Szolgáltatói SMS spam

 ( trey | 2013. november 29., péntek - 14:08 )

Van egy eszközöm, amiben van egy prepaid-es Telenor SIM. Az eszköz nem telefon, senki sem használja telefonként, nincs is kijelzője, nem is találkozom vele. Az eszközben be van állítva, hogy a telefonszámra érkező SMS-eket továbbítsa. Azért, hogy a ____fontos____ rendszerüzenetek (úgy mint, hogy "hamarosan lejár a kártya előfizetése, meg kéne hosszabbítani stb.) átjöjjenek és arról értesüljek.

Viszont amit nem akarok, hogy a Telenor spam SMS-ei forward-olva legyenek. Egyrészt nem érdekelnek, másrészt nem azért töltöm fel a kártyát, hogy spam-eket forward-oljak.

A kérdés: le lehet valahol - mondjuk ügyfélszolgálaton - iratkozni ezekről a spam-ekről (Ismerje meg a MyLopikula és társai)? Vagy akár akarom, akár nem, ezeket kapnom kell?

Sajnos nem vagyok nagy mobiltelefonáló, nem nagyon tudom, hogy mi merre mennyi.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

A szolgáltató ugyanarról a számról küldi a spamet, mint a rendszerüzeneteket?
Ha lehet szűrni tartalomra, akkor csinálhatnál whitelistet, hogy mi az, amik átmenjenek.
Esetleg az sms szinkronizálást ki lehetne kapcsolni, ha máshonnan le tudnád kérni a fontosabb adatokat.

-----------
"Pontban 0:00-kor nem nagyon szoktak véletlen dolgok történni"

Elméletileg le lehet.
Illetve ha jól emlékszem, a szerződéskötéskor be lehet jelölni, hogy semmi ilyen üzenetet nem kérsz.
De a telenorral nagyon rég nem volt dolgom, szóval tévedés joga fenntartva.

Legegyszerűbben úgy tudod megoldani, hogy regisztrálsz az online.telenor.hu oldalon. Belépés után a titkosítási beállításoknál egyszerűen letiltod, amit akarsz.