T-Online levél küldés

Ügyfél szeretne hírlevelet küldeni. Szolgáltató T-online üzleti, fix ip, ezen üzemeltetnek saját SMTP-t.

T-online szerint így max napi 1000 levelet tudnak kiküldeni, ennél többet nem, mert szűrik.

Ti is ennyiről tudtok? Megoldás lehet, a sendgrid vagy egyéb SMTP szolgáltatás bérlése? A helpdeskes szerint nem, mert azt is szűrik, és így külső SMTP-vel max 50db levél küldhető.

Igaz ez? Mi a megoldás?

Köszönöm a válaszokat előre is!

Hozzászólások

Szerintem ez nettó faszság.
Max ha az ő SMTP-jüket használod, akkor van az 1000-es limit. Egyébként mi közük hozá?
--
"Sose a gép a hülye."

Khm.
Üzleti DSL (jellegű) vagy üzleti bérelt vonal?

Arról van szó, h a szolgátató egyéb ügyfeleit is képes felültetni a szopórollerre az ilyen ügyfél - azzal, hogy ő azt gondolja, hogy az általa
küldött "hírlevel" mindenkinek igényére van.

Annyi köze van hozzá a szolgáltatónak, hogy ezzel védi a többi ügyfél szolgáltatását. Biztosan van olyan csomag ahol erre is kínálnak lehetőséget.
Természetesen esélyes, h ennek az ára nem 15 000Ft.

Használjon erre specializálódott rendszert... pl mailchimp.

Csatlakozom az előttem szólókhoz, reputable cégekkel küldesse ki, ne egy random ISP valami random IP tartományából.

Ez hülyeség. A Telekom által biztosított SMTP szerverre van mennyiségi kvóta, de:

a.) az 587-es portot nem szűrik, tud használni általa választott, tetszőleges külső szolgáltatót,

b.) ha lenne házon belül SMTP szervere, azt is használhatja, mert a fix IP-s ügyfeleknek (ADSL-en is!) kikapcsoltatható a 25-ös port szűrése, ha esetleg alapból be lenne kapcsolva (régebben a fix IP-s ügyfeleknél alapból nem volt bekapcsolva, ez változhatott azóta)

Mi a különbség a hírlevél és a SPAM között?