- carlcolt blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1555 megtekintés
Hozzászólások
Illetve hát ha már deprecated, akkor lehetne a nyílt, crossplatform Vulkan a támogatott api, és nem a Metal. De tudjuk, ami nem Microsoftos vendor lock-in, az jó vendor lock-in.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az Apple-nek ujabban semmilyen vendor lock-in nem jo vendor lock-in, kiveve sajat magat.
Sajat mobil ARM CPU melle lassan jon a sajat (kerdes x86 vagy ARM vagy mas) Mac CPU es GPU a pletykak szerint
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem is baj mostmar egy kis divergencia.
Hatha kicsit felrazza a piacot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez egesz odaig mukodne, hogy nem lenne ilyen meregdraga a fejleszto, es egy ilyen dontes miatt nem kene ennyi szart meregdragan ujraportolni.
Ez az a vilag ahol a dolgoknak egyszerubbe kene valnia eteren, nem bonyolultabba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Őszintén szólva játékok esetén ez szerintem az engine fejlesztőknek jobban fog fájni, mint a tényleges játékfejlesztőknek, ugyanis sokan most is valami kész motort használnak. OpenCL már érdekesebb kérdés.
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pár hónapja lett meg első apple termékem, és mostanában felmerült, hogy a macet is ki kéne próbálni. Hát ez a húzás megoldotta a dilemmám, kösz a linket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miutan evek ota ados a 4.1-nel ujabb OpenGL verziok tamogatasaval, ez egy sejtheto vegeredmeny volt (Sajnos).
---
Apple iMac 27"
áéíóöőúüű
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Lassan eljutunk oda, hogy a Linux + wine/dosbox/epsxe/snes9x lesz az egyetlen tamogatott retro gaming platform
Nem kell ehhez Linux, az emulátorok a többi UNIX-ot is támogatják, többek között a régi OSX-eket is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha ez deprecated, akkor gondolom van helyette masik/modernebb multiplatform 3D library. Mi lenne az?
--
Any A.I. smart enough to pass a Turing test is smart enough to know to fail it. -Ian McDonald
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem multiplatform.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jogos, az kimaradt olvasaskor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Officially Apple nem tamogatja, meg ha mukodik is rajta.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nincs.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért úgy emlékszem, hogy egy pár nevesebb video-hang editor-konverter program is támogatta már a CLI-t.
Az OpenGL-t meg a 3D modellezők, CAD programok is, - mi lesz velük MacOS-en ezután? (A Vulcan csak a játékok vonatkozásában lehetőség...)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erzesem szerint:
macOS 10.14-10-15-ben ott lesz
10.16-ban 10.17-ben "brew install libgl" regi hardveren, ujon ez az Apple altal gyartott CPU/GPU-n "nem mukodik" majd
10.18-ban meg egyszer csak megszunik mukodni a "brew install libgl" utan is minden es senki nem fog rendesen utananezni miert
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha a CAD/workstation felhasznalas minimalisan is szamitana, rendszeresen frissulne a mac pro vonal.
--
Any A.I. smart enough to pass a Turing test is smart enough to know to fail it. -Ian McDonald
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni