:D :D :D
- gergov blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1807 megtekintés
Hozzászólások
Teljesen korrekt.
Egyáltalán, miért akar valaki utazni.?
Már ez gyanús..
Miért nem jó ott neki ahol van.?
--
God bless you, Captain Hindsight..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugyanezen az úton történt, hogy a Városkaputól indulva még azelőtt elaludtam, hogy a 2/A-ra felhajtottunk volna. A Shell töltőállomások környékén ébredtem fel arra, hogy a kabin szélén, az ülések alatt futó fém sáv égeti a lábam. Mivel a levegő is párás volt, hideg sem volt, felálltam, és egy elnézéskérés után tényleg udvariasan megérdeklődtem a sofőrtől, hogy biztosan kell-e a jelen helyzetben a fűtést üzemeltetni. Erre a következő választ adta, lendületből tegezve:
"Az csak optikai csalódás, nincs bekapcsolva a fűtés. Ha meleged van, nyisd ki nagyobbra a tetőn a szellőzőt."
Enyhe másnaposságom és el nem hanyagolható fáradtságom ellenére visszafojtottam egy az emberi szem által érzékelt és az infravörös elektromágneses hullámtartomány egybe nem eséséről szóló ingerült okoskodást, és megkértem a jobb egyben ülő utastársamat, hogy kézrátételes módszerrel állapítson meg valamit a fűtőtest aktuális hőmérsékletéről. Miután ő is megerősítette, hogy az bizony forró, nagy puffogással tekergetett a sofőr egy kicsit pár gombon, és láss csodát, 10 perc múlva hideg lett.
Alapvetően nem szeretek egyedül autózni, mert környezetvédelem, meg ilyenek, de a volán eddig nem győzött meg, hogy az ő szolgáltatásaikat akarjam választani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kedvencem még az az "univerzális válasz" miszerint "ha ezer embernek jó (volt) így, akkor neked is jó kell hogy legyen"..
Amúgy tudom ajánlani a Volánbusz helyett az Oszkárt, BlaBlaCar-t és egyéb sharing economy utaztatókat..
--
God bless you, Captain Hindsight..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak nem Nograd Megyei az UR is? :)
Azok a buszok/soforok neha azert alkotnak nagyokat... 6 even at jartam N.Volannal :)
--
http://szolarenergia.hu - A hálózat építést csak elkezdeni lehet, befejezni nem....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Talalt :)
En 4 evig jartam rendszeresen a Balassagyarmat - Arpad hid, kesobb Varoskapu tavot. Mit mondjak, nem hianyzik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bgyarmat(BalassaDallas) te is! kicsi a vilag :D
--
http://szolarenergia.hu - A hálózat építést csak elkezdeni lehet, befejezni nem....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Á, én már régebben is kiszúrtam a Czibulya és Társa Bt-t.
Egyébként talán tombenko is itt él. Az már 3.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi Balassagyarmati lakosok mindehol ott vagyunk mar... :)
--
http://szolarenergia.hu - A hálózat építést csak elkezdeni lehet, befejezni nem....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azok nem a rimóciak.? Én csak határőrködtem ott egy ideig
--
God bless you, Captain Hindsight..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sok buszon azert megy a futes allandoan mert kulonben felforrna a hutoviz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez ilyen kettő az egyben megoldás. Télen fűti az utasteret, nyáron hűti a motort.
Néhány BKV buszon is működik ez a zseniális megoldás. A buszsofőr pontosította a helyzetet, amikor azt hittem, hogy 30 fokban fűtenek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
meg eleve minek ment oda?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Utazz BKK-val. Sokkal jobb automata rendszereik vannak, úgy hallottam. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Legalább a jegy olcsóbb lett volna. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezen én nem örömködnék. Számomra ez azt jelenti, hogy funkcionális analfabéta vizsgálta ki a problémádat, s nem sikerült megértenie, hogy nem a jegy kiadásától, hanem az utazás megkezdésétől van értelme az érvényességi időnek, továbbá, hogy éppen azt kifogásoltad, hogy ezt rosszul kezelik. A másik lehetőség, hogy annyira hülyének próbáltak nézni, hogy magad sem érted, amit reklamálsz, de ez valahogy megint csak disszonáns, mert ha ilyen mértékű demenciában szenvednél, akkor nem tudnál reklamálni. Engem egy ilyen válasz arra sarkalna, hogy felügyeleti szervhez forduljak. Alkalmatlan a munkája elvégzésére, aki a választ adta. Ha felsőfokú végzettséggel rendelkezik, meg kell semmisíteni a diplomáját, ha érettségivel, utána kell járni, milyen körülmények között sikerült azt megszerenie.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem örömködöm, de idegeskedni sem vagyok hajlandó rajta. Ugyanis az egész helyzet nevetséges.
Egyelőre megkértem a hölgyet, akivel beszéltem, hogy járjon utána, ki találta ki ezt az indoklást, és küldje vissza neki, hogy gondolkodjon még rajta egy kicsit. Még megvárom, hogy mi lesz a válasz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem analfabéta vizsgálta ki, hanem gyorsan kerestek egy indokot arra, hogy miért nem hibásak...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak ugye hülyeség volt a válasz, hiszen más volt a kérdés, sőt, épp a jelzett hibával válaszoltak. Ez bizony funkcionális analfabétizmus. A betűket látja, de nem tudja értelmezni a leírtakat.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aki válaszolt, valószinűleg pontosan tisztában van azzal, hogy hülyeséget válaszolt. Szerintem.
Bár az OP szermpontjából mindegy :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó, csak akkor mi értelme? Magából csinált hülyét.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tippre az az "ertelme", hogy igazabol nem nagyon erdekli az egesz, de le akarja zarni a hibajegyet, hogy ne kelljen vele tovabb foglalkoznia.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze, kipipálva, de a probléma attól még ugyanaz marad.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Attól függ. Az ő problémája az, hogy dolgoznia kell vele. Ha gyorsan visszaír valamit kb 4-5 másodperc alatt, akkor két eset lehet:
- a kliens látva, hogy esélye sincs bármit megoldania, többet nem zaklatja
- a kliens reklamál, de ezzel eltoltuk a problémát jó pár héttel, és most nem kell vele foglalkozni. Majd. Valamikor. Máskor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az az ertelme, hogy talan 30 napjuk van a valaszra. bar ez mar nem annyira izgatja a kozigazgatast sem (NAV,egyeb sohivatalok).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az aktuális válaszadó nem csinált mást, csak úgy járt el, ahogy azt a "nagyjainktól" látta.
Linkeltem neked pár "kisfilmet" nem is olyan régen, azokat nézve pont ugyanezt tapasztalhatod. Esetleg még egy "Best of Kósa" segíthet a Youtube-on :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos, ez esetben nem a busztársaság a hülye, hanem sokkal egyszerűbb oka van a dolognak. Mégpedig, a "kiscsaládosok" körében, a korábban népszerű buszoszgatási szokások. Ugyanis, kezdetben a jegyeken nem volt időlimit és a sofőr sem kezelte a jegyet, csak ránézésre ellenőrizte. Ezért kialakult az a szokás, hogy rövid távolságokra (15-20km), megvették a jegyet és mikor hazaért az illető, akkor valamelyik rokon bement a városba és hazafelé "ingyé" volt az út. Ezt, adott esetben, egy nap alatt 4-5 alkalommal is eljátszották.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De ettől még logikai bukfenc, hogy az óra a jegy vásárlásától indul, nem pedig a busz indulásától.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez igy nagyon nem eletszeru..
evek ota az elorevaltott jegyeket ervenyesiti a vezeto.
ha ezt nem tettek meg akkor az az o sara nem az utazoe.
mellesleg a volanbusz vesztesegenek az elsodleges oka az volt, hogy nem fizettek meg a soforoket, ezert azok sajat zsebre dolgoztak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Két volán sofőr is van a családomban, úgyhogy a módszereket nem kell bemutatni.
Sajnos a Volánoknak van egy belső kultúrája ami nem ma alakult ki, és a cég átalakulásai során sem tűnt el. Ennek a kultúrának a része, hogy a sofőr sajátjaként kezeli a buszt és kvázi lopni megy be a céghez. Vagy az utasokat húzza le zsebbe fizettetéssel, vagy trükközik a gázolajjal, vagy feketefuvarokat vállal. És a fizetésnek ehhez kevés köze van.
A buszozós közösség ehhez a milliőhöz van szocializálódva. A déli és a keleti végeken, az átlag sofőrnek esélye nincs becsületesnek lennie, mert jó esetben csak megverik.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fejlemény:
Ma ismét hívtak, most már kaptam rendes választ.
Először arra hivatkoztak, hogy a honlapjukon a gyakran ismételt kérdések között szerepel a jegyek érvényességi ideje (kössz...), aztán elmondták, hogy a vásárlás előtt van lehetőségem valahol a programban megjelölni az érvényesség kezdetét, és ott láthatom a végét is.
Ok, belátom, ezek szerint figyelmetlen voltam. Ettől függetlenül azt gondolom, hogy egyrészt ennek az információnak szerepelnie kellene valami láthatóbb helyen is, másrészt az automata ennek ellenére sem szabadna, hogy kiadjon lendületből érvénytelen jegyet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nocsak, a Volánnál olvasnak Hupot? :) Amúgy ez árnyalja a képet, mert ezek szerint nem figyeltél a felkínált opciókra. Az viszont tény, hogy a programban lehetne egy olyan ellenőrzés, hogy az adott járat indulási idejéhez hozzáadná az út menetrend szerinti hosszát, s az így kapott idő nem lehet nagyobb annál, ami a vásárlás időpontjához adott érvényességi időablak. Ha mégis ez állna fenn, akkor kérdezzen a program, ne adja ki a jegyet, s a többi.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni