- timar blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 716 megtekintés
Hozzászólások
Mindemellett azért tetemes erőfeszítés és szép munka amit csináltál, köszönet érte.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na ezt se egy marketinges állította össze átlagembereknek ;)
Egy kis építő jellegű kritika: az első 4-5 diagram még rendben van, mert mutatja, hogy van mögötte élet, bár kétlem, hogy egy átlagembernek mond bármit is, hogy commit, changeset vagy unused method.
Ami viszont nagyon-nagyon-nagyon elhibázott az az, hogy a az utolsó ötön mást sem látni, mint bug, bug, bug. Igen, tudom milyen fontos a hibajavítás, de nem hiszem, hogy az a legjobb marketing stratégia, hogy azzal próbálunk eladni egy terméket, hogy mennyi hibát kell javítani benne.
----------------
Lvl86 Troll
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Marketinges állította össze, de tényleg nem az átlagembereknek, hanem ez a FOSDEM-re készült, ami egy fejlesztői konferencia. A fejlesztők irányába azért kell a marketing, hogy a projekt vonzó legyen számukra, és csatlakozzak hozzá.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze, csak az ilyennel azért célszerű szerintem óvatosan bánni. Egy fejlesztőt sem feltétlen győz meg az, ha sok bugot kell javítani ;)
----------------
Lvl86 Troll
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez igaz. Jobb volna nem hibákat emlegetni, hiszen nem minden bugzilla-bejegyzés hiba, vannak ott feladatok és feature requestek is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
thx&congrats! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni