- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2639 megtekintés
Hozzászólások
nem 15 nap, hanem óra. már csak 13.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaja. Kösz.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem nagy hiba külön szintre rakni a linuxot és a mac-et, mert így bizonytalan, hogy lesz e játék ezekre és így nem kapnak pénzt ezekről a platformokról. vagy visszaadják a pénzt, ha nem jön össze a 180k?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látom még mindig nem érted a crowdfunding lényegét. Ez nem egy online bolt, hanem adományozás. Egyébként most 32 perc van hátra és $174,365-on áll a játék, vagyis kicsi az esély, hogy eléri a $180,000-t. Vagy dobj rá 6,000-et és akkor megvan! :)
Egyébként az is bizonytalan volt, hogy a $100,000 meglesz, mégis adtak rá pénzt az emberek.
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha van bennük valami kis elegancia, akkor azt mondják, hogy "ugyan a 180K célt kicsi híján nem értük el, de ettől még nem szarozunk 6 ezerrel, elkészítjük OS X-re és Linux-ra is".
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A fejlesztés költség nem elegancia kérdése. Ha $6,000 hiányzik a portolási költségből, akkor nem fogják megcsinálni. Ha "túllőtték" a tényleges költségeket és belefér, akkor igen. Ennek nem sok köze van szerintem az érzelmi dolgokhoz.
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, ennek ahhoz van köze, hogy nem baszok ki azokkal, akik beadták emiatt a lóvét. Akinek meg 5 ezer + 500 dollár (már csak ennyiről beszélünk) hiányzik a boldogulásához, az elég lúzer.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha és amennyiben a játék készítők, kiadják termékeiket Linux-ra is, home-desktop -on a Linux lesz a domináns OS.
A mai disztrók egy fél lépésre vannak a windows féle "click -> setup -> done" működésről. Talán már csak a "függőség" problémát kell megoldani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
8bit Gabber
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"A mai disztrók egy fél lépésre vannak a windows féle "click -> setup -> done" működésről."
Igen, lásd: http://hup.hu/node/119472
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát amit eddig tapasztaltam, az jött le, hogy nem hogy a rendszer de maga a programok kezelése is más irányú, bár ubuntu és tsa az tényleg próbál felhasználóbarát lenni. Viszont egy rhel/replikája már nem.
8bit Gabber
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ubuntu és tsa az tényleg próbál felhasználóbarát lenni. Viszont egy rhel/replikája már nem.
Höh? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kalozradio
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt a grafikus kártyát igencsak eltolta az Intel, nagyon gyenge próbálkozás volt a maga idejében is. Mindenesetre az ő lelkükön szárad, hogy nem csinálták meg a drivert normálisan azóta sem. Régebben én is szívtam egy hasonló kártyával, bizonyos kernel/Xorg verziótól már teljesen használhatatlan.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem még anno az ubuntu alatt b*szakodott a 815ös csipemel.
Egyébként maga a chipset az meg egy fpga.
8bit Gabber
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Egyébként maga a chipset az meg egy fpga.
Erről hol lehet valami információt fellelni? Google-n nem nagyon láttam ilyet, érdekelne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem a kedves kolléga az FCPGA vagy FBGA tokozást vélte FPGA-nak. Nem ugyanaz a kettő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem is. Azért kérdeztem rá. Hátha mégis. Kíváncsi vagyok amúgy, tudja-e, mi az az FPGA.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Field-programmable gate array, programozható logikai kapukat tartalmazó hálózat
8bit Gabber
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó, ezt a wikipédia is tudja, de ok ;-).
Viszont az tényleg érdekel (és nem szivatásból), hogy azt, hogy a chipset egy FPGA honnan veszed, mert elég sokat foglalkozom mostanság FPGA áramkörökkel, bővíteném a tudásom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Körülbelül ennyit hallottam bent a villamos mérnök-mester tanáromtól, másik tanárom csak megemlítette, hogy ilyen is van.
Pic/Avr/PLC/PLD az én tudásom szintje, FPGA-t csak ajánlotta ez a két tanárom hogy érdemes elkezdeni.
Ja meg annyi ugrott még be, hogy villog vele a tanárom hogy FPGA-t hogyan kell programozni és hogy milyen király is a dolog. Kapcsolási rajzokat láttam belőle és ennyi.
Tudok róla, hogy létezik, hogy mire jó de azt már nem, hogy hogyan használjam.
Ciscos vizsgámon jobban agódom mint ennek az FPGA sorsán :)
8bit Gabber
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ok. És a chipset? Engem az érdekel.
Meg a diplomamunkám. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Holnap úgyis találkozom vele, megkérdezem, hogy segítene-e vagy seteleg mondana-e rólla valamit
kapcsolatfelvételt is megkérdezem.
8bit Gabber
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted ezek az összegek úgy születtek, hogy leültek, projekt tervet készítettek, és kikalkulálták, hogy az OSX portolás és a Linux portolás pontosan 80 ezer dollár lesz?
Vagy inkább úgy, hogy OK, úgy érezzük, hogy ha kapunk százat, akkor meg tudunk csinálni egy játékot. Összejött? Banyek kérhettünk volna kétszer ennyit is! Jó akkor csapjunk hozzá még egy célt, és akkor jön még pénz, és akkor marad is a vakációra, meg stb. Mennyit kérjünk még? Még 100-at? Á, legyen... mondjuk 80.
;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A totál amatőr, első játékukat fejlesztő csapatok valóban így csinálják. Aztán a projekt felénél kiderül, hogy mégsem annyi ideig tart megcsinálni, mégsem annyiba kerül, a programozó lelépett és új kellett helyette, meg túl optimisták voltunk a képességeinket tekintve, stb. Aztán vagy leállítják a fejlesztést, vagy kiköhögik magukból komoly pénzügyi veszteségek árán az ilyen-olyan minőségű végeredményt. Hány ilyet láttam, és sajnos vettem is részt már! :)
Aztán van a másik lehetőség, hogy előre megtervezzük a munkát, azt, hogy mi mennyibe kerül, ha figyelembe vesszük a 4/3-os szabályt (ha 3 hónapra becsülünk egy munkát, akkor az legalább egy hónappal fog tovább tartani). Ennek kiszámoljuk a költségeit, amit nem lépünk túl, nem változtatunk meg, nem vállaljuk túl. Nálunk van egy alapszabály: soha nem lépjük túl az adott játék fejlesztési költségét, nem egészítjük ki másik projekt bevételéből, stb. Ha az ember egyszer megégeti magát, másodszor már nem akarja.
Aki máshogy gondolja, az ne habozzon, csinálja végig! Az a szép a crowd fundingban, hogy mindenki előtt nyitva áll a lehetőség.
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A steamen egyelőre csak windows változatot látok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jó, akkor személyesedjük te nem érted :)
miért finanszírozna valaki egy olyan szoftvert ami nem az ő platformjára készül? az eredeti koncepció arról szól, hogy akkor fizetsz ténylegesen, ha összejön a pénz a játék elkészítéséhez, tehát elindul a project. DE így hogy egy külön szintre rakják a mac/linux-ot ezeknek a felhasználóinál nem igaz ez. Tőlük akkor is vonnák a pénzt, ha nem indul el a fejlesztés! Az én szemszögemből ez pont olyan, mintha úgy kérnének pénzt, hogy akkor is levonják majd tőlem, ha nincs meg a keret összeg és neki sem állnak!
Nos akkor ki nem ért mit...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, hogy ez a problémád?! Akkor félreértettelek! Mea culpa! Én voltam a hunyó!
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
semmi gond :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja ja.
Lekestem :(, nagyon tetszett volna ez a jatek Linuxon ..
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt még meg is fontoltam volna az adományozást (nem érdekel a Linux és OSX elérhetőség), mert nagyon hiánycikk egy igazán jó űrlövölde, de ez nem az, legalábbis a videó alapján. Az elején hosszan beszélnek arról, milyen fasza ez a meacha mód, és én meg nézem, hogy tényleg? Szeretem, ha van valami realitásféle ezekben, és már Freelancernél is furcsa volt a hajó fordulása, de ott ki lehetett lőni a motrot, itt meg az, hogy "megállsz az űrben" (bármit is jelentsen ez, hol van ugye a fix pont), meg elindulsz bármerre... szóval hogy ilyen hülyeségeket kell csinálni azért, hogy tudj manőverezni, ahol aztán a manőverezés teljesen fizikaellenes módon történik... szóval nem győzött meg.
A másik pedig ez: "We're fully committed to delivering the best single player experience possible; this is a single player space combat game. That said, we're not ruling MP out for the future - let's see how things go."
Imádtam a Freelancer sztoriját, de miután végigvitted, nem volt túl izgi. A multi viszont nagyon jó kis harcokat hozott, új hajótípusokat, meg minden ami kell. Az lenne a legjobb, ha egy nagyobb hajóba lehetne ülni többen, egy még nagyobb csatában.
----
India delenda est.
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 Hogy jutott eszukbe hogy az urhajobol egyszer csak robot lesz ami ugral az urben?... :D :D Eleg kiabrandito, pedig a tobbi resze a jateknak tetszik
-------------------------------
"A gorog katolikus noknek 8 dioptria alatt nem kotelezo a bajusz!" avagy "Nozni csak muholddal lehet..." | http://lazly.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Freelancer az nem is verkomoly szimulacionak indult, pont ez volt benne a jo.
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De mégis milyen komoly csatákat lehetett benne vívni, rendes 3D-ben. Nekem nagyon visszahozta az X-Wing/Tie Fighter hangulatot, sőt, még fokozta, főleg a multival.
----
India delenda est.
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen nagy hibája, hogy ez egy x+1-edik árkád fos, nem pedig egy igazi szimulátor mint amikre hivatkozik. pl. X-Wing
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni