Telekom.hu

Ma láttam először az új telekom reklámot ahol fényezik magukat, hogy micsoda minőségi Internetet fognak elhozni nekünk.

Erről eszembe jutott, hogy több mint egy fél éve, de lehet már régebb óta nem tudok online ügyet intézni, mert

Az már külön poén, hogy ezt 84-en lájkolták...

Update:

Megpróbáltam belépni...

Ma már sikerült belépnem:

Ezt olvastátok már?

Mobil / Vezetékes Telefon / Vezetékes Internet / TV szolgáltatásokra vonatkozó feltételek változásai:

1. Módosítjuk az adatkezelésre vonatkozó szabályokat, amely értelmében a Szolgáltató 2015. október 1-jét követõ kedvezményes ajánlatainak igénybevételi feltételeként az Elõfizetõ hozzájárulását kérheti a személyes adatainak közvetlen üzletszerzési, tájékoztatási vagy piackutatási célra történõ felhasználásához. Az Elõfizetõ a hozzájárulását bármikor visszavonhatja, azonban ebben az esetben a
kedvezményt elveszítheti. (7. Melléklet)

Hozzászólások

Van egy olyan tippem, hogy a halozatfejlesztest nem ugyanaz a reszleg csinalja, mint az online rendszeruket. Egy ekkora cegnel nagyon valoszinu, mert mas es mas ismeret kell hozza. Ha a marketingeseket meg a nagyfonok titkarnojet beallitanak az online ugyfelszolgalat fejlesztesere, valoszinuleg lassabban lenne kesz, es rosszabb lenne az eredmeny. (persze ciki ettol fuggetlenul, de pl. UPC-nel is legendasan szar az ugyfelszolgalat, de amikor epp mukodik, akkor eleg jo a szolgaltatasuk - naluk vagyok, tapasztaltam)

--
The Bible is the longest set of Terms & Conditions ever.
So many people agree with it without knowing why.

Van aki reklámban károgja és van aki családi házas környezetben legalább 5 éve csendben húzza a GPON hálózatot.

Egyébként érdekes a technológiai ugrás. Ez többször volt már egyúttal öngól is.

Nem felejtem, hogy a '90-es évek közepén ISDN lázban égett a Deutsche Telekom. Budapesten is bizonyos kerületrészeken ISDN beruházásokba kezdett. Aztán az ezredfordulón eljött az ADSL korszaka, amely otthon az analóg vonalon a 3,5 kHz-es beszédfrekvencia felett adattal tömte a rezet. (Mellékesen az első ADSL-em 256/96 kbps volt, sokkal gyorsabb az 56 kbps-es modemnél és végre nem percdíjas és nagyon örültem neki.)

Viszont ez a technológia arra a rézre nem volt alkalmazható, ahol ISDN hálózatot vittek. Így ahol a '90-es évek HiTech-je, az ISDN megvalósult, ott pár évvel később ADSL helyett be kellett érni 64 kbps ill. dupla csatornás 128 kbps percdíjas megoldással. Hiszen ISDN-re átállított kerületrészeknél ADSL-t nem tudtak biztosítani csak betárcsázóst.

Egy szót még megér ez a mára technológiai süllyesztőbe került fogalom:
ISDN = Integrated Services Digital Network.

Ma valamelyest ugyanez a technológia-csapda üt szintén vissza. Addig nyúzták le a bőrt az ADSL-ről, amíg mások saját hálózat hiányában sokkal jobb szolgáltatást kínáló üveget húztak és terelték át az előfizetőket (panel és utána mára rengeteg családi ház). Most meg megy a reklám és a maradék türelemre intése, megtartási próbálkozások és az építkezések kezdése.

Egyébként a mobiltechnológia is ilyen: aki az EDGE után sok pénzt ölt bele normális 3G hálózat kiépítésébe, az nem szívesen cseréli ismét le az eszközparkját. Egy 3G-vel nem rendelkező szolgáltató pedig rögtön 4G-t vezet be.

A régi lakásom egy budafoki lakótelepen volt, ahova a 90-es években először húztak üvegkábelt és azon ment a telefonálás. Az adatkapcsolat is megoldható volt - természetesen - de ehhez egy másik vezérlőkártya kellett az alagsorban lévő kisközpontba. (ebbe jött az üveg és innen ment a rézkábel a lakásokba) Mivel ezt a kártyát aranyárban adták, csak valami minimális sebességgel tudott szolgáltatni a T.
Majd újra ez a terület lett a következő kisérlet helyszíne, üveg a lakásokba. És nem a már lefektetett kábeleket vették igénybe, hanem újra felbontották az utat, új kábeleket fektettek a földbe, új elosztókat alakítottak ki két emeleten. Kezdem úgy érezni, nincs olyan adatátviteli technológia, amiből minimális felfordulással lehetne átállni egy másikra.
BTW, miben különbözik az ISDN-hez használt rézkábel a telefonhoz használttól, amiért nem megy rajta az ADSL? Valószínűleg semmiben, inkább az ISDN központ és az ISDN végpontok okozhattak problémát.

Ave, Saabi.

Már régen volt, de talán nem tévedek nagyot: Amikor a Magyar Telekom (még Matávként?) elkezdte nagy erőkkel reklámozni és telepíteni az ISDN-t, akkor a Deutsche Telekom nekikezdett az ADSL reklámozásának és telepítésének.
1. Elfelejtettek szólni a magyar cég vezetőségének, hogy az ISDN már nem menő. Mivel ők nem tudták, hogy ez már a múlt, felvásároltak egy nagyobb raktárkészletet, és évekig az ISDN-t erőltették.
2. Korábban a német anyacég felvásárolt egy nagyobb raktárkészlet ISDN eszközt, és valamit kellett vele kezdeni.

-----

(&%;_98\<|{3W10Tut,P0/on&Jkj"Fg}|B/!~}|{z(8qv55sr1C/n--k**;gfe$$5a!BB]\.-

Ugyanez ment Romániában is, csak gyorsabban lecsengett. 2004 környékén már volt UPCs kábel illetve az RDS/Digi is kezdett nyomulni a többi kis szolgáltatóval optika+UTP kombóval.

A (Rom)Telekom kicsit későn robbant be az ADSL-el, meg is sz*vta jócskán. Azóta helyrejött és elég korrekt szolgáltatásokat nyújt és az ár is rendben van. Falun például nagyrészt ők szolgáltatnak immár VDSL-t.

Nekünk vagy 3 hónapja nem küldenek számlát, mondván probléma merült fel a számlázó rendszerben...

A számlázással nekem is volt problémám.
Elköltöztünk és vittük magunkkal a szolgáltatásaikat is. Aztán amikor az első számlát megkaptunk, volt ám csodálkozás, hogy miért dupla annyi a számla végösszege. Küldtem nekik rögtön egy üzenetet a távszámlán keresztül, amiben azt is megírtam, hogy addig nem fizetek be egy számlát sem, amíg nem mondják meg, hogy miért lett dupla annyi a számla. Vártam néhány hetet, semmi válasz. Közben viszont küldtek fizetési felszólítást. Írtam a telekomos emailre is, újra vártam, semmi. Múlt hétfőn válaszoltak csak.

A magyarázat az volt, hogy "Sajnálatos regisztrációs hibából adódóan a korábbi címen igénybe vett szolgáltatásokat késedelmesen szüntettük meg, ezért a szolgáltatásokat mindkét címre számláztuk"

Küldtek egy javított számlát is, amit viszont a tavszamla oldalon nem küldtek el, így retro módon fizethetem ki...

Azt is megkérdeztem azóta, hogy ugyanennek a regisztrációs hibának köszönhető-e, hogy a hűségidő is újraindult, ráadásul 2 évre? Még a korábbi címen lejárt ugyanis...

Most válaszoltak a hűségidővel kapcsolatban. Gondolom nem én vagyok az egyedüli aki szerint ha elköltözik az ember és a szolgáltatás áthelyezését kéri, akkor azt várná, hogy a hűségidő nem indul újra, de legalább tájékoztatják erről előre...

A válaszuk a következő volt (csak a címeket töröltem):

A hűségidő a szolgáltatás aktiválásától (2015.05.13) veszi kezdetét, elindulása az eljárásnak megfelelő, nem a regisztrációs hibából adódik.

Az új címen új bekötés volt szükséges, ami új szerződéskötéssel is járt a jelenlegi Magyar Telekom termékportfólió és árszabás nyomán. A korábbi címen megszüntetett szolgáltatásokkal a szerződés megszűnt, így ebben az esetben a hűségidő lejárati dátumát sem tudjuk az új szerződéshez átmenteni.

Mindez azért kellemetlen nekem, mert közben volt egy irodám is ahová szintén kellett Internet. Minden igyekezetem ellenére azon is két éves hűségidő lett mint kiderült, pedig én úgy emlékszem, hogy direkt 1 évre kértem csak, ami októberben járna le. Azóta az irodára már nincs szükségem, költözés miatt, így lemondanám az ottani netet, de nem lehet a hűségidő miatt (ill. le lehet ha fizetek 50-60ezret...) Gondoltam az otthoni neten a hűség már úgyis lejárt, akkor lemondom azt és az irodai netet költöztetem az otthoni címre...

A következő lépés akkor az lesz, hogy megpróbálom beköttetni a korábban az irodában lévő netet itthonra. Igaz, hogy így lesz kettő, de ha már úgyis fizetem, akkor legalább használjam is.