Meg kellene oldanunk, hogy egy linux vagy win szerver idonkent felhivjon ugyfeleket es miutan felvettek beolvasson nekik egy uzenetet (pl. megrendelesek visszaigazolasa).
Avaya kozpont van, VoIP keszulekekkel, ugyhogy gondolom valami voip klienssel lehetne ezt jol megoldani.
A problemam az, hogy amikor inditok egy hivast, nem lehet tudni, mikor vettek azt fel, mivel mar maga a kicsonges (vagy az egyeb automatikus dumak, amikor pl ki van kapcsolva a hivott telefon) is hangkent jon. Biztos van erre megoldas, nem egyszer hivott mar engem automata es akkor kezdte a mondokajat amikor felvettem. Valakinek van ilyesmivel tapasztalata?
A'rpi
- 6581 megtekintés
Hozzászólások
Emlékeim szerint AT modemes hívásnál, pl.: GSM-modem, a kapcsolódás időpontja látszik. CONNECTED, vagy valami hasonlót küld.
Ha mindig egy üzenet kell, vannak erre egyszerű mp3-as modulok, az mindig ugyanazt mondaná a modemnek a megfelelő időben. COM-ra modem, LPT-re a hang indítása. De akár a gép is játszhat a hangkártyáján, persze ha nem foglalt más miatt.
Analóg vonalat vissza is lehet forgatni VoIP-ra.
Az hogy automata veszi fel, szerintem eléggé nehéz kivédeni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a CONNECTED akkor jon amikor osszefutyult a tuloldali modemmel. itt viszont embereket kell hivni, nem modemeket :(
A'rpi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Asterisk lesz a barátod. Van magyar text2speech is, amit be lehet reszelni alá, automata (pl üzenetrögzítő) detektálás is van.
Az, hogy lecseréled az Avaya-t erre, vagy SIP/H323 kliensként illeszted, már csak ízlés kérdése.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Asterisk esetén a "call file"-ra keress rá. Ami meg a text2speech-et illeti: a Google Translate beszélős részét is érdemes megnézni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A translate-et sikerült értelmesen beizgatnod? Én hamar feladtam a max karakterszám miatt. (menüt akartam volna felmondatni vele)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én próbálkoztam, de elég gagyi (javarészt érthetetlen) outputot produkált :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyon nem küzdöttem vele, de ahol igen, ott annyi volt a trükk, hogy 50-60 karakternél többet nem mondattam vele. Illetve amit már kimondott, azt lokálisan lementettem és legközelebb már nem kértem le.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
koszi, megnezzuk. amugy ha valakinek van ilyennel tapasztalata, es vallalna ilyen munkat (nyilvan nem ingyen) akkor keressen meg maganban.
text2speech nem kell, elore felvett 3-4 fele uzenet egyiket kell bejatszani, semmi extra.
en mar ott elakadtam, hogy honnan lehet tudni, mikor vettek fel a telefont. sokfele kicsongesi, foglaltjelzesi es egyeb (pl. "a hivott szam nem kapcsolhato", amikor nincs terero) hang van, amit valahogyan detektalni kell, mert tudtommal digitalisan nem jon semmi info errol.
A'rpi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://www.voip-info.org/wiki/view/Asterisk+auto-dial+out
ez igy jonak tunik, minden hivashoz generalunk 1-1 call filet, ami hivatkozik a bemondando uzenetre. mondjuk azt nem ertem honnan tudja majd mikor vettek fel?
mar csak azt kell megoldani, hogy az asterix mukodjon klienskent az avaya kozponttal...
A'rpi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy működik, hogy a hívott csatonát összeköti egy extensionnel. Az extension mögé meg azt raksz, amit akarsz. Nyilván, ha nem veszik fel, akkor megfelelő bontási kóddal (unavailable, noanswer, busy, stb.) lerakja a CDR-be. A "Hívott számon előfizető nem kapcsolható" is így kerül letárolásra, ha a szolgáltató jól csinálta meg és early audioval mondatja be.
Ha felveszik, akkor az már érdekesebb, mert ott ugye lehet ember, ivr, üzenetrögzítő, fax (esetleg modem), szélsőséges esetben akár riasztó is. :-)
Az Asterisk-avaya párosnál max. az Avaya-val fogsz szívni, de ha kiengeded, mint normál melléket (akár SIP-en, akár H.323-on), akkor nyert ügyed van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni