OS X-re és Linuxra is elkészülhet a Strike Suit Zero

Címkék

A brit Born Ready Games stúdió Strike Suit Zero játékával az űrháborús, űrharci műfajt szeretné ismét a játékosok gépeire varázsolni. Azét a műfajét, amely virágkorát a múlt évezred utolsó éveiben élte. A cég játékötletének megvalósításához a közösségi finanszírozási modellt hívta segítségül. A Kickstarter-en indítottak kampányt 100 ezer dolláros elsődleges céllal. A pénz már összejött. A következő szint a 180 ezer dollár. Ha sikerül ezt a szintet is elérni, akkor a fejlesztők Linuxra és OS X-re is kiadják a játékot. Eddig több mint 164 ezer dollár gyűlt össze. A fennmaradó kevesebb mint 16 ezer dollár összegyűlésére még 15 nap óra van. A részletek a játék Kickstarter oldalán.

Hozzászólások

nem 15 nap, hanem óra. már csak 13.

szerintem nagy hiba külön szintre rakni a linuxot és a mac-et, mert így bizonytalan, hogy lesz e játék ezekre és így nem kapnak pénzt ezekről a platformokról. vagy visszaadják a pénzt, ha nem jön össze a 180k?

Látom még mindig nem érted a crowdfunding lényegét. Ez nem egy online bolt, hanem adományozás. Egyébként most 32 perc van hátra és $174,365-on áll a játék, vagyis kicsi az esély, hogy eléri a $180,000-t. Vagy dobj rá 6,000-et és akkor megvan! :)
Egyébként az is bizonytalan volt, hogy a $100,000 meglesz, mégis adtak rá pénzt az emberek.

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

A fejlesztés költség nem elegancia kérdése. Ha $6,000 hiányzik a portolási költségből, akkor nem fogják megcsinálni. Ha "túllőtték" a tényleges költségeket és belefér, akkor igen. Ennek nem sok köze van szerintem az érzelmi dolgokhoz.

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

Azt a grafikus kártyát igencsak eltolta az Intel, nagyon gyenge próbálkozás volt a maga idejében is. Mindenesetre az ő lelkükön szárad, hogy nem csinálták meg a drivert normálisan azóta sem. Régebben én is szívtam egy hasonló kártyával, bizonyos kernel/Xorg verziótól már teljesen használhatatlan.

Körülbelül ennyit hallottam bent a villamos mérnök-mester tanáromtól, másik tanárom csak megemlítette, hogy ilyen is van.
Pic/Avr/PLC/PLD az én tudásom szintje, FPGA-t csak ajánlotta ez a két tanárom hogy érdemes elkezdeni.
Ja meg annyi ugrott még be, hogy villog vele a tanárom hogy FPGA-t hogyan kell programozni és hogy milyen király is a dolog. Kapcsolási rajzokat láttam belőle és ennyi.
Tudok róla, hogy létezik, hogy mire jó de azt már nem, hogy hogyan használjam.
Ciscos vizsgámon jobban agódom mint ennek az FPGA sorsán :)
8bit Gabber

Szerinted ezek az összegek úgy születtek, hogy leültek, projekt tervet készítettek, és kikalkulálták, hogy az OSX portolás és a Linux portolás pontosan 80 ezer dollár lesz?

Vagy inkább úgy, hogy OK, úgy érezzük, hogy ha kapunk százat, akkor meg tudunk csinálni egy játékot. Összejött? Banyek kérhettünk volna kétszer ennyit is! Jó akkor csapjunk hozzá még egy célt, és akkor jön még pénz, és akkor marad is a vakációra, meg stb. Mennyit kérjünk még? Még 100-at? Á, legyen... mondjuk 80.

;-)

A totál amatőr, első játékukat fejlesztő csapatok valóban így csinálják. Aztán a projekt felénél kiderül, hogy mégsem annyi ideig tart megcsinálni, mégsem annyiba kerül, a programozó lelépett és új kellett helyette, meg túl optimisták voltunk a képességeinket tekintve, stb. Aztán vagy leállítják a fejlesztést, vagy kiköhögik magukból komoly pénzügyi veszteségek árán az ilyen-olyan minőségű végeredményt. Hány ilyet láttam, és sajnos vettem is részt már! :)

Aztán van a másik lehetőség, hogy előre megtervezzük a munkát, azt, hogy mi mennyibe kerül, ha figyelembe vesszük a 4/3-os szabályt (ha 3 hónapra becsülünk egy munkát, akkor az legalább egy hónappal fog tovább tartani). Ennek kiszámoljuk a költségeit, amit nem lépünk túl, nem változtatunk meg, nem vállaljuk túl. Nálunk van egy alapszabály: soha nem lépjük túl az adott játék fejlesztési költségét, nem egészítjük ki másik projekt bevételéből, stb. Ha az ember egyszer megégeti magát, másodszor már nem akarja.

Aki máshogy gondolja, az ne habozzon, csinálja végig! Az a szép a crowd fundingban, hogy mindenki előtt nyitva áll a lehetőség.

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

jó, akkor személyesedjük te nem érted :)
miért finanszírozna valaki egy olyan szoftvert ami nem az ő platformjára készül? az eredeti koncepció arról szól, hogy akkor fizetsz ténylegesen, ha összejön a pénz a játék elkészítéséhez, tehát elindul a project. DE így hogy egy külön szintre rakják a mac/linux-ot ezeknek a felhasználóinál nem igaz ez. Tőlük akkor is vonnák a pénzt, ha nem indul el a fejlesztés! Az én szemszögemből ez pont olyan, mintha úgy kérnének pénzt, hogy akkor is levonják majd tőlem, ha nincs meg a keret összeg és neki sem állnak!

Nos akkor ki nem ért mit...

Ja, hogy ez a problémád?! Akkor félreértettelek! Mea culpa! Én voltam a hunyó!

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

Itt még meg is fontoltam volna az adományozást (nem érdekel a Linux és OSX elérhetőség), mert nagyon hiánycikk egy igazán jó űrlövölde, de ez nem az, legalábbis a videó alapján. Az elején hosszan beszélnek arról, milyen fasza ez a meacha mód, és én meg nézem, hogy tényleg? Szeretem, ha van valami realitásféle ezekben, és már Freelancernél is furcsa volt a hajó fordulása, de ott ki lehetett lőni a motrot, itt meg az, hogy "megállsz az űrben" (bármit is jelentsen ez, hol van ugye a fix pont), meg elindulsz bármerre... szóval hogy ilyen hülyeségeket kell csinálni azért, hogy tudj manőverezni, ahol aztán a manőverezés teljesen fizikaellenes módon történik... szóval nem győzött meg.
A másik pedig ez: "We're fully committed to delivering the best single player experience possible; this is a single player space combat game. That said, we're not ruling MP out for the future - let's see how things go."
Imádtam a Freelancer sztoriját, de miután végigvitted, nem volt túl izgi. A multi viszont nagyon jó kis harcokat hozott, új hajótípusokat, meg minden ami kell. Az lenne a legjobb, ha egy nagyobb hajóba lehetne ülni többen, egy még nagyobb csatában.
----
India delenda est.
Hülye pelikán

+1 Hogy jutott eszukbe hogy az urhajobol egyszer csak robot lesz ami ugral az urben?... :D :D Eleg kiabrandito, pedig a tobbi resze a jateknak tetszik

-------------------------------
"A gorog katolikus noknek 8 dioptria alatt nem kotelezo a bajusz!" avagy "Nozni csak muholddal lehet..." | http://lazly.hu

Igen nagy hibája, hogy ez egy x+1-edik árkád fos, nem pedig egy igazi szimulátor mint amikre hivatkozik. pl. X-Wing