autó átiratás díja

Fórumok

Üdv.

Ugyan nem ide kapcsolódó téma, de meg szeretném kérdezni a mostani pontos autó átíratási költségeit.
1200ccm (33kW) 1997-es évjárat.

Hozzászólások

nekem perpill 8-at simán bezabálja, igaz "fűnyíró" de az átíratás 38-ba megállt, fenntartása a kötelező és a súlyadó, költenem nem kell rá, mert igénytelen (tudom csúnyán hangzik). Oké, néha nekem is jól este egy 2ezres dízeles, ami 4 litert eszik klímával (bmw 320D a legjobb példa rá), egyenlőre elég ez is :)

" az "auto" ott kezdodik hogy 4ezer kobcenti es 8 henger " -> traktorok kivannak tiltva nagyfaluból :)
A VW luppónál is csak reklám a 3 literes fogyasztás, 1,4 disel pesten megáll 6 literből 1,4 benzin pedig 7-max8 literből.
Ami előtérbe kerül villanyhajtás+benzin rásegítés ezek elvannak 2-3 literrel, ha kitudod fizetni a vételárát + az akuk feltöltéséhez a villanyszámlát.

"" az "auto" ott kezdodik hogy 4ezer kobcenti es 8 henger " -> traktorok kivannak tiltva nagyfaluból :)"
ja igen, azt lefelejtettem, hogy benzines. :)

3 literes fogyasztás mese, hacsak nem tricikliről van szó.
Hibrid: volt nálam pár hétig egy ismerősöm lexus rx450h-ja, nekem az is 15 litert evett.
ha csak 120-szal mentem vele pályán, meg oregapó tempóban vidéki városban, akkor megállt 7 liternél.
de akkor meg minek bele az a 3,5 literes V6-os, ha csak tögymörgünk és a nyomatékot sem használjuk ki egy-egy gyorsításhoz?!
szóval szvsz a hibrid is kamu, nekem csak az tetszett benne, hogy ha teljesítmény kell, akkor rásegít a benzines motorra az elektromos.

"3 literes fogyasztás mese, hacsak nem tricikliről van szó."

Régen igaz volt amíg nem volt televágva minden autó 10-20 kámpjútörrel...
1.9TD Fiesta autópályán 3.8-4.2l/100km, aztán ott volt még a legendásan alacsony fogyasztású Citroen BX25... A kor igényei szerint egyik sem volt rossz autó.
Ma meg minden üzemanyaggal megy. Az elektromos ablak, klíma, rádió, motoros fényszóró állítás, a 3 betűs menettulajdonságjavító extrák, még a gázpedál is elektromos... Ezeket súlyos literekkel fizeted meg.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - -> Kérjük a humoros aláírást itt elhelyezni. <- - -

Azokat az autókat kivonták már a forgalomból mivel ki/elöregedtek, vezettem én is ilyet párszor tényleg 4-5 liter közt volt a fogyasztása, de előzni is kínszenvedés volt vele.
A mai korszerű autókat nem az elektronika és egyéb eszi meg hanem a városi tötyörgés + a 120 feletti tempó. Tessék kicsi forgalomban egyenletes sebességgel tartósan vezetni és 90km alatt, tudsz 4 liter környéki fogyasztást elérni ma is.
Saját példám Seat Arósa 1,4 PDTi 4,2l 90km-ig, 4,8l 120km-ig 5,2l 130 km-ig 5,5-6l 130+ felett, pesten 5,5-6,5l akármit teszek vele főleg télen.

+1
BMW 535i (ugye 3000ccm, ikerturbo, benzin) normál használattal 12-13 liter, ám ha gyorsítás fékezés nélkül egyenletesen haladok 90-nel, akkor 5 litert mutat a fogyasztás mérő.
De 90-nel sem tudsz tartósan haladni, mert lassítani kell meg előzni kell, meg lekanyarodsz, felkanyarodsz, gyorsitasz, besorolsz, elozol, stb. Autópályán meg ugye halad az ember, nem 90-nel potyog.