Elnémított telefon

Lassan 3 hónapja használom így, teljesen lenémítva - rezgés sincsen. Ha épp nincs kézben akkor vagy visszahívom (vagy sms) egyébként nem foglalkozok vele.
Eddigi tapasztalatok:
- az ügyfelek egyre gyakrabban használják az emailt
- vagy az smst
- az adott problémák sokkal tömörebben megfogalmazva érkeznek (gondolom senki nem szeret írni)
- a feleségemnek csökkent a számlája :)

Post Scriptum
- - - - - - - - - -

Mivel nincsen kedvem minden értelmi fogyatékos HUPunak külön válaszolni, pár megjegyzés következik, hogy fény gyúljon ott is ahol egyébként nem lehet:

  • nincs egyszemélyes BT-m (pláne nem olyan ahol anyám a kültag, mivel már meghalt),
  • ettől függetlenül nem vagyok alkalmazott (kemény feladvány lehet milyen vállalkozási formák jöhetnek még szóba, mi?)
  • az ügyfeleim vegyesen külföldiek és magyarok, előbbiek hozzánk képest eltérő időzónában élnek – bár ezt némelyik magyarról is el tudom mondani :)
  • sehol nem írtam, hogy ez most a spanyolviasz, szimpla blog bejegyzés volt mit csinálok a telefonnal jelenleg
  • megértem, hogy némely itteni retardáltnak nem tetszik ez a fajta telefonálási szokás, de pro primo nem írtam, hogy ez kötelező érvényű lenne, pro secundo ők úgysem hívnának, ami – valljuk be – nem is baj :P

Hozzászólások

3+ éve használom így.

Előnyök:

- kisimultabb homlok
- kevesebb stressz
- csendesebb munkakörnyezetből adódó jobb fókusz
- stb.

--
trey @ gépház

Ez olyan, mint spam-nek jelölni hírleveleket leiratkozás helyett.

szinkron kommunikációra a személyes beszélgetés való, minden mást érdemes aszinkron módban megoldani

--
Live free, or I f'ing kill you.

Spanyolviasz ?
Evekig magamnal sem hordtam, otthon figyelt mint egy vezetekes, aztan megneztem ha ugy gondoltam, hogy keresett valaki.
Nem szoktam lehalkitani, hagyom hagy csorogjon. Nem szoktak erteni miert nem erdekel.
- O hivott. Neki fontos. Nekem most mas fontos. Nincs kozos metszete a halmazainknak. Unatkozom visszahivom, de inkabb nem.

miert nem sporolsz tobbet? add el a telefonod! :D

Nekem elromlott az OnePlus 3 kapcsolója, azóta folyamatosan néma. Érdekes módon pl. az ébresztés működik.
Tisztább, szárazabb érzés, a hívásokat pedig így is érzékelem mert az okosóra is jelzi a karomon.

Én ha így használnám a telefont, akkor állandó nézegetném, hogy keresett-e valaki. Így meg nem kell.

Sosem vennék olyat, amin nincs led (RGB led a legjobb, a szín plusz információ). Pont arra jó, hogy ne kelljen a telefont állandóan csekkolni, a fontos értesítések(ahogy te magadnak konfigurálod) diszkréten villognak. A színből azt is tudod melyik app vagy melyik kontakt villog. A mostani telómon egyszínű a led, nem nagyon szeretem, mert nem tudom, hogy épp egy huszadrangú email miatt villog, vagy mondjuk egy családtag hívott valami fontos dolog miatt, tehát fel kell oldani, meg kell nézni.

vagy vezetoi utasitas...
Mivel nem a helpdesk vagy es nem user support es nem az a priority a "panaszfelvetelre" hanem ticketet adjon be, + ha fel is veszed es elsirja magat akkor sem kell foglalkozni vele, ha nincs ticket.
Minden madarnak kiment a vezetoi notice, hogy nincs telefonos bejelentes csak helpdeskre es ticketen.
Mennyire egyszeru ha nem kell "mindent is" csinalni.
Rajottek, hogy Xk HuF mernoki oradijon te nem fogsz julikanak udvarolni patrocsere cimen... es forditva sem.
Milyen genyok, nem ?

Pontosan így van ez nálunk is. Amikor valaki pedig bepróbálkozik a telefonon, azt szépen - vezetői utasítással a zsebemben - elhajtom szépen a megfelelő irányba.

Régi korokban nevelkedettek - aki megszokták, hogy valami bajuk van, akkor egyből a telefon végén rángatnak valaki - be is szoktak futni ebbe a pélóerdőbe nyitott szájjal.

Aztán csodálkoznak.

--
trey @ gépház

Mikor meg allandos voltam volt egy kivetel:

amikor 1-2 perc alatt meg tudtam csinalni valamit (1 sor torlese/atirasa db-bol, uj admin addolasa olyan privilegiumokkal, amikhez csak devek fertek, stb.).

Ezekrol en kertem hatarozottan, hogy ne legyen ticket (chatuzi eleg). Mert fog a faszom egy 1 perces feladattal 10 percen at ticketet adminisztralni.

Ellenben chaten irtam sokszor, hogy "ez bonyolultabb, adj fel ticketet" rendszeresen, es 10-20 sec eleg volt megindokolni

Én is így használom a telefonomat már évek óta.
Annyi különbséggel, hogy mindenhova magammal viszem (nem tudom miért), de mindig a kocsiban hagyom! :)

Akkor szoktam ra amikor meg az ELMU-nel dolgoztam es az en szamomat szetpostaztak kb 3 keruletben fogyasztasmero hitelesitessel kapcsolatban, hat helpdeskeskent nem volt annyi bejovo hivasom mint akkor pedig ultem anno meg az 1234 mogott is :D. Azota is ha csengohangot hallok kiraz a hideg...

Mostanában halk rezgőre van állítva a telefonom. Ha megbeszélésre megyek, nem viszem magammal, a fiókomban hagyom. Ritkán keresnek. Ha észreveszem és ráérek, felveszem. Elég halk, diszkrét így ahhoz, hogy akkor sem zavar másokat, ha nem vagyok mellette és hívnak.

tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE