Hívószámkijelzés kampec - SPA3102 -> és/vagy Grandstream HT 503?

Fórumok

Sziasztok,

lett egy kis gondom az eddig jól működő SPA3102-vel.
Kimenő hívásoknál nincs callerID, se a SIP se a PSTN irányban.
Ezt egy két hete kezdte, akkor egy factory reset és újrakonfig után pár napig jó volt, most megint számkijelzés nélkül hív.
Két voip szolgáltatót is próbáltam, illetve a PSTN vonalat is.
Ha kihúzom a tápot (i.e. direktbe köt a relé) akkor a PSTN vonalon megint van számkijelzést.

Bármilyen ötlet hogy merre induljak? Új SPA3102 esetleg? Kb egy évig jó volt ugyanezzel a firmwarrel.

Ha újat vennék akkor gondolkozom még a Grandstream HT503 ban is (Handytone 503 a keresőnek), ezzel van valakinek tapasztalata?
Tud kezelni egy 21-es neophone számot bejövőnek és 1-2 voip accountot kimenőnek a PSTN ki/be mellett?

Hozzászólások

Úgy néz ki több ismerősömnél is fenn áll a fenti hiba kb. május 10-13 óta, az összes Betamax klónnál, szóval nem eszközhiba valószínűleg.

Valaki más is tapasztalta esetleg?

Nekem egy ügyfelem jelezte, hogy az említett készülékeknél bejövő hívásoknál nincs CLID. Mikor elkezdtem kivizsgálni volt. Így a hibajegyet lezártuk. Jövő héten csinálok egy szélesebb körű tesztet.

Sziasztok!

Én is tapasztalom a problémát a múlt hét óta. Ha esetleg valaki tudja a megfejtést jelezzen pls...
--

kincza

Na jött válasz, reménykedem :-)

Dear Customer,

Thank you for bringing this to our attention! Unfortunately we are experiencing some technical problems. We are working very hard to resolve the matter as soon as possible. The problem should be resolved very soon.
We apologize for any inconvenience caused and we thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Customer service
--

kincza

Hali,

Az ügyfélszolgálatuk összevissza mond mindenfélét, hogy az eszközömben állítsam be, stb...
Már mindent kipróbáltam, közvetlenül telefonnal csatlakoztatva a szolgáltatóhoz, bármit csinálok, nem tudom beállítani a callerid-t. Egyetlen esetben jelenik meg, ha közvetlenül a szolgáltató admin felületén direktben kiválasztok egy regisztrált számot.

Esetleg van valakinek ötlete?

--

kincza

"Egyetlen esetben jelenik meg, ha közvetlenül a szolgáltató admin felületén direktben kiválasztok egy regisztrált számot."

Az lenne a normális, visszaellenőrzik a telefonszámodat, utána azt engedélyezed a webes felületen, ezután bármilyen SIP eszközöd (akár SPA3102, akár Android kliens stb. használja a szolgáltatást azt a számot küldi ki a szolgáltató.

Na most ez eddig működött nekem, májust 9-13 óta nem. Neked működik? Milyen eszközzel, milyen számra hívsz?

nekem sem működik, csak akkor, ha a regisztrált telefonszámok közül kiválasztok egy konkrét számot a sip diszkont szolgáltató admin felületén. Egy témában járatosabb ismerősöm azt mondta, hogy nem feltétlenül a diszkont szolgáltató a hibás. Elképzelhető, hogy az a partner akivel helyileg leszerződnek a továbbításra, nem adja tovább minden esetben a callerid-t.
--

kincza