Waze: először végig akart vinni a Hungárián, amin éppen a dugóban álltam (nem is értem, ilyen esetben miért nem akar azonnal kivinni belőle), aztán le akart vinni a rakpartra, ami ugyebár le van zárva. Wow.
Egérút: bevitt a belvárosba (erről a progi nem tehet, de olyan helyeken jártam, hogy féltem, kilopják alólam menet közben az autót), viszont legalább a haladás illúziója megvolt.
A waze fícsör riccs, de mostanában (mióta a nagy lezárások vannak) érthetetlenül szarul tervez, az Egérút meg olyan fapados, hogy még előzmények sincsenek benne és úticél megadásánál újra meg újra meg kell adni a település nevét, mert meg se próbálja felajánlani az aktuálisat vagy az utolsót (és ha jól emlékszem már egy éve is ilyen volt, szóval nem látom a fejlődést).
Ráadásul egyik program se mutatja a környező utcák (mondjuk aktuális pozíció körüli 1 km sugarú kör) állapotát, hogy az embernek rálátása legyen a környezetére.
Lehet, hogy megpróbálom még a Sygic-ot is.
- mogorva blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1333 megtekintés
Hozzászólások
Én régebben úgy csináltam, hogy GMaps-en bekapcsoltam a forgalmi infókat és azt figyelgettem menet közben. Tervezésnél nem igazán vette figyelembe, de infóforrásnak jó volt.
Aztán arra jutottam, hogy jelentős időt nem lehet megspórolni az egérutakkal se, szóval manapság már csak a jó tervezés érdekel, a dugót meg végigseggelem. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem ült éppen senki a dugóban bekapcsolt Waze -val, erről nem a Waze tehet. Lehet hogy az utánad jövőt már másfele küldte, mert látta hogy te éppen állsz. Így megy ez. :)
--
http://developersideas.blogspot.hu/
http://neurogadget.com/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sötét bordó volt az egész Hungária mire odaértem, tehát tudta. Nem először fordul elő, hogy dugó van, én is jelentem, hogy dugó van és feszt állunk tovább a dugóban, ahelyett, hogy elkezdene kivezetni belőle. Innentől kb. értelmetlen az egész, használhatnék helyette bármi mást is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha viszont látta hogy dugó van és nem ajánlott mást akkor az elég rossz.
--
http://developersideas.blogspot.hu/
http://neurogadget.com/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szoktam kísérletezni mindenféle kerülőutakkal a Hungária útvonalán, és az eddigi adatok szerint szinte sosem éri meg. Úgy érzed, hogy jobban haladsz, nem állsz a dugóban (legfeljebb a lámpáknál), de mégis hosszabb, időben is.
De az is lehet, hogy csak rossz helyekre tévedek.
--
zsebHUP-ot használok!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hejj, ha végre lenne hivatalos iGO. De az új verziót még mindig nem tervezik hivatalosan kiadni okostelefonokra. Szóval az azért gáz, hogy ennyire nem érzik saját piacuknak a PDA-k utódát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt én is sajnálom. Nem vagyok benne biztos, de azt hiszem hogy céleszközökre előre telepitetten terjesztik, illetve valami felsőbb kategóriás autókba gyárilag beépitve (fixme).
--
http://developersideas.blogspot.hu/
http://neurogadget.com/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valahol én is azt olvastam, hogy teljesen ráálltak a beépített eszközök piacára (nem tudom a jobb kifejezést) és főleg autógyárakkal vannak leszerződve.
Sajnos.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Automotive-nak hivjak ezeket a beepitett kutyuket, es tenyleg jelentos piac, de nem az egyeduli (guglival is talalsz elotelepitett iGO-t telefonon, tableten meg mindenfele egyeben).
Amugy kis olvasnivalo (tudom, vicces a linkben az eliras):
http://www.engadget.com/2013/06/05/ngn-navfusion-smartphone-integration…
--
The programmers of tomorrow are the wizards of the future. You know, you're going to look like you have magic powers compared to everybody else. -Gabe Newell
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt a magyar cikk ugyanerrol (szinten elirassal a cimben) :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni