( uid_6201 | 2020. 01. 26., v – 10:44 )

Ezért bírtam azokat a (számtech vagy más területtel foglalkozó) boltokat, ahol idős szaki volt. Ha kértem valamit és nem volt, akkor a szaki az egyszerű "nincs" helyett elővett egy hasonló másik cuccot és elmagyarázta, hogy ő hogyan oldaná azzal meg, ha úgy jó nekem. Ugyan 20 perc többlet meló volt vele, de sokkal jobb volt így is a "nincs"-nél. Bátran fordultam hozzájuk tanácsért, ötletért. Ők még ismerték és használták is a termékeket, amivel foglalkoztak.

Na ezek a szakik mára elmentek nyugdíjba. Az új kereskedő generáció általában a vonalkód-ár összerendelésnél tovább nem lát.
A "gyorsan gazdagodjunk" webshopokra hatványozottan igaz. Beszerzési forrás -- megrendelő címe. Egyetlen fontos szempont, hogy ő legyen a legolcsóbb. Ellenben az áru gyakran a kezébe se kerül. Hogyan is tudna róla bármit is?