Sziasztok!
Egy Debian Squeeze-en futó exim levelezéssel szenvedtem tegnap...
A kimenő levelek ezen a gépen mennek keresztül, viszont egy levelet sehogy sem akart átvenni tőle az UPC szervere.
A hibaüzenete ez volt: "automated process detected unsolicited content"
Egészen addig nem is ment át, amíg az idézetként csatolt eredeti üzenetet nem töröltem a végéről.
Volt benne egy hivatkozás (egy amúgy rendben lévő oldalra), valószínűleg ez nem tetszett neki.
Ami lényeges, hogy erről a problémáról a feladót nem tudta értesíteni a rendszer, frozen állapotba került a levél.
A feladó e-mail címe gmailes, erről alapvetően valóban nem tud a rendszer, de azonosítást követően hagyja elküldeni az smtp.
Ha közvetlenül a gépen beállított e-mail fiókból küldtem ugyanezt a levelet, a hibaüzenet meg is érkezett, tehát visszatalált rendszeren belül a hibaüzenet a küldőhöz. Más kérdés, hogy valószínűleg a hibaüzenetet sem venné át az UPC smtp-je, de ezt ki sem küldi a rendszer.
Kérdésem, hogy hogyan lehetne a legkorrektebben megoldani, hogy az ilyen jellegű hibaüzenetek visszataláljanak a küldő fiókjába - a legjobb lenne, ha közvetlenül az azt indító felhasználó levelezésébe.
Hogy érdemes ezt csinálni?
- 1441 megtekintés