nem nagyon szeretem, mert nem tudom, hogy épp egy huszadrangú email miatt villog, vagy mondjuk egy családtag hívott valami fontos dolog miatt, tehát fel kell oldani, meg kell nézni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy írtam, talán van néhány típus amin van LED. Azoknak meg van olyan hiányosságuk, ami miatt pedig másnál kiesnek a képből. Nem jó trend, de hát ez van az emberek a pénztárcájukkal szavaznak.
--
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Főnököd nincs ugye? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egyszemelyes pistike bt (+anya, mint kultag), ahol az ugyfelek a penzbehajtasiszamlazasi utan csak problemanak vannak... :-)
--
"dolgozni mar reg nem akarok" - HZuid_7086 'iddqd' zoli berserk mode-ba kapcsol
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy csak nem telefonos ügyfélszolgálat és az elsődleges bejelentési forma az a ticketing rendszer + e-mail.
Feldolgozás pedig nem érkezési (telefonálás) sorrendben, hanem prioritás szerint.
Ha beszélgetni szeretne, hívja az ügyfélszolgálatot. Az azért van.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
vagy vezetoi utasitas...
Mivel nem a helpdesk vagy es nem user support es nem az a priority a "panaszfelvetelre" hanem ticketet adjon be, + ha fel is veszed es elsirja magat akkor sem kell foglalkozni vele, ha nincs ticket.
Minden madarnak kiment a vezetoi notice, hogy nincs telefonos bejelentes csak helpdeskre es ticketen.
Mennyire egyszeru ha nem kell "mindent is" csinalni.
Rajottek, hogy Xk HuF mernoki oradijon te nem fogsz julikanak udvarolni patrocsere cimen... es forditva sem.
Milyen genyok, nem ?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pontosan így van ez nálunk is. Amikor valaki pedig bepróbálkozik a telefonon, azt szépen - vezetői utasítással a zsebemben - elhajtom szépen a megfelelő irányba.
Régi korokban nevelkedettek - aki megszokták, hogy valami bajuk van, akkor egyből a telefon végén rángatnak valaki - be is szoktak futni ebbe a pélóerdőbe nyitott szájjal.
Aztán csodálkoznak.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mikor meg allandos voltam volt egy kivetel:
amikor 1-2 perc alatt meg tudtam csinalni valamit (1 sor torlese/atirasa db-bol, uj admin addolasa olyan privilegiumokkal, amikhez csak devek fertek, stb.).
Ezekrol en kertem hatarozottan, hogy ne legyen ticket (chatuzi eleg). Mert fog a faszom egy 1 perces feladattal 10 percen at ticketet adminisztralni.
Ellenben chaten irtam sokszor, hogy "ez bonyolultabb, adj fel ticketet" rendszeresen, es 10-20 sec eleg volt megindokolni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is így használom a telefonomat már évek óta.
Annyi különbséggel, hogy mindenhova magammal viszem (nem tudom miért), de mindig a kocsiban hagyom! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
na de wow szezonban mindig a kocsiban hagyod, es az akkut is kiveszed belole. A telefonbol is...
--
"dolgozni mar reg nem akarok" - HZuid_7086 'iddqd' zoli berserk mode-ba kapcsol
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor szoktam ra amikor meg az ELMU-nel dolgoztam es az en szamomat szetpostaztak kb 3 keruletben fogyasztasmero hitelesitessel kapcsolatban, hat helpdeskeskent nem volt annyi bejovo hivasom mint akkor pedig ultem anno meg az 1234 mogott is :D. Azota is ha csengohangot hallok kiraz a hideg...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mostanában halk rezgőre van állítva a telefonom. Ha megbeszélésre megyek, nem viszem magammal, a fiókomban hagyom. Ritkán keresnek. Ha észreveszem és ráérek, felveszem. Elég halk, diszkrét így ahhoz, hogy akkor sem zavar másokat, ha nem vagyok mellette és hívnak.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni